Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
ebookpoint BIBLIO
(21)
Forma i typ
Książki
(27)
Proza
(27)
E-booki
(21)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(15)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(12)
Autor
Todd Anna
(3)
Brodzik Agnieszka
(2)
Mafi Tahereh
(2)
Mularska-Kucharek Monika
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Skonieczny Krzysztof
(2)
Antosiewicz Witold
(1)
Bejda Agnieszka Kułak
(1)
Brogan Chris
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Camden Elizabeth
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
De Bezenac Agnes
(1)
De Bezenac Salem
(1)
Dobkowska Agata
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doerr John E
(1)
Drewelow Heike
(1)
Ejdys Joanna
(1)
Frank Ella
(1)
Górecka Barbara (tłumacz)
(1)
Głogowski Bartosz
(1)
Harrow J
(1)
Hedlund Jody
(1)
Honkisz A.M
(1)
Hub Ulrich (1963- )
(1)
Jakubiak Marek
(1)
Jakubowska Gabriela
(1)
Jarząbek Paweł
(1)
Kamińska-Matysiak Natalia
(1)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(1)
Kordel Magdalena (1978- )
(1)
Kouzes James M
(1)
Kowalska Weronika Madryas
(1)
Krasińska Izabela M. (1989- )
(1)
Kurk Laura Anderson
(1)
Majcher Magdalena (1990- )
(1)
Mak Katarzyna
(1)
McKenzie Sophie
(1)
Michaels Corinne
(1)
Mierzejewski Michał (tłumacz)
(1)
Mitnick Kevin
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Myśliwy Agnieszka
(1)
Odorowicz-Śliwa Ischim
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Palmer Diana
(1)
Peters Helen
(1)
Peterson Magdalena
(1)
Pieciul-Karmińska Eliza (1972- )
(1)
Posner Barry Z
(1)
Rogoziński Alek
(1)
Rojkowska Anna
(1)
Rupińska Aleksandra (2000- )
(1)
Ryder Jess
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schrammek Dorota
(1)
Schultz Mike
(1)
Senator Martyna
(1)
Smith Julien
(1)
Snowdon Ellie
(1)
Spyrka Dorota
(1)
Sroga Adam
(1)
Stacewicz Paweł
(1)
Steiner Kandi
(1)
Supeł Barbara
(1)
Słama Beata
(1)
Tomaszuk Anna
(1)
Trembaczowski Łukasz
(1)
Turniak Grzegorz
(1)
Urbańska Anna
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Welford Ross
(1)
Witemeyer Karen
(1)
Witkowska Magda
(1)
Young Samantha (1986- )
(1)
Żurawska Martyna
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Młodzież
(8)
14-17 lat
(7)
18+
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura angielska
(5)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szkocka
(1)
Temat
Zaufanie
(27)
Miłość
(6)
Wybory życiowe
(5)
Kłamstwo
(4)
Przyjaźń
(3)
Spisek
(3)
Studenci
(3)
Szczęście
(3)
Tajemnica
(3)
Uczucia
(3)
Dojrzewanie
(2)
Dotyk
(2)
Gniew
(2)
Kobieta
(2)
Małżeństwo
(2)
Przeszłość
(2)
Rodzina
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Walka
(2)
Alkoholizm
(1)
Badania naukowe
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bójka i pobicie
(1)
Chirurdzy
(1)
Chomiki
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dziewczęta
(1)
Geje
(1)
Kobieta samotna
(1)
Kradzież
(1)
Lotniska
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Matki i córki
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nadzieja
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Odwaga
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Osoby po rozwodzie
(1)
Osoby zaginione
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Piesek
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pomaganie
(1)
Prawda
(1)
Prostytucja
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przedszkole
(1)
Przeprowadzka
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Romans w pracy
(1)
Rozwód
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Sens życia
(1)
Spotkanie po latach
(1)
Stereotyp
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uczciwość
(1)
Uczniowie
(1)
Urodziny
(1)
Wiara
(1)
Zabójstwo
(1)
Zawód miłosny
(1)
Zdrada
(1)
Zwierzęta
(1)
Śmierć bliskiej osoby
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(24)
Powieść obyczajowa
(10)
Romans
(6)
Fantastyka
(3)
Kryminał
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Powieść erotyczna
(3)
Powieść polska
(3)
Thriller
(3)
Dystopia
(2)
Powieść amerykańska
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Broszura
(1)
Opowiadania angielskie
(1)
Opowiadania dziecięce
(1)
Powieść angielska
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wspaniały dom, kochający mąż Nicky i Emily, moja piękna córeczka. Żyłabym jak w bajce, gdyby nie ona - Jen, była żona mojego męża. Zawsze w potrzebie, zawsze w poblizu, nie pozwala o sobie zapomnieć. Nigdy nie zostawi nas w spokoju. Uciekaj, póki możesz. Gdy Nicky i Emily przepadają bez śladu, moje życie zmienia sie w koszmar. Muszę odzyskac córkę. Za wszelka cenę. Przyjme każda pomoc, nawet ze strony Jen. Ale czy mogę zaufac kobiecie, której miejsce zajełam? Tylko ona wie, kogo poślubiłam... [okładka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z popiołów / Martyna Senator. - Poznań : Czwarta Strona, copyright 2017. - 335, [1] strona ; 21 cm.
(Z Popiołów ; t. 1)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Temat
Kiedyś wyobrażałam sobie, że moje życie jest pięciolinią, na której każda chwila zostaje zapisana w postaci odpowiednio dobranych nut. A ja niczym wybitny kompozytor codziennie dopisuję dalszą część bezkresnego utworu. Jedne dźwięki są skoczne i wesołe, inne żałosne i pełne melancholii. Wszystkie razem tworzą niepowtarzalną melodię, którą nuci moje serce. Jednak kilka dni temu wszystko umilkło, a całość zaczęła przypominać urwany hejnał. Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna. Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RM IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapomnieć o przeszłości / Samantha Young ; [tłumaczenie: Ewa Ciszkowska]. - Wydanie drugie. - Warszawa : Burda Książki, copyright 2020. - 450, [1] strona ; 21 cm.
Dla Alexy ojciec był ideałem mężczyzny. Jej świat się zawalił, gdy odkryła, że nie jest jego jedyną rodziną. Nie mogąc wybaczyć zdrady, zrywa z nim wszelkie kontakty. Teraz stara się poskładać swoje życie i określić tożsamość, zniszczoną ponurymi sekretami z przeszłości. Caine Carraway to mężczyzna, który ma szansę wypełnić jej przyszłość. Fascynuje i pociąga Alexę. Czy pozwoli jej zbliżyć się do siebie? Czy zakochaną kobietę można tak łatwo zniechęcić? Czy oboje połączy namiętność? [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PER (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wieku

Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej.

Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy.

Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność.

Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W prezentowanym wyborze tekstów zagadnienie zaufania podjęto w sposób możliwie aktualny i wszechstronny. Odnosi się to zarówno do kwestii ogólnych, wręcz filozoficznych, związanych z narzuceniem na sposób działania maszyn pewnych norm, które od wieków postulują etycy (np. Arystoteles); jak również do kwestii bardzo szczegółowych, osadzonych w kontekście bieżących zastosowań. W obszarze zastosowań uwypuklono kwestie tak różnorodne, jak zaufanie do systemów SI wspomagających edukację, projektowanie bezpiecznych miast przyszłości (tzw. smart cities) czy zaufanie do programów i systemów usprawniających funkcjonowanie różnego rodzaju organizacji. Spośród wielu czynników wzmacniających zaufanie do sztucznej inteligencji szczególny nacisk położono na dwa - skuteczność systemu połączoną z bezpieczeństwem użytkowników oraz jego poznawczą przejrzystość połączoną z umiejętnością zrozumiałego dla człowieka wyjaśniania podejmowanych przez system decyzji.

Konkluzje autorów nie są jednolite. Niektórzy są optymistami, przekonując, że nawet najbardziej rozwinięta sztuczna inteligencja pozostanie czymś na kształt kontrolowanej przez człowieka "mechanicznej lalki". Inni są bardziej sceptyczni, licząc się z możliwością zaistnienia systemów sztucznych, które przypominają bardziej "mroczne widmo" - czyli skrajnie niebezpieczny dla człowieka artefakt, zdolny do przejęcia nad nim fizycznej i psychicznej kontroli.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jednym z czynników determinujących obecny i przyszły rozwój społeczno-gospodarczy jest poziom cyfryzacji (mierzony skalą zjawiska i jego zakresem – przedmiotowym, podmiotowym, geograficznym, dynamiką zmian oraz skalą powodowanych skutków) odnoszący się do każdej sfery życia ludzkiego. W konsekwencji procesów cyfryzacji wyłonił się nowy typ społeczeństwa – społeczeństwo informacyjne. Według Bella w społeczeństwie informacyjnym w procesach podejmowania decyzji politycznych i gospodarczych oraz funkcjonowaniu gospodarki najistotniejszą rolę odgrywa informacja. Procesy związane z zarządzaniem informacją, a w szczególności z jej pozyskiwaniem, gromadzeniem, przetwarzaniem, przesyłaniem i upowszechnianiem oraz wykorzystywaniem, stanowią podstawę wszelkich decyzji społeczno-gospodarczych. Komputery, Internet i techniki cyfrowe umożliwiają narzędziowo realizację wskazanych procesów zarządzania informacją.

Jednym z obszarów zastosowań technologii ICT w ramach społeczeństwa informacyjnego jest e-administracja. Dostrzegając potrzebę zintensyfikowania poziomu wdrażania i upowszechniania rozwiązań w zakresie e-administracji oraz posiadając wiedzę i świadomość, że jednym
z kluczowych czynników sukcesu adaptacji rozwiązań e-administracji jest zaufanie, autorka za obszar swoich naukowych zainteresowań wybrała problematykę zaufania do technologii.

Podjęte przez autorkę badania są odzwierciedleniem coraz częstszej krytyki ekonomii głównego nurtu, charakteryzowanej przez procesy „odspołecznienia”, i forsowanego podejścia wyjaśniania zachowań ludzkich tylko i wyłącznie w kategoriach idealnych, ściśle racjonalnych wyborów. W obliczu pojawiania się zjawisk i konstruktów trudnych do wytłumaczenia tylko i wyłącznie w kontekście racjonalności działania – coraz częściej paradygmat funkcjonalistyczny jest kwestionowany. Przykłady ekonomii behawioralnej, eksperymentalnej czy teorii gier akcentują wagę innych wartości niż wartości ekonomiczne w procesie podejmowania decyzji przez człowieka. Jedną z takich wartości jest zaufanie, które dokładnie wpisuje się w zmianę paradygmatu i odzwierciedla coraz powszechniejsze skupianie się na wymiarze kulturowym i życiu codziennym.
Celem głównym pracy było opracowanie oraz operacjonalizacja metodyki budowy modelu pomiaru zaufania do technologii. Na potrzeby realizacji celu głównego pracy przyjęto cele szczegółowe o charakterze: poznawczym, metodycznym oraz utylitarnym.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Problemy zaufania i ryzyka znalazły się w ostatnim okresie w obszarze zainteresowania socjologów. Przyglądając się koncepcjom teoretycznym w naukach społecznych, poświęconym problematyce ryzyka, można zauważyć, iż w wielu pracach autorzy wskazują na zagadnienie zaufania. Z drugiej strony w wielu pracach socjologicznych poświęconych problematyce zaufania, pojawia się problem ryzyka. Szczególnie interesujący jest przypadek ryzyka zaufania, a więc ryzyka jakie podejmujemy, kiedy musimy komuś zaufać. Oba problemy są w prawdzie z sobą związane, wciąż brakuje ich spójnej koncepcji na gruncie teoretycznym. Ich połączenie jest ważnym wyzwaniem, przed którym staje współczesna teoria socjologiczna. Jak w tych warunkach prezentują się badania nad zaufaniem i ryzykiem? Zagadnienia te do tej pory były analizowane osobno. Wynika to zapewne z braku spójnej teorii łączącej oba problemy. Jednak dociekania integrujące te obszary są konieczne, a ich wyniki mogą przyczynić się do powstania spójnej koncepcji teoretycznej. Połączenie teorii z praktyką jest szczególnie wyraźne w przypadku niektórych paradygmatów badań nad ryzykiem. Znaczenie ryzyka w teorii nauk społecznych rośnie. Dobrym wskaźnikiem tego zjawiska jest postulowana przez Lecha Zachera nowa subdyscyplina socjologii: socjologia ryzyka.

(…)

Niniejsza praca powstała na podstawie dwóch edycji badań realizowanych w 2007 i 2013 r. Początkowo nie planowano wznowienia badań, a ustalenia z 2007 r. miały stać się samodzielną podstawą studium. Podczas powstawania pierwotnej wersji tego tekstu świat pogrążył się w kryzysie ekonomicznym, najpoważniejszym od czasów wielkiego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. Tym samym pojawiła się poważna wątpliwość odnośnie adekwatności uzyskanych wyników. Wtedy też narodził się pomysł powtórzenia badań, kiedy sytuacja kryzysowa nasili się. Jednak polska gospodarka okazała się bardziej odporna niż partnerów z Unii Europejskiej czy Ameryki. W końcu badania zostały zrealizowane w 2013 r., który okazał się być najgorszym rokiem w całym okresie trwania kryzysu. Tym samym, trochę przypadkowo, uzyskano materiał z badań realizowanych u samego szczytu hossy z lat 2002–2007, kiedy nikt nie podejrzewał nadchodzących zmian i z samego dołu bessy, która zaczęła się w 2008 r. i, miejmy nadzieję, przeminęła.

W obu przypadkach przyjęto te same założenia, cele, narzędzia, metody i sposoby doboru próby. Nie są to jednak badania panelowe, gdyż zbyt wiele przedsiębiorstw z pierwszej edycji badań nie przetrwało sześciu lat dzielących obie próby. Nie należy jednak patrzeć na to jak na wielką stratę, pierwotnie badania bowiem nie były planowane jako panelowe, więc niemożliwe byłoby ustalenie zmian odpowiedzi poszczególnych respondentów. Niemniej uzyskane wyniki pozwalają na porównanie tego jak przedsiębiorcy postrzegają zaufanie i ryzyko w zmienionym kontekście sytuacyjnym.

(fragmenty Wstępu)

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej