Piwko Łukasz
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(71)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(71)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Piwko Łukasz
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Cartland Barbara
(193)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Kamieński Jakub
(95)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Temat
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Podręczniki
(1)
72 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Platforma Xamarin jest wszechstronnym, nowoczesnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i ułatwia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne tworzone w Xamarin urzekają swoją estetyką. Platformy Xamarin i Xamarin.Forms zdobywają coraz większą popularność i właściwie stają się standardową technologią pisania oprogramowania na urządzenia mobilne. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie jak włączanie do aplikacji funkcji specyficznych dla danej platformy mobilnej, współpraca z usługami Microsoft Azure App, korzystanie z pakietu SDK Facebooka oraz obsługa zewnętrznych bibliotek, takich jak Razor. Dowiesz się też, jak zaimplementować kluczowe techniki wiązania danych i efektów wizualnych w interfejsach użytkownika za pomocą własnych rendererów i interfejsu API PlatformEffects. W książce między innymi: Model aplikacji w postaci klas C# Wzorzec MVVM i implementacja architektury zgodnej z tym wzorcem Funkcje zależne od lokalizacji Komponenty współpracujące z bazą SQLite Testy aplikacji za pomocą narzędzi NUnit i UITest Oto Xamarin: funkcjonalność, elastyczność, niezależność od platformy! Steven F. Daniel jest prezesem australijskiej firmy programistycznej GENIESOFT STUDIOS. Od niemal 20 lat tworzy oprogramowanie na komputery PC i urządzenia mobilne. Jest znany z tego, że chętnie się dzieli swoim bogatym doświadczeniem z programistami, a środowisko Xamarin to jedno z jego ulubionych narzędzi. Daniel należy do SQLSIG (SQL Server Special Interest Group), Melbourne CocoaHeads i Java Community.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!Najważniejsze zagadnienia omówione w książce: teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek własne badania i analizy dla potrzeb SEO Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Programiści Javy mają do dyspozycji wiele przydatnych narzędzi i z każdą kolejną wersją języka mogą korzystać z coraz to lepszych możliwości. Powinni więc sukcesywnie zapoznawać się z tymi nowościami, jednak nie każdy ma czas na studiowanie dokumentacji. Nowoczesna Java wymaga od programisty nie tylko znajomości składni i interfejsów API, musi on dobrze opanować również zagadnienia współbieżności, obiektowości, a także pamięci i systemu typów. Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy. To pozycja obowiązkowa dla osób, które szukają przejrzyście podanej wiedzy, jak działa Java i jak się rozwijała w czasie. Achyut Madhusudan, programista z Red Hat W książce między innymi: podstawy języka i biblioteka Javy 17 model programowania zorientowanego obiektowo typy generyczne, wyliczenia, adnotacje i wyrażenia lambda techniki współbieżności i model pamięci najnowsze interfejsy API wejścia i wyjścia Javy narzędzia programistyczne pakietu OpenJDK Czy już korzystasz z najlepszych narzędzi Javy?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj nowości języka Java! Java to język programowania wybierany wszędzie tam, gdzie są wymagane najwyższe bezpieczeństwo i wydajność. Znajduje zastosowanie przy tworzeniu systemów bankowych oraz zaawansowanych aplikacji do zarządzania przedsiębiorstwami. Są to obszary, w których pomyłki bywają niezwykle drogie. Ale to nie jedyne zastosowania Javy! Ten język sprawdza się również wtedy, gdy trzeba szybko stworzyć aplikację internetową (niezależnie od jej wielkości) albo narzędzia różnego przeznaczenia. Java przyda się wszędzie!W ostatnim czasie na rynku pojawiły się dwie kolejne wersje tego języka, oznaczone numerami 7 i 8. Zawierają one wiele nowości i ulepszeń, dzięki którym życie programisty staje się prostsze, a tworzone oprogramowanie — lepsze. Najnowsze wydanie tej cenionej książki zostało uzupełnione o informacje na temat tych właśnie wersji. Dzięki niej błyskawicznie poznasz i wykorzystasz nowe techniki w codziennej pracy. Sięgnij po ten podręcznik i poznaj najlepsze techniki programowania współbieżnego, zasady podejścia obiektowego oraz możliwości asynchronicznego wykonywania operacji wejścia-wyjścia. Ta książka jest obowiązkową lekturą dla wszystkich programistów języka Java! Poznasz szczegółowo język programowania Java i dowiesz się, jakie zmiany wprowadzono w Javie 8. Nauczysz się programowania obiektowego przy użyciu podstawowej składni Javy. Poznasz typy ogólne, wyliczenia, adnotacje i wyrażenia lambda. Nauczysz się podstawowych technik projektowania obiektowego. Poznasz techniki współbieżności i ich ścisły związek z modelem pamięci. Nauczysz się używać kolekcji Javy i posługiwać się typowymi formatami danych. Szczegółowo zbadasz najnowsze interfejsy API wejścia i wyjścia Javy, włącznie z kanałami asynchronicznymi. Dowiesz się, jak wykonywać kod JavaScript w maszynie wirtualnej Javy za pomocą Nashorna. Poznasz narzędzia programistyczne dostępne w pakiecie OpenJDK. Poznaj najskrytsze tajemnice języka Java!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nowoczesne witryny WWW są w Twoim zasięgu! Responsywne strony WWW to dziś standard, do którego dążą wszyscy projektanci stron. W świecie smartfonów, tabletów, laptopów, telewizorów z dostępem do sieci oraz komputerów stacjonarnych stworzenie strony, która będzie dobrze się prezentowała i zachowa swoją funkcjonalność na każdym z urządzeń, to klucz do sukcesu! Ta książka to doskonałe źródło informacji na temat responsywnych stron internetowych — zacznij je projektować już teraz! W trakcie lektury poznasz zalety i wady trzech najlepszych szkieletów do błyskawicznego tworzenia stron WWW. To Bootstrap, Skeleton oraz Foundation Zurb. Dodatkowo zapoznasz się z preprocesorami CSS oraz zaznajomisz się z nowościami wprowadzonymi w CSS3. Po opanowaniu wiedzy zawartej w kolejnych rozdziałach z łatwością zbudujesz przykładową witrynę produktu na podstawie szkieletu Bootstrap, portfolio na podstawie Skeletona oraz responsywną stronę firmową na podstawie Foundation Zurb. Dzięki praktycznemu podejściu do tematu błyskawicznie przyswoisz cenną wiedzę na temat tworzenia responsywnych stron WWW. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich projektantów oraz pasjonatów tworzenia stron WWW! Sięgnij po książkę i dowiedz się, jak: tworzyć elastyczne arkusze stylów CSS za pomocą preprocesorów zbudować responsywną stronę produktu za pomocą szkieletu Bootstrap wykorzystać możliwości Foundation Zurb stworzyć nowoczesną stronę, prezentującą się idealnie na różnych urządzeniach Buduj nowoczesne, responsywne strony WWW!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj możliwości Ruby! Dlaczego Ruby zdobył tak dużą popularność? Jak wykorzystać wyrażenia regularne w tym języku? Jak tworzyć w Ruby aplikacje sieciowe? Zaprojektowany i stworzony w 1995 roku język Ruby dzięki swym unikalnym możliwościom zdobywa sobie coraz większe uznanie programistów na całym świecie. Jak udało mu się wkupić w łaski tego nieufnego środowiska? Przyczyniła się do tego między innymi prosta składnia z wbudowanymi w nią wyrażeniami regularnymi, automatyczne oczyszczanie pamięci i przeciążanie operatorów. Dodatkowo ogromna i chętna do pomocy społeczność sprawia, że to rozwiązanie staje się jeszcze bardziej atrakcyjne. Uwaga! Jednym z autorów tej książki jest sam Yukihiro Matsumoto - twórca języka Ruby! Książka stanowi kompletny zbiór informacji na temat języka Ruby. Jeśli naprawdę chcesz zrozumieć ten język, oto obowiązkowa pozycja do przeczytania! W trakcie lektury zapoznasz się z bogatym API, pozwalającym na przetwarzanie tekstu; zrozumiesz techniki związane z wykonywaniem działań na liczbach, implementacją kolekcji, operacjami wejścia-wyjścia oraz pracą współbieżną i operacjami sieciowymi. Ponadto znajdziesz tu elementy dostępne powszechnie w językach programowania, takie jak instrukcje warunkowe, pętle czy też operatory logiczne. Dzięki książce "Ruby. Programowanie" wykorzystanie metod i obiektów klasy Proc oraz stosowanie platformy Ruby nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu! Wprowadzenie do języka Ruby Sposoby uruchamiania programów napisanych w Ruby Dostępne typy danych Zastosowanie wyrażeń i operatorów Sterowanie przepływem Wykorzystanie iteratorów oraz enumeratorów Obsługa wyjątków Zastosowanie współbieżności Użycie domknięć Cykl życia obiektów Refleksje oraz metaprogramowanie Liczby w Ruby Używanie wyrażeń regularnych Kolekcje Operacje na dacie i godzinie Tablice jedno- oraz wielowymiarowe Obsługa plików oraz katalogów Programowanie sieciowe Obsługa środowiska Ruby Gwarancja bezpieczeństwa Wykorzystaj elastyczność i możliwości języka Ruby!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jeszcze dziesięć lat temu responsywność strony internetowej była traktowana jako ciekawostka. Dziś jest powszechnym standardem. Znane od dawna klasyczne technologie HTML i CSS wciąż zachowują świeżość i wyjątkową przydatność w tworzeniu nowoczesnych stron internetowych. Społeczności skupione wokół tych narzędzi starannie dbają o ich nieustanny rozwój, dzięki czemu za ich pomocą nadal można osiągać imponujące efekty i spełniać coraz wyższe standardy. Oznacza to, że każdy szanujący się programista front-endu powinien na bieżąco śledzić nowości i uczyć się korzystania z sukcesywnie pojawiających się funkcjonalności HTML i CSS. Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne czy kontrola przewijania strony. Szczegółowo opisano moduł CSS Grid i mechanizm tworzenia układów Flexbox. Zaprezentowano wiele praktycznych informacji o SVG, wymogach dostępności, efektach w CSS, definiowaniu przejść, transformacji i animacji oraz włączaniu do kodu zapytań medialnych. Znakomitym uzupełnieniem treści są autorskie wskazówki i uwagi do programowania front-endu. Najważniejsze zagadnienia: dostosowywanie arkuszy stylów do potrzeb różnych urządzeń pisanie przejrzystego, szybkiego i bogatego semantycznie kodu HTML grafiki w formacie SVG w projektach responsywnych najnowsze możliwości CSS: własności użytkownika, fonty zmienne i siatka weryfikacja danych w HTML i inne przydatne funkcje formularzy filtry, cienie, animacje i inne efekty wzbogacające interfejs Współczesny HTML i CSS? Mogą więcej, niż myślisz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Profesjonalnie wykonana strona internetowa powinna działać bez zarzutu nie tylko na komputerze stacjonarnym, lecz także na tablecie czy telefonie. Użytkownicy chcą korzystać z aplikacji sieciowych w każdych warunkach i uruchamiać je na urządzeniach o najprzeróżniejszych rozmiarach czy parametrach. Należy się spodziewać, że wkrótce katalog urządzeń podłączanych do internetu znacznie się poszerzy. W takich warunkach projektant koniecznie musi zadbać o responsywność, aby tworzone przez niego strony internetowe dostosowywały się do zmiennych warunków i zachowywały funkcjonalność.Niniejsza książka stanowi kompletne źródło informacji potrzebnych do napisania responsywnej strony internetowej. Jeśli znasz HTML i CSS, możesz z jej pomocą zbudować taką aplikację. Znajdziesz tu opis wszystkich podstawowych aspektów responsywnych projektów stron i dowiesz się, jak korzystać z najbardziej przydatnych technik w technologiach HTML5 i CSS3. Co więcej, odkryjesz najlepsze metody pisania i dostarczania kodu, obrazów i plików. Dzięki licznym przykładom i opisom bez trudu dostosujesz swój projekt do wymagań telefonów komórkowych i wielu innych urządzeń. Wydanie drugie uzupełniono o opis prawie wszystkich najnowszych technik i narzędzi potrzebnych do budowy responsywnych aplikacji internetowych.W tej książce znajdziesz: opis elementów potrzebnych do zbudowania responsywnych stron internetowych informacje o zapytaniach medialnych, ich składni i sposobach wykorzystania omówienie projektowania struktury i układów płynnych oraz wykorzystania modelu Flexbox wskazówki co do wykorzystania niezwykłych możliwości CSS3 i HTML5 wytyczne dotyczące grafiki SVG oraz metody obsługi obrazów SVG z poziomu JavaScriptu wyjaśnienie, jak tworzyć przejścia, transformacje i formularze spis dobrych praktyk kodowania responsywnych stron internetowych Responsywne strony internetowe — będą równie piękne nawet po latach!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Projektuj pięknie i wygodnie — Sass i Compass do Twoich usług! Instalowanie Sass i Compass oraz konfigurowanie projektów, czyli od czego zacząć naukę Kolory, siatki i responsywność, czyli jak zapewnić stronie dobry wygląd na każdym urządzeniu Automatyzacja pisania kodu CSS, czyli jak działać szybko i eliminować zbędne czynności Kaskadowe arkusze stylów są dziś wykorzystywane przez wszystkich projektantów stron internetowych na całym świecie. Jest to bardzo wygodne i elastyczne narzędzie, jednak prawdziwie spektakularne efekty można osiągnąć dzięki zastosowaniu CSS w połączeniu z preprocesorem Sass oraz technologią Compass. Możliwe, że nie bardzo wiesz, co znaczą te nazwy, i nie masz pojęcia, do czego mogłyby Ci się przydać te dodatki. Jeśli jednak jesteś projektantem, powinieneś czym prędzej zapoznać się z tymi narzędziami, ponieważ niebywale ułatwią Ci pracę. I nie musisz być geniuszem ani informatykiem, żeby skorzystać z ich mocy. Wystarczy, że znasz HTML i CSS.Ta książka nie została napisana z myślą o programistach. Jej celem jest pokazanie spektrum działania technologii Sass i Compass wszystkim tym, którzy często używają CSS. Znajdziesz tu informacje na temat instalowania i konfigurowania obu dodatków, sprawnego posługiwania się kolorami i tworzenia responsywnych układów stron. Po tych podstawach przyjdzie czas na naukę pisania zapytań medialnych i eksperymentalnych deklaracji CSS dla różnych przeglądarek, a także ćwiczenia ze sporządzania statystyk. Następnie dowiesz się, jak utworzyć idealnego duszka w rekordowo krótkim czasie i zautomatyzować swoją pracę za pomocą inteligentnych pętli. Przeczytaj i zastosuj, a szybko zakochasz się w dodatkach Sass i Compass! Sass i Compass dla początkujących Tworzenie projektu Sass i Compass Zagnieżdżanie, rozszerzanie, symbole zastępcze i domieszki Praca z kolorami Responsywne i elastyczne siatki Tworzenie zapytań medialnych za pomocą Sass i domieszek CSS3, duszki i inne cuda Logika programistyczna w Sass Sass i Compass dla zaawansowanych Sass i Compass skrócą Ci drogę do pięknych stron!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
błyskawicznie przygotujesz rozbudowaną aplikację bezproblemowo wykorzystasz JMS do integracji aplikacji z łatwością skorzystasz z baz danych NoSQL zbudujesz przejrzyste REST API Pojawienie się Springa na zawsze zmieniło świat Javy. Ten przemyślany, dobrze zaprojektowany, dający programistom mnóstwo możliwości framework został przez nich wyjątkowo ciepło przyjęty. Obecnie jest on prawdopodobnie najczęściej wybieranym narzędziem do tworzenia aplikacji — niezależnie od stopnia ich skomplikowania. Za Springiem stoi ogromna społeczność oraz przepastne zasoby dokumentacji, przykładów czy instrukcji. Już teraz dowiedz się, dlaczego Spring jest numerem 1!Książka ta wprowadzi Cię w świat Springa oraz zagadnień z nim związanych. Sięgnij po nią, by skonfigurować swój pierwszy projekt i przetestować aplikację. W kolejnych rozdziałach odkryjesz sposoby wykorzystania programowania aspektowego i wzorca MVC oraz integrowania aplikacji Spring z systemami zewnętrznymi. Ponadto przygotujesz swoje pierwsze API typu REST oraz zapiszesz dane w bazie MongoDB. Książka ta jest doskonałą lekturą dla osób znających język Java, chcących poznać legendarne możliwości Spring Framework.Po przeczytaniu tej książki będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, aby efektywnie rozpocząć pracę z systemem szkieletowym Spring. Nauczysz się: Wysyłać i odbierać wiadomości JMS Wykonywać testy jednostkowe Wysyłać i odbierać wiadomości AMQP przy użyciu systemu Spring i programu RabbitMQ Stosować zasady programowania obiektowego w Spring Integrować system szkieletowy Spring przy użyciu JDBC i baz danych typu NoSQL, takich jak MongoDB Tworzyć aplikacje sieciowe i udostępniać interfejsy API typu REST Obsługiwać pocztę e-mail i tworzyć zadania zaplanowane Używać Spring w połączeniu z językiem Groovy
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Najlepszy podręcznik o Wordpressie! Dwóch gigantów postanowiło połączyć swoje potencjały. Razem stworzyli niezwykłą książkę, którą właśnie trzymasz w rękach. Jednym z nich jest Smashing Magazine, należący do najpopularniejszych serwisów poświęconych tworzeniu stron WWW i nie tylko, a drugim Wordpress, lider wśród systemów do prowadzenia blogów. Obok tej pozycji nie możesz przejść obojętnie! W tej niepowtarzalnej i wyśmienitej książce znajdziesz zbiór najświeższych, najciekawszych i najlepszych informacji poświęconych systemowi Wordpress. W czasie lektury dowiesz się, jak używać tej platformy jako systemu CMS oraz narzędzia do blogowania czy projektowania witryn dowolnego typu. Ponadto nauczysz się tworzyć genialne motywy, przydatne wtyczki oraz integrować Wordpressa z portalami społecznościowymi. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na zagadnienia poświęcone SEO - przestrzeganie dobrych zasad z pewnością ułatwi Ci zaistnienie w sieci. Książka ta jest obowiązkową pozycją dla każdego użytkownika platformy Wordpress! Tylko krok dzieli Cię od: szczegółowego poznania platformy Wordpress przygotowania własnego motywu graficznego poprawnej konfiguracji, zgodnej z SEO odniesienia sukcesu w sieci WWW Kompletne i przyjazne źródło informacji o platformie Wordpress!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Profesjonalne programowanie w systemie Android! Android to lider wśród systemów operacyjnych dla telefonów i tabletów. Spotkasz go w większości tego typu urządzeń. Ciągły rozwój Androida sprawił, że jego obecne wersje zapewniają niesamowite możliwości, a przy tym są przyjazne dla programistów. Jeżeli poznałeś już ten system i marzysz o stworzeniu bardziej zaawansowanej aplikacji, to trafiłeś na doskonałą książkę. W trakcie jej lektury wzbogacisz swoją wiedzę o cenne informacje. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne oraz efektywnie wykorzystać język Java do tworzenia aplikacji. Po tym wstępie zaczniesz poznawać bardziej zaawansowane elementy platformy. Nauczysz się korzystać z zasobów, projektować interfejs użytkownika, tworzyć usługi i zadania pracujące w tle oraz odbierać komunikaty i dokonywać zmian w konfiguracji. Ponadto Twoją ciekawość powinny przykuć rozdziały poświęcone testom automatycznym, geolokalizacji oraz bezpieczeństwu tworzonych aplikacji. Na sam koniec został gwóźdź programu — hakowanie platformy Android oraz wykorzystanie ukrytego API. Brzmi intrygująco? I tak właśnie jest! Tematy poruszane i rozwijane w książce: Optymalizacja składników aplikacji w celu zapewnienia ich jak najpłynniejszego działania Tworzenie własnych widoków Wykorzystanie wszystkich możliwości SDK Androida Obsługa środowiska Android Studio i systemu Gradle Optymalne wykorzystanie możliwości API dźwiękowego, graficznego i wideo Implementacja funkcji czytania tekstu na głos i rozpoznawania mowy Obsługa nowego API lokalizacji Androida Wykorzystanie technologii łączności Androida w celu łączenia urządzeń Przetwarzanie w tle Posługiwanie się API kryptograficznymi Androida Znajdowanie i bezpieczne używanie ukrytych API Androida Przechowywanie danych aplikacji w chmurze dzięki usługom Google Play Dystrybucja i sprzedaż aplikacji w sklepie Google Play Twoja przepustka do zaawansowanego świata Androida!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Java. Podstawy / Cay Horstmann ; przeł. Łukasz Piwko. - Wyd. 12 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2022. - 808 s. ; 24 cm.
W 1995 roku świat ujrzał przyszłą gwiazdę programowania: Javę. Dziś to język dojrzały i elastyczny, dzięki czemu może służyć do pisania dużych systemów, małych programów, aplikacji mobilnych i internetowych. Java została zaprojektowana z ogromną starannością. W język wbudowano wysublimowane zabezpieczenia, a także pewne zaawansowane funkcje, które docenia każdy programista tworzący systemy o skomplikowanej architekturze. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki. Aby nauka najważniejszych zagadnień była jeszcze łatwiejsza, przykładowe programy są proste i realistyczne. W książce między innymi: składnia i najlepsze praktyki pisania kodu w języku Java interfejsy, klasy wewnętrzne i wyrażenia lambda obsługa wyjątków i skuteczne techniki debugowania korzystanie z typów generycznych i standardowych kolekcji Javy nowoczesne graficzne interfejsy użytkownika przy użyciu komponentów Swing stosowanie modelu współbieżności Javy Java: biegle opanuj język mistrzów programowania!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Java. Podstawy / Cay S. Horstmann ; przeł. Łukasz Piwko. - Wyd. 10 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2016. - 872 s. ; 24 cm.
Książka Java. Podstawy od lat jest uznawana za najważniejszy praktyczny poradnik i podręcznik dla doświadczonych programistów dążących do doskonalenia swoich umiejętności w zakresie posługiwania się językiem Java. W wydaniu dziesiątym wprowadzono liczne uzupełnienia, które wiążą się z pojawieniem się bardzo oczekiwanej Javy SE. Przepisane i zmodyfikowane rozdziały obejmują swoim zakresem tematycznym nowe elementy platformy, idiomy i najlepsze praktyki. Znajdziesz w nich setki przykładowych programów, a wszystkie tak napisane, aby były łatwe do zrozumienia i wykorzystania w praktyce.Autor tej przeznaczonej dla poważnych programistów książki Cay Horstmann pomoże Ci dokładnie zrozumieć język Java i jego bibliotekę. W pierwszym tomie tego dwutomowego dzieła Horstmann opisuje podstawowe zagadnienia związane z programowaniem nowoczesnych interfejsów użytkownika. W książce tej znajdziesz szczegółowy opis szerokiego spektrum tematów, od programowania obiektowego przez typy generyczne, kolekcje, wyrażenia lambda, projektowanie interfejsów użytkownika przy użyciu technologii Swing po najnowsze zdobycze wiedzy w dziedzinie programowania współbieżnego i funkcyjnego. Szybko opanuj podstawową składnię Javy na podstawie posiadanej już wiedzy programistycznej. Dowiedz się, na czym polega hermetyzacja, co to są klasy i jak w Javie działa dziedziczenie. Opanuj interfejsy, klasy wewnętrzne i wyrażenia lambda będące elementem programowania funkcyjnego. Naucz się pisać niezawodne programy z obsługą wyjątków i stosując skuteczne techniki debugowania. Naucz się pisać bezpieczniejszy i czytelniejszy kod programów z użyciem typów generycznych i technik silnego typizowania. Dowiedz się, jak przechowywać proste obiekty w gotowych kolekcjach. Opanuj techniki programowania współbieżnego od podstaw. Naucz się tworzyć nowoczesne graficzne interfejsy użytkownika przy użyciu standardowych komponentów Swing, które działają na wszystkich platformach. Dowiedz się, jak wdrażać konfigurowalne aplikacje i aplety oraz jak udostępniać je użytkownikom przez internet. Dowiedz się, jak uprościć obliczenia współbieżne i zwiększyć wydajność programu za pomocą technik programowania funkcyjnego. Jeśli jesteś doświadczonym programistą, który chce przejść na Javę SE 8, to książka Java. Podstawy. Wydanie X będzie dla Ciebie najlepszym praktycznym podręcznikiem, który posłuży Ci przez wiele lat.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Java. Podstawy / Cay S. Horstmann ; przeł. Łukasz Piwko. - Wyd. 11 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2019. - 768 s. ; 24 cm.
Świat usłyszał o Javie pod koniec 1995 roku. Wkrótce stała się niezwykle popularną i cenioną technologią. Dziś jest dojrzałym, rozbudowanym, elastycznym, a przy tym niezwykle starannie zaprojektowanym językiem programowania, który może służyć do pisania dużych systemów, małych programów, aplikacji mobilnych i aplikacji WWW. Charakteryzuje się też wysublimowanymi zabezpieczeniami, które w niego wbudowano. Każdy, kto chce pisać dobry i wydajny kod, powinien dobrze poznać zarówno podstawowe, jak i zaawansowane cechy Javy. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy - to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień. W tej książce między innymi: solidne wprowadzenie do Javy i przygotowanie środowiska pracy zasady programowania obiektowego: klasy, hermetyzacja, dziedziczenie mechanizm refleksji i obiekty proxy interfejsy, klasy wewnętrzne i wyrażenia lambda programowanie generyczne i system kolekcji GUI i praca z pakietem Swing programowanie współbieżne Java - oto język mistrzów programowania!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wykorzystaj potencjał lidera na rynku języków programowania! Pomimo zaawansowanego wieku Java wciąż jest na topie. Ten język programowania oraz narzędzia z nim powiązane są najczęściej wybierane do tworzenia rozbudowanych systemów informatycznych. Skąd ta popularność? Przejrzysta składnia, obsługa nowoczesnych technik przesyłania informacji, automatyczne czyszczenie pamięci to tylko niektóre z atutów Javy. Jeżeli dołożymy do tego ogromną rzeszę użytkowników chętnych do pomocy, wszystko staje się jasne. Java jeszcze długo będzie na świeczniku! Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób chcących poznać język Java. Sprawdzi się ona również w rękach doświadczonych programistów - jako źródło informacji na temat nowości w Java Standard Edition 7. Poznaj: podstawy języka Java zasady programowania obiektowego zastosowanie interfejsów nowości wprowadzone w ostatniej wersji Javy Wykorzystaj siłę obiektów. Zacznij programować obiektowo w języku Java!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Komputerowe rozpoznawanie obrazów przechodzi dziś fazę burzliwego rozwoju. Przyczyniają się do tego ogromna popularność cyfrowych aparatów fotograficznych, wielka liczba grafik zgromadzonych w obszernych internetowych bazach danych, a przede wszystkim coraz doskonalsze algorytmy przetwarzania obrazu. W rozwijaniu tej technologii wielką rolę odegrała biblioteka OpenCV, usprawniając pracę setek tysięcy ludzi. OpenCV 3.x ułatwia efektywne rozwijanie projektów dzięki opartej na języku C++ spójnej architekturze, która doskonale działa na wielu platformach. Ta książka, przeznaczona dla osób znających język C++, jest praktycznym wprowadzeniem do otwartej biblioteki OpenCV w wersji 3.x. Zawiera też podstawowe informacje na temat komputerowego rozpoznawania obrazu, co powinno ułatwić efektywne posługiwanie się tą biblioteką. Sama biblioteka OpenCV została przedstawiona w sposób umożliwiający bardzo szybkie rozpoczęcie pracy. Książka ułatwia naturalne zrozumienie działania algorytmów, dzięki czemu projektowanie i debugowanie aplikacji nie powinno sprawiać problemów. W ten sposób książka ta staje się świetnym przygotowaniem do zgłębienia bardziej zaawansowanych zagadnień komputerowego rozpoznawania obrazu i uczenia maszynowego. Najważniejsze zagadnienia: Przegląd biblioteki OpenCV i zawarte w niej funkcje Praca z plikami obrazów, filmów i danych oraz przekształcanie obrazów Ważniejsze algorytmy do pracy na obrazach Punkty kluczowe: wykrywanie i filtrowanie Trójwymiarowe widzenie, ruch, określanie pozycji Uczenie maszyn w OpenCV OpenCV: poznaj i stosuj algorytmy przetwarzania obrazów! Adrian Kaehler jest naukowcem i założycielem start-upów. Zajmuje się uczeniem maszynowym, modelowaniem statystycznym i komputerowym rozpoznawaniem obrazu. Pracuje w Intel Corporation i w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współzakładał Silicon Valley Deep Learning Group. Gary Rost Bradski jest naukowcem i konsultantem. Zajmuje się robotyką, uczeniem maszynowym i komputerowym rozpoznawaniem obrazów. Pracuje w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współtworzył takie biblioteki jak Open Source Computer Vision Library, Machine Learning Library i Probabilistic Network Library (PNL).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
„Zdecydowanie najlepsza książka dla każdego, kto chce nauczyć się programować w C. Jest to doskonały podręcznik, świetnie napisany i bogaty w przykłady... Z tej książki uczyłem się języka C — jest naprawdę doskonała.” — Vinit S. Carpenter, Learn C/C++ Today Kompletny przewodnik po języku C! Język programowania C stworzył Dennis Ritchie. Opracował go w laboratoriach AT & T Bell na początku lat 70. XX wieku. Musiała jednak upłynąć jeszcze niemal dekada, by język ten zyskał popularność i powszechne uznanie — dopiero w 1990 roku opublikowano pierwszą oficjalną wersję standardu ANSI C. Później przez długi czas był to język dominujący na rynku i do tej pory nie ma sobie równych w wielu dziedzinach programowania.Kolejne wydanie kultowej książki o języku C zostało zaktualizowane i poprawione. Znajdziesz tu informacje na temat najnowszych dodatków, wprowadzonych w standardzie ANSI C11, a także sprawdzone, konkretne wiadomości na temat składni języka i najlepszych praktyk tworzenia programów z wykorzystaniem potencjału C. Pętle, instrukcje warunkowe, struktury, wskaźniki, operacje bitowe oraz polecenia preprocesora to klasyczne zagadnienia — bez ich znajomości żaden programista nie może sobie poradzić. Jeżeli szukasz kompletnego podręcznika zawierającego najbardziej aktualne informacje na temat języka C, trzymasz w rękach idealną książkę!Dzięki tej książce: napiszesz, skompilujesz i uruchomisz swój pierwszy program poznasz typy danych oraz ich cechy charakterystyczne opanujesz składnię oraz typowe konstrukcje języka C zaznajomisz się z tablicami oraz strukturami poskromisz wskaźniki oraz ulepszysz zarządzanie pamięcią opanujesz język C Wykorzystaj potencjał języka C! Stephen G. Kochan — autor i współautor klasycznych książek o programowaniu oraz o systemie Unix. Były konsultant ds. oprogramowania w AT & T Bell Laboratories. Do jego obowiązków należało m.in. przygotowywanie i prowadzenie kursów z systemu Unix oraz języka C. Jest autorytetem w swojej specjalizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Praktyczny podręcznik tworzenia aplikacji na systemy iOS i Mac OS X! Techniki definiowania klas i sposoby wysyłania komunikatów do obiektów Praca z typami danych, pętlami, klasami i obiektami Korzystanie z bibliotek Foundation oraz Cocoa i Cocoa Touch Tak jak iPhone, iPad czy iPod Touch błyskawicznie stały się obiektem pożądania milionów ludzi na całym świecie, tak samo szybko rynek upomniał się o specjalistów od tworzenia aplikacji na te innowacyjne urządzenia. Mimo że od 2007 roku, gdy Apple opublikowało zaktualizowaną wersję języka Objective-C, oznaczoną jako 2.0, minęło już trochę czasu, programistów znających ten język wciąż jest niewielu, a zapotrzebowanie na programy dla systemów iOS i Mac OS X stale rośnie. Warto zatem opanować ten potężny język, zarazem prosty i oferujący ogromne perspektywy zawodowe. Zwłaszcza że można go wykorzystać także na wielu innych platformach z kompilatorem gcc, a więc między innymi w systemach Unix, Linux i Windows. Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści! Proces tworzenia pierwszego programu w języku Objective-C Klasy, obiekty i metody, czyli podstawy programowania obiektowego Typy danych i wyrażenia oraz sposoby ich używania w programach Rodzaje pętli, których można używać w programach: for, while i do Szczegółowy opis technik pracy z klasami i obiektami Wprowadzenie do pojęcia dziedziczenia Polimorfizm oraz typowanie i wiązanie dynamiczne Techniki inicjacji obiektów, bloki, protokoły, kategorie, preprocesor oraz niektóre elementy języka C Obiekty liczbowe i łańcuchowe, kolekcje, systemy plików Techniki zarządzania pamięcią oraz proces kopiowania i archiwizowania obiektów Wprowadzenie do Cocoa i Cocoa Touch Pisanie programów dla systemu iOS i wprowadzenie do SDK iOS oraz biblioteki UIKit Zacznij pisać własne, funkcjonalne programy na iPhone’a, iPada oraz iPoda Touch! Stephen G. Kochan jest autorem lub współautorem kilku uznanych książek na temat języka C, między innymi Programming in C, Programming in ANSI C i Topics in C Programming, a także kilku publikacji dotyczących Uniksa, np. Exploring the Unix System i Unix Shell Programming. Pisze programy dla komputerów Macintosh od samego początku ich istnienia, a więc od roku 1984, kiedy pojawił się pierwszy Mac. Napisał książkę Programming C for the Mac wydaną w serii Apple Press Library, a także książkę Beginning AppleScript.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Java "od zawsze" była klasyką programowania obiektowego. Wprowadzenie do tego języka elementów programowania funkcyjnego, takich jak wyrażenia lambda, referencje do metod czy strumienie, całkowicie odmieniło technikę pracy. Wielu programistów stanęło przed koniecznością szybkiego nadrobienia zaległości. Ten wysiłek jest opłacalny, gdyż nowy model programowania Javy ma wiele zalet. Podejście funkcyjne sprawia, że pisany kod jest prostszy i czytelniejszy, łatwiejsze też się staje uzyskanie współbieżności. Projektanci pracujący ze starszymi wersjami Javy muszą po prostu postarać się zrozumieć, jak nowe funkcyjne idiomy zmieniły sposób pisania kodu źródłowego. Trzymasz w ręku książkę, która ułatwi Ci to zadanie. Znajdziesz tu niemal kompletny opis Javy SE 8 i informację o planowanych nowościach w Javie 9. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione i zilustrowane praktycznymi, szczegółowo omówionymi recepturami. W ten sposób pokazano, jak najnowsze elementy Javy ułatwiają proste rozwiązywanie dość złożonych problemów. Poza zaprezentowaniem kluczowych koncepcji, takich jak wyrażenia lambda czy pojęcie interfejsu funkcyjnego, omówiono i bardziej problematyczne zagadnienia: typ Optional, strumienie wejścia i wyjścia, pakiet java.time czy współbieżność i równoległość. Nie zabrakło oczywiście licznych, łatwych do przeanalizowania i zrozumienia przykładów kodu. W tej książce między innymi: Podstawowe pojęcia programowania funkcyjnego Sortowanie strumieni danych Lenistwo, odroczone wykonywanie i kompozycje domknięć Mapowanie i mapowanie płaskie Programowanie funkcyjne a praca z plikami i katalogami Możliwości Javy 9, w tym Jigsaw, metody prywatne interfejsów, kolektory, strumienie dat Java to nowoczesność, prostota i elegancja rozwiązań! Dr Kenneth Kousen jest doświadczonym programistą i szkoleniowcem. Kieruje własną firmą i prowadzi techniczne kursy na temat Javy, Androida, Spring, Hibernate, Groovy i Grails. Regularnie występuje podczas cyklicznej konferencji No Fluff, Just Stuff, która dotyczy technicznych aspektów programowania w Javie. Kousen uzyskał szereg certyfikatów technicznych i ukończył kilka kierunków studiów. Od czasu do czasu wykłada na politechnice Rensselaer w Hartford.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej