Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(23)
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
E-booki
(23)
Książki
(4)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Piwko Łukasz
(6)
Albahari Joseph
(4)
Watrak Andrzej
(4)
Gutowska-Adamczyk Małgorzata
(3)
Klimaszewska Joanna
(3)
Albahari Ben
(2)
Antczak-Stępniak Agata
(2)
Bąbol Krzysztof
(2)
Górczyński Robert
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Abrams Brad
(1)
Aquino Chris
(1)
Barton Jeremy
(1)
Beatty Joy
(1)
Bendoraitis Aidas
(1)
Brzegowy Arkadiusz
(1)
Bullington-McGuire Richard
(1)
Candel Jose Manuel Ortega
(1)
Cwalina Krzysztof
(1)
Deitel Harvey
(1)
Deitel Paul
(1)
Dennis Andrew K
(1)
Drake Joshua J
(1)
Erl Thomas
(1)
Flanagan David
(1)
Fora Pau Oliva
(1)
Gaczkowski Piotr
(1)
Gandee Todd
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grodzicka-Kowalczyk Małgorzata
(1)
Hashimi Sayed
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Johannsen Eric
(1)
Kanat-Alexander Max
(1)
Komatineni Satya
(1)
Lanier Zach
(1)
Lenth Lars (1966- )
(1)
MacLean Dave
(1)
Matsumoto Yukihiro
(1)
Matuk Konrad
(1)
Małachowski Radosław
(1)
Mulliner Collin
(1)
Najman Marta
(1)
Ostrowski Adrian
(1)
Peterson Clarissa
(1)
Ptaszyńska-Sadowska Elżbieta
(1)
Sadun Erica
(1)
Sande Steve
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Schwartz Michael
(1)
Sobczak Michał
(1)
Stefański Andrzej
(1)
Wald Alexander
(1)
Wiegers Karl
(1)
Załęczna Magdalena
(1)
Święcicki Piotr
(1)
Żelazowski Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura norweska
(1)
Temat
Deweloperzy
(4)
Konflikt społeczny
(3)
Osiedle mieszkaniowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Emigracja zarobkowa
(1)
Leonard Vangen (postać fikcyjna)
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Rino Gulliksen (postać fikcyjna)
(1)
Robotnicy
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Sąsiedztwo
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Norwegia
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Powieść obyczajowa
(3)
Kryminał
(1)
Powieść norweska
(1)
27 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Twórz skalowalne strony WWW (RWD) dla wszystkich urządzeń!

Responsywne strony WWW umiejętnie dostosowują się do rozmiaru każdego ekranu, na jakim zechcesz je wyświetlić. Ta ich właściwość pomaga również generować zyski! Po pierwsze, wystarczy utrzymywać tylko jedną wersję responsywnej strony. Po drugie, Twoi potencjalni klienci i użytkownicy mogą zapoznać się z Twoją ofertą lub skorzystać z niej praktycznie w dowolnym miejscu świata. I to niezależnie od tego, czy korzystają ze smartfona, z tabletu czy z komputera stacjonarnego!
Jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć takie strony, ta książka będzie dla Ciebie najlepszym źródłem! Już za chwilę dowiesz się, w jaki sposób zbudować skalowalne strony WWW z wykorzystaniem najnowszych możliwości kaskadowych arkuszy stylów CSS3 oraz języka HTML5. Przekonasz się, jak łatwo możesz modyfikować style pod konkretne media oraz jak najlepiej zorganizować proces projektowania responsywnej strony WWW. Zaznajomisz się też z najlepszymi technikami poprawy wydajności Twoich stron WWW. To jest obowiązkowa lektura dla wszystkich programistów i projektantów stron WWW!

  • Przygotuj strategię treści strony zanim zajmiesz się jej wizualnym wyglądem
  • Dowiedz się, dlaczego domyślnym wzorcem powinna być strona przystosowana do małych ekranów
  • Poznaj elementy języka HTML i właściwości stylów CSS niezbędne do tworzenia skalowalnych stron
  • Zastosuj zapytania o media, aby wyświetlać różne style CSS na ekranach różnej wielkości
  • Modyfikuj obrazy, czcionki i sekcje nawigacji
  • Stosuj techniki optymalizacyjne, aby tworzyć mniejsze i szybsze strony

Odkryj możliwości responsywnych stron WWW!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poznaj możliwości Ruby!

  • Dlaczego Ruby zdobył tak dużą popularność?
  • Jak wykorzystać wyrażenia regularne w tym języku?
  • Jak tworzyć w Ruby aplikacje sieciowe?

Zaprojektowany i stworzony w 1995 roku język Ruby dzięki swym unikalnym możliwościom zdobywa sobie coraz większe uznanie programistów na całym świecie. Jak udało mu się wkupić w łaski tego nieufnego środowiska? Przyczyniła się do tego między innymi prosta składnia z wbudowanymi w nią wyrażeniami regularnymi, automatyczne oczyszczanie pamięci i przeciążanie operatorów. Dodatkowo ogromna i chętna do pomocy społeczność sprawia, że to rozwiązanie staje się jeszcze bardziej atrakcyjne. Uwaga! Jednym z autorów tej książki jest sam Yukihiro Matsumoto - twórca języka Ruby!

Książka stanowi kompletny zbiór informacji na temat języka Ruby. Jeśli naprawdę chcesz zrozumieć ten język, oto obowiązkowa pozycja do przeczytania! W trakcie lektury zapoznasz się z bogatym API, pozwalającym na przetwarzanie tekstu; zrozumiesz techniki związane z wykonywaniem działań na liczbach, implementacją kolekcji, operacjami wejścia-wyjścia oraz pracą współbieżną i operacjami sieciowymi. Ponadto znajdziesz tu elementy dostępne powszechnie w językach programowania, takie jak instrukcje warunkowe, pętle czy też operatory logiczne. Dzięki książce "Ruby. Programowanie" wykorzystanie metod i obiektów klasy Proc oraz stosowanie platformy Ruby nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu!

  • Wprowadzenie do języka Ruby
  • Sposoby uruchamiania programów napisanych w Ruby
  • Dostępne typy danych
  • Zastosowanie wyrażeń i operatorów
  • Sterowanie przepływem
  • Wykorzystanie iteratorów oraz enumeratorów
  • Obsługa wyjątków
  • Zastosowanie współbieżności
  • Użycie domknięć
  • Cykl życia obiektów
  • Refleksje oraz metaprogramowanie
  • Liczby w Ruby
  • Używanie wyrażeń regularnych
  • Kolekcje
  • Operacje na dacie i godzinie
  • Tablice jedno- oraz wielowymiarowe
  • Obsługa plików oraz katalogów
  • Programowanie sieciowe
  • Obsługa środowiska Ruby
  • Gwarancja bezpieczeństwa

Wykorzystaj elastyczność i możliwości języka Ruby!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W monografii poruszono problematykę nasilających się nowych zjawisk i procesów, zmian zarówno w odniesieniu do uwarunkowań społeczno-gospodarczych, jak i środowiskowych, warunkujących mechanizmy rynku mieszkaniowego. Praca nie dotyczy wyłącznie specyfiki polskiego rynku mieszkaniowego, ale jest przeglądem o charakterze komparatywnym w kontekście międzynarodowym. Monografia rozpoczyna się szeroką analizą współczesnych i innowacyjnych przemian przestrzeni miejskiej w Holandii, wskazuje praktyczne rozwiązania dotyczące podaży mieszkań dostępnych według koncepcji Inclusionary Housing, analizuje potencjał spółdzielni mieszkaniowych jako uczestników rynków mieszkaniowych we współczesnych uwarunkowaniach. Ponadto w publikacji przedstawiono problem opuszczonych i negatywnie oddziałujących na otoczenie, a nawet stanowiących potencjalne zagrożenie zombi developments oraz niebezpieczeństwa wynikające z cykliczności rynku kredytowego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czasy, kiedy użytkownicy otrzymywali zamknięte produkty, zapakowane w pudełko z nośnikiem i instrukcją, przemijają. Świat IT zmierza w kierunku SOA (ang. Service-Oriented Architecture). Producenci chcą nam sprzedawać wiele usług, które potrafią komunikować się między sobą i dostarczać użytkownikom wymierne korzyści. To podejście pozwala lepiej zarządzać procesem wytwarzania usługi, łatwiej wprowadzać zmiany i aktualizacje oraz elastyczniej rozliczać się z klientami. Od tej drogi nie ma już odwrotu - SOA to przyszłość branży IT!

Ta książka to świetne źródło informacji na ten temat. W trakcie lektury poznasz podstawy i założenia tej architektury oraz dowiesz się, jakie narzędzia wykorzystać, żeby wytworzyć produkt spełniający zasady SOA. Książka ta jest bogata w analizy przypadków oraz przykłady z życia, które pozwolą Ci przekonać się, jak bardzo architektura ukierunkowana na usługi jest przydatna przy rozwiązywaniu codziennych problemów. SOA jest tworem żywym, który cały czas ewoluuje - wymaga to kontroli organizacji oraz ustalenia pewnych standardów, czyli określenia, jak takie usługi mają wyglądać. W trakcie lektury dowiesz się, kto sprawuje nad tym pieczę oraz jakie są kierunki rozwoju SOA. Książka ta będzie biblią każdego projektanta i dewelopera usług sieciowych. Nie możesz minąć jej obojętnie!

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak SOA zmienia świat IT
  • dlaczego warto wykorzystać SOA w Twoim projekcie
  • jak projektować usługi sieciowe
  • jak zapewnić bezpieczeństwo usługom w SOA

Przekonaj się, jak SOA może zmienić Twój świat!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Twórz oprogramowanie skrojone pod wymagania klientów!

Zebranie i opracowanie wymagań dotyczących tworzonego oprogramowania to jeden z fundamentów udanego projektu. Znajomość zakresu prac jest kluczową informacją dla wszystkich osób prowadzących projekt oraz bezcennym źródłem wiedzy dla deweloperów tworzących kod. Brzmi prosto, ale wcale tak nie jest! Identyfikacja interesariuszy, dokumentacja wymagań, określanie ich wartości biznesowej - to tylko niektóre z wyzwań stojących przed analitykami i ich zespołami!

Sięgnij po tę książkę, by uniknąć typowych problemów i pułapek. W kolejnych rozdziałach znajdziesz kluczowe informacje na temat wymagań dotyczących oprogramowania, roli analityka biznesowego oraz dobrych praktyk w inżynierii wymagań. Część II tej książki została poświęcona opracowywaniu wymagań. Dowiedz się, jak określać wymagania biznesowe, rozmawiać z użytkownikami oraz dokumentować i walidować wymagania. W prawdziwym świecie spotkasz się z różnymi typami projektów. W zależności od ich charakteru trzeba będzie na bieżąco dostosowywać poznane techniki. Projekty zwinne, projekty systemów wbudowanych, automatyzacja procesów biznesowych to tylko część z omawianych obszarów. Książka ta jest klasycznym podręcznikiem, obowiązkową lekturą każdego analityka oraz osób odpowiedzialnych za wymagania.

Dzięki tej książce:

  • nauczysz się identyfikować interesariuszy oraz rozmawiać z klientami
  • poznasz dobre praktyki w inżynierii wymagań
  • zrozumiesz zadania analityka biznesowego
  • ograniczysz ryzyko dzięki prototypowaniu
  • poznasz projekty różnego typu
  • zrozumiesz proces zarządzania wymaganiami

Lektura obowiązkowa każdego analityka i osób odpowiedzialnych za wymagania!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Unity. Kurs video. Poziom trzeci. Tworzenie gry 2D i publikacja w Google Play da Ci do ręki nowe narzędzia i pozwoli tworzyć bardziej skomplikowane konstrukcje. Zobaczysz, jak można zautomatyzować wszelkie uciążliwe czynności, żeby nie powtarzać ich za każdym razem przy przechodzeniu do kolejnego poziomu gry. Odkryjesz, jak stworzyć Game Managera, sprawnie i sensownie zarządzać czasem gry oraz zbudować interfejs skalujący się do urządzenia, na którym zechce grać użytkownik. Jednak przede wszystkim nauczysz się bardzo skomplikowane rzeczy robić w znacznie prostszy sposób, a Twój kod stanie się bardziej elastyczny. Zostań mistrzem gier 2D i zadziwiaj świat swoimi projektami!

Co jeszcze czeka Cię podczas szkolenia?

Nauczysz się tworzyć sterowalne animowane postacie i precyzyjnie sterować przełączaniem animacji. Poznasz pętle do-while i możliwości generowania liczb losowych. Dowiesz się, jak operować na tablicach obiektów oraz płynnie i wydajnie poruszać obiektami z A do B. Sprawdzisz, jak korzystać z sortowania warstw i obiektów na warstwach. Przygotujesz środowisko i SDK dla kompilacji pod platformę Android oraz dostosujesz telefon lub tablet do celów programistycznych. Co więcej, zaimplementujesz wzorzec Singleton, poznasz jego zalety i efekty użycia. Oprócz czynności związanych z tworzeniem gry znajdziesz tu także informacje o zasadach współpracy z Google Play. Dowiesz się, jak podpisać Twoją aplikację, na czym polega obsługa konsoli deweloperskiej Google Play i jak przebiega proces publikacji gry w tym sklepie.
Kurs skończysz na poziomie zaawansowanym. Będziesz już potrafił zrobić naprawdę dobrą grę 2D — zarówno zwykłą platformówkę, jak i grę zawierającą zaawansowane mechanizmy fizyczne. Żadnych trudności nie sprawi Ci także proces publikacji Twojej gry do sprzedaży lub udostępnienie jej za darmo.


Zatem do dzieła!

W kursie korzystamy ze starszej wersji Unity.
Kursy 2D w oparciu o nowszą wersję znajdziesz
tutaj!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W codziennej praktyce programiści często muszą sobie radzić z coraz większą złożonością tworzonego kodu. Mnożą się błędy, a ryzyko spektakularnej porażki rośnie. Jeśli ten scenariusz dotyczy także Ciebie, poziom złożoności Twoich projektów Cię przytłacza i czujesz, że nie dajesz rady, już teraz wdróż fundamentalne reguły, dzięki którym Twój kod odzyska prostotę i niezawodność! Jeśli każdy dzień z nowym projektem Cię rozczarowuje i przestałeś wierzyć w swoje możliwości, sięgnij po tę książkę!

Max Kanat-Alexander, odpowiedzialny za dział Code Health w Google, w tym świetnym zbiorze esejów dzieli się mnóstwem trafnych spostrzeżeń dotyczących zasad programowania, złożoności kodu, pracy zespołowej i filozofii projektowania aplikacji. W książce pokazano bardzo różnorodne zagadnienia, od pisania prostego kodu aż po jego debugowanie i pogłębioną analizę. Dowiesz się także, jaka postawa charakteryzuje naprawdę dobrego programistę. Świeżość spojrzenia i znakomity styl autora sprawią, że tę książkę przeczytasz z przyjemnością. Wiedza techniczna i poziom ekspertyzy przyniosły mu status guru kodu, a jego pomysły zainspirują Cię i odświeżą Twoje podejście do wyzwań związanych z byciem deweloperem. Odzyskaj radość ze swojej pracy i zapomnij o porażkach!

Ta książka skłoni Cię do przemyśleń:

  • dlaczego prostota i precyzja są najważniejsze w tworzeniu kodu
  • czym jest mistrzowskie programowanie
  • jak poradzić sobie ze złożonością oprogramowania
  • skąd się biorą porażki programistów i jak ich unikać
  • jak się ma prostota do bezpieczeństwa aplikacji
  • czym są błędy i jak należy rozumieć debugowanie

Złożoność jest głupia. Prostota jest mądra.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej