49038
Pozostałe zbiory
W koszyku
Dzięki lekturze tej książki można poznać nowe zasady komunikacji i dowiedzieć się m.in.: jak stworzyć stronę internetową, która zwróci uwagę naszych potencjalnych odbiorców; jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; jak wykorzystać blog, podcasting czy wideo w relacjach z klientem; jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; jak tworzyć skuteczny plan marketingowy i PR.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007
Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej