Yoskovitz Benjamin
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(988)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Yoskovitz Benjamin
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Kraszewski Józef Ignacy
(444)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Orzeszkowa Eliza
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk
(297)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(257)
Czechowicz Józef
(242)
Ziajkiewicz Artur
(239)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(215)
Biel Mirella
(209)
Liebert Jerzy
(209)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Bogucka Masza
(196)
Cartland Barbara
(195)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Masiak Wojciech
(173)
Fabianowska Małgorzata
(172)
Filipowicz Leszek
(171)
Curant Catrina
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Conrad Joseph
(163)
Baudelaire Charles
(160)
M. Annah Viki
(152)
Ławnicki Lucjan
(152)
Derengowska Joanna
(151)
Domańska Joanna
(151)
Andersen Hans Christian
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
Brand Max
(143)
Lech Justyna
(138)
Будна Наталія
(137)
Rawinis Marian Piotr
(135)
Shakespeare William
(133)
Sobczak Tomasz
(130)
Zarawska Patrycja
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Rodziewiczówna Maria
(125)
Dickens Charles
(124)
Lange Antoni
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Montgomery Lucy Maud
(122)
Ignaczak Tomasz
(121)
London Jack
(121)
Pasewicz Edward
(118)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(118)
SheWolf
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(117)
Grabiński Stefan
(114)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Leblanc Maurice
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
Kamieński Jakub
(103)
Ryźlak Anna
(103)
Stanecka Zofia
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Drozda Mateusz
(102)
Chłabko Emil
(101)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
роботае грукова
(96)
Górczyński Robert
(95)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Poe Edgar Allan
(93)
Wells Herbert George
(93)
Walczak Tomasz
(91)
Wilczek Piotr
(91)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania. Peter Yared,dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie. Ash Maurya,założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean Okiełznane dane Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje! W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy. Rewolucja w sześciu prostych krokach Stwórz coś, co klienci pokochają. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach. Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej