49014
Other collections
In basket
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej, obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwjązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi nie istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again