Gutowski Maksymilian
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(48)
Forma i typ
E-booki
(48)
Audiobooki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(694)
Gutowski Maksymilian
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cartland Barbara
(194)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(166)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Pasewicz Edward
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Balzac Honoré de
(116)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Verne Jules
(116)
Sobczak Tomasz
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Kamieński Jakub
(94)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(35)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
48 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Ta książka to zbiór najlepszych artykułów i porad dla projektantów stron internetowych. Znajdziesz w niej fachowe i sprawdzone informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika oraz typografii w sieci. Autorzy bardzo dużo uwagi poświęcają użyteczności nowoczesnych stron internetowych. W dzisiejszych czasach nawet najdoskonalszy pomysł się nie sprzeda, jeżeli nie będzie opakowany w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika. Co jeszcze znajdziesz w tej biblii twórców stron WWW? Optymalizacja wydajności witryn, tworzenie projektów zwiększających sprzedaż, teoria kolorów to tylko część zagadnień, które muszą zwrócić Twoją uwagę. Sięgnij po tę książkę, naprawdę warto! Smashing Book. Edycja polska. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Projektowanie responsywnych stron WWW (ang. Responsive Web Design) jest koniecznością. Wynika to z rosnącej liczby przeróżnych urządzeń mobilnych, wykorzystywanych przez rzeszę użytkowników. Nowoczesne podejście do RWD wymaga zmiany sposobu myślenia. Utrzymywanie oddzielnych wersji witryny jest nieefektywne. Zamiast tego należy utworzyć jeden, spójny i responsywny projekt strony. Na takiej stronie cały układ będzie ulegał płynnym przekształceniom, aby zapewnić komfort przeglądania niezależnie od wymiarów wyświetlacza. Oczywiście dotyczy to również stron istniejących, które powinny zostać zmodernizowane.Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które planują zmodernizowanie swojej witryny w celu zapewnienia jej responsywności. Przedstawiono tu mnóstwo praktycznych wskazówek pozwalających na wdrożenie nowej wersji witryny, nawet gdy brakuje czasu i środków. Dowiesz się, jak rozplanować adaptację projektów i wzorców przy różnych breakpointach oraz jak zadbać o responsywność obrazów. Opisano tu takie techniki, jak przekształcanie siatek stałych w siatki płynne, stosowanie komponentów wielokrotnego użytku, korzystanie z zapytań medialnych. Pokazano, jak korzystać z przydatnych wzorców projektowych, na przykład wzorców nawigacji. Dzięki tej praktycznej książce zmodernizowanie witryny będzie o wiele łatwiejsze i... mniej stresujące!Niektóre zagadnienia omówione w książce: realistyczne planowanie modernizacji i tworzenie harmonogramu prac analiza treści witryny przed jej przeprojektowaniem zarządzanie wrażeniami użytkownika (UX, z ang. User Experiences) domieszki, funkcje i arkusze stylów testowanie modernizowanej witryny i jej publikacja Czy Twoja strona jest już responsywna? Inayaili de León zajmuje się projektowaniem witryn WWW od 2003 r. Obecnie pracuje w Canonical, firmie rozwijającej system Ubuntu, gdzie doskonali narzędzia do projektowania graficznego online. Znakiem firmowym de León są eleganckie, przyjazne użytkownikowi projekty stron. Jest również pisarką, autorką licznych artykułów, publikowanych m.in. w A List Apart, 24 Ways, Smashing Magazine i .net Magazine, oraz bloga Web Designer Notebook (https://webdesignernotebook.com). Inayaili de León mieszka w swoim ulubionym mieście — Londynie. Uwielbia koty i leniwe drzemki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych. W książce: zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej techniki badań i analizy konkurencji projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół. Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele produktu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia. Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przewodnik po tajnikach HTML5! HTML5 na dobre zadomowił się w sieci. Z jego dobrodziejstw garściami czerpią projektanci witryn — i zaskakują użytkowników coraz bardziej pomysłowymi aplikacjami. HTML5 zapewnia zaawansowaną integrację ze środowiskiem przeglądarki internetowej, usługi geolokalizacyjne oraz doskonałe wsparcie dla materiałów multimedialnych czy aplikacji offline. Jeszcze całkiem niedawno nikt nie marzył o rzeczach, na jakie obecnie ten język programowania pozwala twórcom stron! Książka, którą trzymasz w rękach, należy do cenionej serii „Nieoficjalny podręcznik”. Jej kolejne wydanie zostało poprawione, zaktualizowane i rozszerzone o mnóstwo nowych informacji. Dzięki tej publikacji nie musisz odkrywać tajników HTML5 na własną rękę. Liczne przykłady oraz szczegółowe omówienie najróżniejszych zagadnień sprawią, że w mig opanujesz niuanse tego języka. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowy element canvas i jak bez trudu zlokalizować użytkownika, oraz zobaczysz, jak przechować kluczowe dane w bazie przeglądarki. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jakie możliwości daje Ci HTML5! HTML5 to: wsparcie dla plików multimedialnych usługi geolokalizacyjne wygodne przechowywanie danych aplikacje offline standard nowoczesnej sieci Internet Poznaj możliwości HTML5 i zacznij korzystać z nich już dziś!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
O ile techniki wytwarzania oprogramowania rozwinęły się w imponujący sposób, o tyle metody zarządzania tym procesem wciąż są dalekie od doskonałości. Absurdalne przekroczenia budżetów lub terminów zbyt często były dowodem na to, że uzyskanie kontroli nad zespołem programistów czy skuteczne zarządzanie całym projektem programistycznym jest niezwykle trudne, o ile w ogóle możliwe. Niemniej osoby interesujące się tą branżą potrafią wskazać projekty, które zespół ukończył zgodnie z założeniami: terminowo, uzyskując znakomitą jakość produktu. Jak zatem powinien pracować kierownik projektu programistycznego, aby odnieść sukces? Książka jest bardziej źródłem inspiracji niż typowym podręcznikiem przywództwa w świecie programistów. Znalazło się tu mnóstwo praktycznych zasad, opisów przydatnych technik i narzędzi, obficie okraszonych anegdotami i przykładami z życia wyjadaczy w dziedzinie zarządzania zespołami IT. Omówiono kwestie związane z programowaniem zwinnym, rekrutacją i adaptacją nowych pracowników, jak również metody zarządzania tzw. problemowymi pracownikami i motywowania zespołów do osiągania trudnych celów. Wyjaśniono, skąd się biorą trudności w zarządzaniu programistami, i wskazano, z jakich perspektyw te trudności są łatwiejsze do rozwiązania. Sporo miejsca poświęcono problematyce przywództwa i roli kierownika w realizacji projektu, a także kluczowej roli menedżera w tworzeniu kultury zespołowej - czyli czemuś, co warunkuje sukces. W tej książce między innymi: tworzenie najlepszego zespołu do danego projektu zarządzanie z poszanowaniem indywidualności programistów skuteczne motywowanie i pielęgnowanie efektywności zespołu zapewnianie funkcjonowania zespołu w warunkach korporacji techniki zarządcze odpowiednie dla kierowników zespołów IT kierowanie a samoorganizowanie się zwinnych zespołów "Lichty i Mantle napisali przewodnik, który pomoże Ci w zatrudnianiu, motywowaniu i prowadzeniu działających na najwyższych obrotach zespołów programistycznych. Przedstawione w nim praktyczne zasady i porady szkoleniowe składają się na świetny plan postępowania zarówno dla świeżo upieczonych, jak i doświadczonych kierowników projektów programistycznych". Tom Conrad, dyrektor ds. technologii, Pandora "Zawarte w tej książce perełki sprawiają wrażenie porad i wskazówek, które otrzymałbym od zaufanego mentora - takiego, któremu nie tylko ja sam wierzę, ale który także ufa, że jestem zdolny do przyswojenia sobie tej mądrości, dostrzeżenia jej granic i właściwego jej zastosowania". Mike Fauzy, dyrektor ds. technologii, FauzyLogic Efektywne zarządzanie: znakomity produkt, zadowolony zespół!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości. Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań. Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy. W tej książce znajdziesz między innymi: Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań Metody współpracy z uczestnikami badań Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków UX: użytkownik pokocha to „coś”! Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX. Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri. David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Twój podręcznik budowniczego! Minecraft to gra, która podbiła serca milionów graczy. Jest idealna dla użytkowników różnych platform — komputerów osobistych, konsol oraz telefonów. Co zadecydowało o sukcesie tej gry? Otwarty świat, w którym gracze są ograniczeni tylko własną wyobraźnią, oraz możliwość budowania w nim dowolnych konstrukcji to atuty Minecrafta. O jego popularności niech świadczy pojawienie się na rynku wydawniczym książek poświęconych tej grze. Jedną z nich trzymasz właśnie w rękach. Jest to kompletny przewodnik, niezbędny każdemu graczowi. Sięgnij po tę książkę i poznaj zasady rządzące światem gry. Przekonaj się, jak skutecznie zdobywać surowce, przygotowywać mikstury oraz walczyć z potworami zamieszkującymi świat Minecrafta. W tym świecie możesz również zająć się rolnictwem, hodowlą zwierząt oraz odwiedzać odległe krainy. Jeżeli jesteś zapalonym graczem w Minecrafta i zaciekawił Cię świat gry, ta książka jest obowiązkową pozycją właśnie dla Ciebie! Dzięki tej książce: stworzysz niesamowite budowle oraz konstrukcje poznasz najlepsze techniki pozyskiwania surowców zajmiesz się hodowlą oraz rolnictwem zdobędziesz wiedzę o grożących Ci niebezpieczeństwach dogłębnie poznasz świat Minecrafta Stwórz swój własny świat!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Minecraft może być dokładnie taki, jaki chcesz Historia gier komputerowych udowadnia, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna, ale pomysł i grywalność. Dowodem na to jest Minecraft — gra, która oczarowała ludzi na całym świecie! Już teraz wkrocz do świata, w którym jedynym ograniczeniem jest Twoja własna wyobraźnia!O sukcesie Minecrafta świadczy również liczba książek na jego temat. Prawdopodobnie żadnej innej grze w historii nie poświęcono tyle miejsca, opracowań, instrukcji i porad. Książka, którą trzymasz w rękach, porusza zaawansowane zagadnienia związane z Minecraftem. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak budować farmy mobów, systemy komputerowe, roboty, linie kolejowe i energetyczne. Brzmi zaskakująco? Nie wiedziałeś, że w tym świecie to możliwe? Naucz się też budować skomplikowane budynki w różnych stylach architektonicznych oraz podziel się swoimi konstrukcjami z graczami z całego świata. Jeżeli wiesz już, jak przetrwać w świecie Minecrafta, ta książka stanie się Twoim niewyczerpanym źródłem informacji i inspiracji do odniesienia sukcesu w tej niesamowitej grze! Zarządzaj unikalnymi konfiguracjami Minecrafta, określającymi różne wersje gry, światy, paczki zasobów i profile. Zautomatyzuj rolnictwo: kilka tłoków, strumyk i odrobina czerwonego pyłu w pełni do tego wystarczy. Generuj niewyczerpalne złoża — nawet obsydianu. Zbuduj farmy mobów, które będą masowo produkować zombie, pająki, creepery i szkielety. Zbuduj dom w stylu, który Ci odpowiada: średniowiecznym, wiktoriańskim, wikińskim, japońskim, modernistycznym, czy podmiejskim. Twórz krajobraz naturalny i drzewa; dekoruj otoczenie dwuwymiarowymi grafikami pixel art i wykuwaj trójwymiarowe rzeźby. Konstruuj inteligentniejsze i wydajniejsze systemy kolejowe i energetyczne. Wprowadź Minecrafta w epokę przemysłową i atomową. Możesz nawet używać zielonej energii, budując panele słoneczne i wiatraki. Twórz systemy komputerowe i roboty, posługując się językiem Lua w ComputerCraft. Projektuj ekscytujące mapy przygód i dziel się nimi, a także poznaj tajniki bloków poleceń. Podziel się swoim dziełem z resztą świata, nagrywając profesjonalne filmy ze ścieżką dźwiękową. Uruchom serwer multiplayerowy i zajmij się handlem. Korzystaj w wtyczek przeciwgriefingowych i innych dodatków. Najbardziej zaawansowany podręcznik do Minecrafta!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Stwórz produkt, który pokochają klienci Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product. Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu. Najważniejsze zagadnienia: zasady dopasowania produktu do rynku kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika optymalizacja za pomocą testów A/B „Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”. Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com „Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”. Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit „Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”. Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Mapowanie historyjek użytkownika. Jak zaprojektować produkt idealny Podczas projektowania wielu procesów produkcyjnych, łącznie z budową oprogramowania, za kluczowe kryteria uznaje się szybkość wykonywania zadań, wydajność czy niskie koszty. Tymczasem opracowanie produktu o wyjątkowej wartości rynkowej wymaga nieco innego podejścia. Celem produkcji nie jest przecież produkcja sama w sobie. Aby kiedyś osiągnąć wysokie zyski, planowanie procesów produkcji musi opierać się na wymaganiach użytkowników, bez zatracania się w szczegółach produktu. To jest właśnie myśl przewodnia metody mapowania historyjek użytkownika tworzonych na potrzeby procesów agile. Ta odkrywcza książka, kierowana przede wszystkim do product managerów, analityków biznesowych i osób zajmujących się wrażeniami użytkownika, ma na celu pokazanie, w jaki sposób można w pełni wykorzystać zalety procesów agile i lean poprzez mapowanie historyjek. Technika ta umożliwia nakreślenie obrazu całości, który niekiedy trudno zrekonstruować na podstawie wielkiego zbioru osobnych historii. Modyfikowalne mapy historyjek umożliwiają zespołowi prowadzenie bardziej wnikliwych dyskusji o projekcie w ramach procesu produkcyjnego. W efekcie zespół sprawnie buduje wspólną wizję tego, co chce stworzyć, co przybliża produkt do osiągnięcia sukcesu. W tej książce znajdziesz: ogólne zasady mapowania historyjek, wyjaśnienie sposobu mapowania historyjek, opis wykorzystania mapowania historyjek w projektach agile oraz lean, omówienie cyklu rozwojowego historyjek, począwszy od wskazania okazji do rozwoju i odkrywania możliwości, liczne ćwiczenia i przykłady tworzenia map historyjek i ich modyfikowania, przedstawienie procesu prowadzącego od mapowania historyjek do powstania sprawnego oprogramowania. Mapowanie to prawdziwe źródło inspiracji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Doświadczeni deweloperzy wiedzą, że testowanie oprogramowania jest procesem żmudnym i wymagającym, niemniej rzetelnie przeprowadzone testy są konieczne, aby uznać kod za godny zaufania. Co więcej, testowanie kodu jest tą gałęzią techniki, która rozwija się bardzo dynamicznie. Ma to związek z rosnącymi konsekwencjami ewentualnych incydentów, przerw w działaniu oprogramowania czy wręcz ataków hakerskich. Oznacza to, że tester musi być na bieżąco z nowinkami ze swojej branży. Ta książka jest nieodzowną pomocą każdego testera. Stanowi wyczerpujące źródło potrzebnych informacji, prezentuje przeróżne perspektywy, praktyki, trendy, narzędzia i rozwiązania związane z testowaniem aplikacji. Omówiono różne modele działań testowych i rozmaite cykle życia oprogramowania. Pokazano nieoczywiste aspekty analizy jakości oraz prowadzenia testów w przypadku mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych, danych analitycznych i technologii chmury. Opisano technologie, które najprawdopodobniej będą kształtować przyszłość testów oprogramowania. W publikacji nie zabrakło informacji o najlepszych praktykach, które warto stosować w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa oprogramowania. W tej książce między innymi: Najnowsze trendy w dziedzinie działań testowych i modeli operacyjnych Automatyzacja testów Uczenie maszynowe i systemy kognitywne: testowanie i wykorzystywanie w testach Testowanie na potrzeby różnych branż: ochrona zdrowia, marketing cyfrowy i inne Testowanie aplikacji na potrzeby rozwoju IoT (internetu rzeczy) Podoba Ci się ten kod? Przetestuj, zanim pochwalisz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje multimedialne, które wywierają złe wrażenie na odbiorcach i utrudniają przyswojenie przedstawianych kwestii. Takie błędy jak wykorzystywanie elementów wizualnych wyłącznie jako kontenery na duże ilości tekstu czy też zmuszanie odbiorców do równoczesnego słuchania i czytania wynikają z nieuwzględniania sposobu przetwarzania informacji przez ludzki umysł. Filozofia zen, której podstawą jest podejście "tu i teraz" oraz rozwijanie samoświadomości i dostrzegania, dostarcza narzędzi, dzięki którym tworzenie i wygłaszanie prezentacji okaże się prostsze, naturalniejsze i dużo bardziej skuteczne. Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące! W tej książce między innymi: koncepcja prezentacji w duchu zen jak rozpoznawać ograniczenia i wyzwalać kreatywność o wyższości prostoty i umiaru jak uzyskać doskonały design prezentacji jak nawiązać więź z odbiorcami i ich zaangażować Prezentacja idealna? Umiar, prostota, naturalność!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalności, w odpowiedni sposób zaprojektować interakcje z użytkownikiem, zapewniając również dostępność produktu dla osób o szczególnych potrzebach. Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk pozwala na zwiększenie współczynnika retencji użytkowników. Opisano wdrażanie zasad UX przy projektowaniu przepływów zadań, szkieletów i prototypów oraz techniki wykrywania luk w ścieżkach wędrówek użytkowników. Omówiono także konwencjonalne standardy dostępności witryn dla wszystkich użytkowników. Najważniejsze zagadnienia: Podstawy UX i tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem Standardy użyteczności UX Przygotowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii UX Dostępność witryny i testowanie pod kątem dostępności Wdrażanie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 UX: użytkownicy pokochają Twoją witrynę!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj wszystkie narzędzia statystyczne Excela Przetestuj swoje hipotezy i wyciągnij wnioski Interpretuj dane za pomocą Excela Interpretuj statystyki w Excelu Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu innych zadań. Zmierz się z technicznymi aspektami Excela i zacznij go wykorzystywać do interpretacji swoich danych! W książce: W yciąganie wniosków z arkuszy kalkulacyjnych Narzędzia analityczne Stosowanie narzędzi szybkiej analizy Tworzenie wykresów danych Praca na prawdopodobieństwie Wykorzystanie zmiennych losowych
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Odkryj możliwości testów A/B! Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii! Dzięki tej książce: poznasz testy A/B wdrożysz testy A/B krok po kroku unikniesz najczęstszych błędów zwiększysz współczynnik konwersji Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego!Infografika jest dziś najlepszym sposobem na… wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki: są wzrokowym środkiem przekazu, w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie, są intuicyjne, są zabawne, są estetyczne, są uwielbiane przez wszystkich, są skuteczne! Możesz wizualizować: rozbudowane koncepcje, dane liczbowe, procesy, sprawy osobiste. Przy pomocy infografik można: zwiększyć sprzedaż, budować marki, obsługiwać klientów, organizować zespoły, mierzyć ROI (kierownictwo to lubi). Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz! Mark Smiciklas - twórca ds. strategii Intersection Consulting. Uznany wizualizator i orędownik infografiki (zna się na rzeczy jak nikt). Ponad osiemnaście lat doświadczenia w roli starszego specjalisty ds. marketingu (B2B, B2C i reszta).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą — ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować! Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb — i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze! Ten prosty samouczek, przygotowany przez zespół minecraftowych ekspertów, podpowie Ci, jak budować i niszczyć, toczyć walkę i pokojowo się rozwijać, atakować i się bronić. Poszerzanie horyzontów — dowiedz się, czym są biomy, jak zbudować idealną farmę, hodować zwierzęta, uprawiać rolę i unikać mobów. Walka o przetrwanie — naucz się wydobywania, gotowania, znajdowania jaskiń, unikania przemęczenia, pokonywania mobów, gromadzenia kolorowej wełny i konstruowania nowych przedmiotów. Cywilizacja i technologia — odwiedzaj wioski i prowadź w nich handel. Wydobywaj czerwony kamień, naucz się efektywnie korzystać z bloków i twórz własne wynalazki. Twój własny świat — przeczytaj, jak grać z innymi, używać czat, dostosować grę do własnych potrzeb i odblokować tryb przygody. Jesse Stay jest konsultantem z dziedziny social media i deweloperem.Thomas Stay, dwunastoletni syn Jessego, nie wyobraża sobie dnia bez Minecrafta.Jacob Cordeiro zdobył nagrodę za grę własnego autorstwa zgłoszoną na konkurs Scholastic Art and Writing w 2011 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Naucz się: wytwarzać narzędzia oraz broń wydobywać rudy i przetapiać surowce przetwarzać żywność i wyrabiać naczynia konstruować pociągi i mechanizmy rozbudowywać dom i barwić tkaniny używać zaklęć i mikstur W książce znajdziesz: fachowe porady dotyczące stawiania budowli techniki wytwarzania rynsztunku technologie produkcji i przechowywania pożywienia pomysły na wykorzystanie barwników opisy produkcji materiałów wybuchowych sposoby pozyskiwania kluczowych surowców zasady konstruowania środków lokomocji Rozegraj to po mistrzowsku! Świat Minecrafta skrywa ekscytujące tajemnice. Wędrowiec, który chce w nim przetrwać, musi doskonalić wiele umiejętności, przydatnych zarówno podczas pokoju, jak i w wirze walki. Samodzielne odkrywanie sposobów na budowę pieca, konstruowanie pochodni, siekiery czy napierśników bywa wprawdzie interesujące, ale znacznie wygodniej jest wykorzystać istniejące receptury! Sięgnij po ten przewodnik, a dowiesz się, jak przechowywać arbuzy, zbudować stojak na zbroję i wykorzystać zaklęte złote jabłko. Zdobędziesz umiejętności hutnicze, poznasz różne zastosowania czerwonego kamienia i tajemne składniki mikstur... Ta księga to Twoja tajna, czarodziejska broń w świecie Minecrafta. Zrób z niej dobry użytek! Odkryj przepisy na pyszną zabawę! Stwórz swój warsztat. Dowiedz się, jak tworzyć różne obiekty, od najprostszych domków i narzędzi po bardziej zaawansowane mechanizmy. Najlepszą obroną jest atak. Zaplanuj swoje walki, wyprodukuj sobie broń oraz pancerz. Doskonal swoje umiejętności. Naucz się gromadzić żywność, uprawiać rolę, tworzyć narzędzia, wydobywać minerały oraz konstruować rozbudowane sprzęty domowe. Zadbaj o estetykę. Skorzystaj z bloków dekoracyjnych, wydobywaj pryzmaryn w podwodnych świątyniach i naucz się używać gąbek. Zaklinaj rzeczywistość. Dowiedz się, jak i czym zaklinać przedmioty. Jesse Stay — znany jako „The Social Geek”, ojciec siedmiorga obecnych i przyszłych graczy w Minecrafta. Zajmuje się badaniem nowych zmian paradygmatów technologicznych, które mają wpływ na świat biznesu.Thomas Stay — dwunastoletni syn Jessego. Minecraft jest dla niego chlebem powszednim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przekonaj się, jak bardzo metodyki zwinne ułatwią Ci pracę! Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce! Podobnie jak inne książki z serii "Rusz głową", również i ta została napisana z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy nauki o poznawaniu i uczeniu się. Dzięki temu Twój mózg zaangażuje się w poznawanie nowych koncepcji i przyswoi je bez ociągania się. Zrozumiesz, na czym polegają i jakie zalety mają najpopularniejsze metodyki Agile: Scrum, XP, Lean i Kanban. Nauczysz się korzystać z dobrodziejstw metodyk zwinnych i sprawisz, że Twój zespół zacznie lepiej planować pracę, będzie pisać lepszy kod, poprawi się współpraca w grupie. Niepostrzeżenie idea Agile zwinnie zadomowi się w Twoim umyśle i w Twoim zespole. Co więcej, jeśli zechcesz podjąć wyzwanie i zdobyć certyfikat PMI-ACP, dzięki tej książce świetnie przygotujesz się do egzaminu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej