Rajca Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(71)
Forma i typ
E-booki
(71)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Rajca Piotr
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Cartland Barbara
(193)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Kamieński Jakub
(95)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(50)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
71 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Od poprzedniego wydania tej książki minęło parę lat, a kariera Androida wciąż jest dynamiczna! Kompleksowość, otwarty kod źródłowy, modułowa architektura, znakomita elastyczność - to wszystko sprawia, że lawinowo rośnie rzesza ludzi, którzy wybierają właśnie tę platformę. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a najpewniej będzie ich o wiele więcej. To nie tylko telefony, komputery czy tablety, ale także telewizory, inteligentne lodówki czy pralki, a nawet sztuczne satelity. Umiejętność efektywnego programowania dla Androida i dobry pomysł na świetną aplikację skazują dewelopera na nieunikniony sukces! Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej... W tej książce między innymi: zasady tworzenia aplikacji interaktywnych istotne koncepcje, w tym: aktywności, intencje, usługi, układy i fragmenty biblioteki wsparcia, zadania asynchroniczne bazy danych i kursory uprawnienia i zarządzanie uprawnieniami Neurony płoną. Emocje szaleją. Oto powstaje apka dla Androida!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Kariera Kotlina nabrała rozpędu, gdy w 2017 roku na konferencji Google ogłoszono go jednym z oficjalnie wspieranych języków programowania aplikacji dla Androida. Jest lubiany za zwartą składnię, elastyczność i ścisłą integrację z kodem Javy. Oczywiście odpowiada też kryteriom nowoczesnego i innowacyjnego języka programowania. Jest bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce się stać profesjonalnym programistą, ale też osoby programujące hobbystycznie będą zadowolone z jego możliwości. Problemów z tym idealnym językiem programowania jest niewiele: trzeba poznać Kotlina, zrozumieć kilka niuansów i nauczyć się kodowania... Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie. Autorzy zastosowali najlepsze osiągnięcia psychologii, neurologii i innych nauk o uczeniu się, stąd niecodzienny wygląd i struktura książki. W efekcie zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze zaprojektowane tak, aby już wkrótce Kotlin stał się pewnym, niezawodnym narzędziem w Twoich rękach! W tej książce między innymi: solidne podstawy tworzenia kodu i pisanie pierwszych projektów typy sparametryzowane w Kotlinie praca na obiektach: dziedziczenie, klasy, kolekcje funkcje wyższego rzędu i wyrażenia lambda współbieżność wykonywania kodu i najciekawsze rozszerzenia Kotlin: oto radość z pisania kodu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Najlepszy podręcznik poświęcony C#! W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami. Nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, w którym bez trudu dokonasz tego dzieła. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Taki wybór to strzał w dziesiątkę! Ten rewelacyjny podręcznik jest Twoim kluczem do poznania wszystkich niuansów języka C# 5.0. Kolejne wydanie zostało zaktualizowane o wszystkie nowości w C#. Znajdziesz tu kompletny opis języka i platformy .NET. W trakcie lektury oprócz standardowych zagadnień będziesz mógł sprawdzić, jak tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 i interfejsu Metro. Ponadto błyskawicznie opanujesz detale związane z programowaniem obiektowym, dynamicznym i statycznym określaniem typów oraz językiem XAML. Książka ta jest uznanym kompendium wiedzy na temat języka C#. Musisz ją mieć! Dzięki tej książce: przygotujesz interfejs użytkownika zgodny z duchem Windows 8 wykorzystasz wielowątkowość w platformie .NET poznasz podstawy programowania obiektowego przekonasz się, jak LINQ może ułatwić Ci życie opanujesz język C# Wykorzystaj potencjał języka C#!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Język C# wciąż cechuje prostota, przy czym jego możliwości rosną z każdą wersją. Od początku jest rozwijany z konsekwencją, a każda nowa funkcjonalność idealnie integruje się z resztą języka. W efekcie C# jest dojrzały, nowoczesny, wszechstronny i bezpieczny. Stanowi integralną część platformy Microsoft .NET Framework. Profesjonalni programiści, którzy dbają o wysoką jakość tworzonego kodu, uważają C# i .NET za swoje ulubione narzędzie pracy. Wersja 8.0 tego języka sprawia, że programowanie staje się jeszcze bardziej efektywne i satysfakcjonujące. Pełne wykorzystanie tych imponujących możliwości wymaga jednak mistrzowskiego opanowania subtelności poszczególnych narzędzi i niuansów samego języka. Ta książka została napisana z myślą o doświadczonych programistach. Podstawowe zagadnienia, takie jak klasy, polimorfizm i kolekcje, znalazły się w kilku pierwszych rozdziałach, jednak zrozumienie treści całej publikacji wymaga umiejętności technicznych. Została poświęcona ważnym koncepcjom C# i tajnikom tego języka, które rzadko kiedy są opisywane w literaturze. Dokładnie omówiono tu typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Przedstawiono najnowsze możliwości platformy .NET Core i języka C# 8.0, takie jak strumienie asynchroniczne, referencje akceptujące wartości puste, dopasowywanie wzorców, domyślne implementacje interfejsów, zakresy, a także nową składnię indeksowania oraz zmiany w narzędziach platformy .NET. Liczne rozbudowane przykłady stanowią świetne uzupełnienie prezentowanych treści. W tej książce między innymi: możliwości języka C#: klasy, typy niestandardowe, kolekcje, obsługa błędów optymalizacja kodu pod kątem wykorzystania pamięci praca na strumieniach danych za pomocą technologii LINQ platforma .NET i programowanie wielowątkowe programowanie asynchroniczne a skalowalność aplikacji Dla profesjonalistów najlepszy jest C#!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Język C#, sztandarowe dzieło Microsoftu, jest rozwijany stopniowo i ze starannością. Wciąż cechuje go prostota, a jego możliwości konsekwentnie rosną. Każda nowa funkcjonalność idealnie integruje się z resztą języka. W efekcie C# jest dojrzały, nowoczesny, wszechstronny i bezpieczny. Jego kolejne wydanie, oznaczone numerem 10.0, różni się od poprzednich, więc aby programowanie w C# pozostało efektywne i satysfakcjonujące, trzeba opanować niuanse nowej wersji języka i narzędzi z nim związanych. Ta książka jest uaktualnionym wydaniem wyczerpującego przewodnika dla doświadczonych programistów. Omawia ważne koncepcje języka C# i te jego tajniki, które rzadko kiedy są opisywane w poświęconych mu publikacjach. Uwzględnia najnowsze możliwości .NET 6 i C# w wersjach 9.0 i 10.0, z czego warto wymienić: rekordy, rozszerzone możliwości dopasowywania wzorców, a także nowe techniki upraszczania kodu w celu poprawy jego efektywności. Dokładnie opisano tu typy ogólne, LINQ i techniki programowania asynchronicznego. Wyjaśniono, jak w praktyce skorzystać z tych możliwości podczas tworzenia różnego rodzaju aplikacji: chmurowych, internetowych i klasycznych dla komputerów biurkowych. W książce między innymi: zmiany wprowadzone w ostatnich wersjach języka C# zasady korzystania z nowych możliwości języka zastosowanie nowych funkcjonalności C# w tworzeniu aplikacji nowe możliwości bibliotek klas .NET zastosowanie bibliotek klas .NET do praktycznych zadań programistycznych zwiększanie siły ekspresji kodu w C# Poznaj sekretne tajniki C# i zostań mistrzem dobrego kodu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Najlepszy podręcznik poświęcony C#! W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami, ponieważ nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, który bez trudu spełnia ten wymóg. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Jego wybór to strzał w dziesiątkę! Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! Pisz złożone programy z użyciem technik programowania obiektowego oraz funkcjonalnego Przetwarzaj duże kolekcje danych dzięki wbudowanym w język zapytaniom LINQ Komunikuj się przez sieć za pomocą Windows Communication Foundation (WCF) Poznaj zalety technik programowania dynamicznego, dostępnych w C# 4.0 Twórz interaktywne aplikacje Windows z Windows Presentation Foundation (WPF) Twórz bogate aplikacje internetowe z wykorzystaniem możliwości Silverlight oraz ASP.NET Wykorzystaj potencjał języka C#!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Internet rzeczy (IoT) przynosi kolejną technologiczną rewolucję: oto coraz więcej przedmiotów, także sprzętów codziennego użytku, dzięki wbudowanym czujnikom i dostępowi do sieci może komunikować się z człowiekiem i z innymi przedmiotami. Możliwości takiej sieci są niewyobrażalne. Inżynierowie, którzy zajmują się tą koncepcją, rozwijają wiele różnych standardów mających służyć integracji IoT.Okazuje się jednak, że w chaosie konkurujących rozwiązań brakuje spojrzenia na internet rzeczy z nieco szerszej perspektywy, która pozwoliłaby na opracowanie pragmatycznej i strukturalnej metodologii tworzenia urządzeń i usług IoT.Niniejszą książkę napisano dla osób, które zaczynają swoją przygodę z internetem rzeczy. Zawarto tu informacje niezbędne do tworzenia prototypów urządzeń, produktów i aplikacji z wykorzystaniem infrastruktury WWW. Przedstawiono obszerne wprowadzenie w zagadnienia dotyczące internetu rzeczy. Znalazły się tu informacje o urządzeniach, czujnikach, standardach i potrzebnych narzędziach. Szczególnie dokładnie przedstawiono instrumentarium niezbędne do budowania WWW rzeczy — czyli warstwy aplikacji internetu rzeczy. Książka ta pozwoli na zrozumienie problemów dzisiejszego internetu rzeczy, poznanie dostępnych technik i ich wykorzystywanie.W tej książce znajdziesz między innymi: omówienie koncepcji WWW rzeczy i internetu rzeczy sposoby wykorzystanie Node.js do implementacji WWW rzeczy kwestie związane ze stosowaniem protokołu HTTP oraz API typu RESTful charakterystykę poszczególnych warstw architektury WWW rzeczy metody integracji BeagleBone, Intel Edison oraz Arduino z internetem rzeczy Internet rzeczy: fascynująca przyszłość, która zaczyna się dziś! Dr Dominique Guinard — jest pionierem koncepcji architektury internetu rzeczy. Uczestniczył w wielu projektach związanych z tym zagadnieniem: badał duże sieci RFID, zajmował się telefonami komórkowymi jako bramami IoT, a także integrował sieci czujników z oprogramowaniem SAP. Dr Vlad Trifa — jest uznanym ekspertem w dziedzinie rozproszonych rozwiązań pomiarowych, a także integracji urządzeń interaktywnych z aplikacjami korporacyjnymi. Zajmował się bioakustyką, przetwarzaniem sygnałów, interakcjami robotów humanoidalnych i sieciami neuronowymi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Vue.js jest lekkim, nowoczesnym frameworkiem rozwijanym przez informatyków, projektantów, inżynierów i osoby, które zawodowo interesują się wrażeniami użytkowników. Służy do tworzenia reaktywnych i atrakcyjnych wizualnie klienckich aplikacji internetowych. Pozwala na budowanie zarówno dość prostych, jak i bardzo złożonych systemów. Udostępnia powiązania dwukierunkowe, reaktywny interfejs użytkownika oraz logiczną strukturę projektów. Vue.js umożliwia pisanie czytelnego i zwięzłego kodu. Tworzenie aplikacji z użyciem Vue w języku JavaScript i z biblioteką do zarządzania stanem Vuex jest czystą przyjemnością. Ta książka to praktyczny przewodnik po frameworku Vue.js przeznaczonym dla programistów zaznajomionych z JavaScriptem, HTML-em i CSS-em. Pozwala na szybkie poznanie tego narzędzia. Przedstawiono w niej zasady łatwego zarządzania stanem z użyciem biblioteki Vuex oraz techniki budowania niestandardowych dyrektyw. Poszczególne zagadnienia zilustrowano praktycznymi fragmentami kodu źródłowego. Aby umożliwić czytelnikom płynne przejście do tworzenia kompletnych systemów, kolejne tajniki Vue.js pokazano na przykładzie stopniowo rozwijanej aplikacji sklepu internetowego z koszykiem zakupowym, interfesjem magazynowym i modułem do zarządzania magazynem. W tej książce między innymi: podstawy Vue.js instancje Vue.js i budowa aplikacji model reaktywny, komponenty i trasowanie animacje, efekty przejść i inne możliwości frameworka modelowanie danych i testowanie aplikacji Vue.js. Napisz piękną aplikację!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Programowanie współbieżne jest ważną techniką w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań sieciowych. Programiści Pythona często w tym celu korzystają z wątków i mechanizmu wywłaszczania. Z tym że nie jest to optymalne rozwiązanie - z uwagi na ryzyko naruszenia bezpieczeństwa. Istnieje też możliwość programowania asynchronicznego z wykorzystaniem biblioteki asyncio, która została dodana w Pythonie 3.4. Złożoność API Asyncio budzi jednak obawy programistów Pythona, również biegle posługujących się tym językiem. Mimo to wysiłek włożony w zrozumienie działania Asyncio jest opłacalny, gdyż biblioteka ta pozwala na skuteczne rozwiązywanie problemów ze współbieżnym programowaniem sieciowym. Lektura tej książki ułatwi Ci pozbycie się obaw przed biblioteką asyncio. Zrozumiesz jej podstawowe elementy, co pozwoli Ci na rozpoczęcie programowania sterowanego zdarzeniami i prostą obsługę tysięcy jednoczesnych połączeń sieciowych. Dowiesz się, dlaczego Asyncio stanowi bezpieczniejszą alternatywę dla wielozadaniowości z wywłaszczaniem wątków, i dogłębnie zrozumiesz koncepcję programowania asynchronicznego. Następnie przeanalizujesz wprowadzone w Pythonie zmiany, dzięki którym możliwe jest programowanie asynchroniczne. Dowiesz się także, w jakich konkretnie sytuacjach biblioteka asyncio jest wyjątkowo użyteczna i których narzędzi należy wtedy używać. W książce pokazano najlepsze sposoby wykorzystania nowych możliwości Asyncio. W tej książce: porównanie programowania współbieżnego z wykorzystaniem Asyncio i wątków podstawy programowania bazującego na zdarzeniach możliwości Asyncio ważne dla programistów końcowych oraz twórców frameworków składnia async/await, w tym API koprocedur i klasy Future szczegółowe przypadki użycia kilku bibliotek zgodnych z Asyncio Programowanie asynchroniczne: nowa wizja bezpieczeństwa kodu Pythona!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Java jest dojrzałym językiem programowania, który pozwala na pisanie kodu dla wielu rodzajów komputerów służących do różnych celów i działających na różnych platformach. Jest świetnym wyborem dla programistów, którym zależy na tworzeniu bezpiecznych aplikacji o wyjątkowej jakości. Wokół Javy skupia się duża społeczność, dzięki której język ten wciąż się rozwija, unowocześnia i wzbogaca o nowe elementy. Osoby, które swoje zawodowe życie wiążą z pisaniem programów w Javie, muszą poznać zaawansowane zagadnienia i mniej oczywiste funkcjonalności Javy, również te niedawno zaimplementowane. To konieczność dla każdego profesjonalnego programisty Javy. Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka - zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej. W tej książce między innymi: API wejścia-wyjścia Javy, serializacja i wyrażenia regularne efektywne korzystanie z usług sieciowych klienty, serwery i pobieranie danych z internetu moduły platformy Javy nowoczesne mechanizmy bezpieczeństwa w Javie Java: nowoczesny styl, najlepsze praktyki, sprawdzone rozwiązania!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Java jest dojrzałym i bezpiecznym językiem programowania, który pozwala na tworzenie kodu działającego niezależnie od platformy. Jest przy tym cały czas konsekwentnie rozwijany przez firmę Oracle. Java w wersji SE 8 stała się innowacyjnym, nowoczesnym narzędziem o imponujących możliwościach. Aby w pełni wykorzystać szanse, które niesie Java SE 8, i tworzyć kod o wysokiej jakości, niezbędne jest pogłębione zrozumienie tego języka i konieczna jest gruntowna znajomość jego bibliotek. Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do obsługi daty, czasu i kalendarzy, zaawansowane zastosowania biblioteki Swing czy zagadnienia związane z bezpieczeństwem. Przedstawiono również najlepsze praktyki programowania aplikacji. Co ważne, prezentacja zagadnień umożliwia ich łatwe zrozumienie i praktyczne zastosowanie. Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce: biblioteka strumieni Javy 8 oraz strumienie wejścia-wyjścia tworzenie aplikacji sieciowych pracujących z użyciem protokołu HTTP interfejs JDBC i programowa obsługa baz danych interfejs programowy bezpieczeństwa i wykorzystanie algorytmów szyfrowania interfejs programowy Java 2D Java. Dojrzałe rozwiązania, profesjonalna jakość aplikacji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Większość dobrych książek o C++ koncentruje się na cechach tego języka, niuansach działania czy też szczegółach i specyfice implementacji. Tymczasem o jakości oprogramowania decyduje jego projekt. To właśnie dzięki projektowi można tworzyć oprogramowanie, które będzie łatwe do utrzymania, modyfikowania, rozszerzania i testowania. Problem polega na tym, że projektowanie oprogramowania jest trudnym i wymagającym zadaniem. Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia. W tej książce między innymi: ocena kodu pod kątem projektowania oprogramowania sposoby realizacji takich celów projektowych jak np. łatwość modyfikowania i rozszerzania kodu zalety i wady różnych koncepcji projektowania przydatność wzorców projektowych w rozwiązywaniu problemów zasady wyboru form wzorców projektowych Z tej książki nauczyłem się znacznie więcej, niż mógłbym oczekiwać. Mark Summerfield, właściciel Qtrac Ltd. Bez dobrego projektu nie będzie dobrej aplikacji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Less (Leaner CSS) jest preprocesorem CSS, dzięki któremu projektant witryny może tworzyć łatwy w utrzymaniu kod, który nadaje się do wielokrotnego użycia bez powielania tych samych jego fragmentów. Less doskonale realizuje zasadę DRY (ang. Do not Repeat Yourself — „nie powtarzaj się”). Rozszerza składnię CSS o zmienne, wstawki, funkcje i udostępnia wiele możliwości pozwalających na poprawę wydajności pracy projektanta. Ułatwia tworzenie atrakcyjnych witryn, a utrzymywanie już istniejących aplikacji jest dzięki niemu mniej czasochłonne.Dzięki tej książce zrozumiesz filozofię działania Less, a co za tym idzie, zaczniesz pisać kod przejrzysty, czytelny, zwięzły i możliwy do wielokrotnego wykorzystania. Szybko zauważysz poprawę wydajności swojej pracy. Znajdziesz tu praktyczne porady dotyczące integracji Less z istniejącymi czy też nowymi projektami. Oszczędzisz dzięki temu sporo czasu. Zapewne docenisz to, że w książce tej przedstawiono także sposoby pisania i wykorzystania wtyczek Less, które ułatwiają sprostanie nawet bardzo specyficznym wymaganiom.W książce omówiono między innymi: zaawansowane możliwości CSS, stosowanie zmiennych, wstawek, stosowanie reguł zagnieżdżonych i wbudowanych funkcji Less, korzystanie z frameworka Bootstrap 3 za pomocą preprocesora Less, korzystanie z Less i innych frameworków oraz systemów siatek ułatwiających tworzenie projektów stron WWW, integrację Less z WordPressem. Jeśli korzystasz z CSS — przekonaj się, jak świetnym narzędziem jest Less! Autorem książki jest doświadczony projektant Bass Jobsen, który tworzy strony WWW od 1995 roku i używał przy tym chyba wszystkich możliwych języków programowania. Zawsze wypracowuje jak najbardziej funkcjonalny interfejs użytkownika. Właściwie codziennie korzysta z Less, w tym także przy tworzeniu motywów WordPressa, a przede wszystkim w pracy nad wspaniałym projektem StreetArt.nl. Jest znany z gotowości do dzielenia się swoją wiedzą z mniej doświadczonymi kolegami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Najlepsze receptury dla jQuery! Czy ktokolwiek pamięta jeszcze czasy, kiedy JavaScript był zmorą dla użytkowników? To już przeszłość! Obecnie język ten święci triumfy wraz z HTML5 i CSS3. Dzięki bibliotekom jQuery, jQuery UI i jQuery Mobile wykorzystanie jego potencjału stało się jeszcze łatwiejsze. Teraz możesz błyskawicznie dodawać zaawansowane komponenty i interakcje do Twojej strony, a także tworzyć aplikacje i strony na urządzenia mobilne. Nigdy dotąd nie było to tak proste! Książka ta napisana jest w sprawdzonej formule receptur i przykładów, dzięki którym błyskawicznie poznasz typowe zastosowania omawianych bibliotek. W trakcie lektury nauczysz się wybierać konkretne elementy na stronie, modyfikować je i usuwać. Ponadto dowiesz się, jak korzystać z modelu zdarzeń, komunikować się z serwerem oraz używać zawansowanych komponentów interfejsu użytkownika, zawartych w bibliotece jQuery UI. Część trzecia książki poświęcona została jQuery Mobile. Znajdziesz w niej najlepsze sposoby nawigowania, obsługi interakcji oraz dopasowania aplikacji do urządzeń mobilnych. To doskonały przewodnik dla wszystkich twórców stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Sprawdź: jak łatwo wykorzystać potencjał JavaScriptu jak operować na grupach elementów jak obsługiwać zdarzenia w jaki sposób tworzyć aplikacje na urządzenia mobilne Wykorzystaj w pełni potencjał JavaScriptu dzięki bibliotece jQuery!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Android jest otwartą, kompletną i darmową platformą mobilną. Pod jego kontrolą pracują setki milionów urządzeń, przy czym nie są to jedynie tablety i smartfony. Mogą to być właściwie wszystkie urządzenia, do których da się włożyć procesor. Rynek aplikacji mobilnych dla Androida to raj dla programistów, jednak sukces zależy od pomysłu, talentu i wysokiej jakości tworzonych aplikacji.Niniejsza książka to bezcenne kompendium dla każdego programisty piszącego aplikacje na Androida. Będzie niezastąpiona dla początkujących, którzy dzięki niej zyskają solidne podstawy, ale docenią ją również poważni projektanci profesjonalnych aplikacji. Kompleksowo prezentuje środowisko Android Studio oraz Android SDK, opisuje nowy system uprawnień w Android 6.0, przedstawia sposób wykorzystania bazy SQLite, pokazuje sporo sztuczek i porad związanych z programowaniem na Androida — a to wszystko, by możliwie najpełniej i najstaranniej wyeksponować aktualne i najbardziej interesujące możliwości tej platformy.Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce: podstawy platformy Android, jej architektura i zasady funkcjonowania, architektura aplikacji mobilnej i jej cechy szczególne, planowanie procesu wytwarzania aplikacji mobilnych i prowadzenie kontroli jakości, Material Design i jego znaczenie, pisanie aplikacji, jej testowanie i debugowanie oraz publikacja, strategie tworzenia oprogramowania dla Androida. Android — ogranicza go tylko Twoja wyobraźnia! Joseph Annuzzi Jr jest programistą, grafikiem, przedsiębiorcą i autorem książek. Biegle posługuje się różnymi językami programowania, interesuje się kryptografią, algorytmami biometrycznymi i tworzeniem grafik 3D. Mieszka w Dolinie Krzemowej.Lauren Darcey jest profesjonalną programistką i uznanym autorytetem w dziedzinie architektury aplikacji oraz aplikacji mobilnych.Shane Conder od ponad dziesięciu lat pisze aplikacje dla środowisk mobilnych i osadzonych. Zaprojektował i napisał wiele komercyjnych aplikacji na Androida, iPhone’a, BREW, BlackBerry, Palm oraz dla środowisk J2ME i Windows Mobile.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Uczenie maszynowe jeszcze kilka lat temu stanowiło niemal wiedzę tajemną. Nieliczni eksperci w tej dziedzinie publikowali materiały w naukowym, matematycznym języku, który wymagał biegłości w algebrze liniowej czy rachunku wektorowym. Korzystano najczęściej z Pythona i jego bibliotek. Obecnie, wraz ze wzrostem popularności uczenia maszynowego, zwiększają się możliwości jego praktycznej implementacji. Rzeczywista biegłość w tej dziedzinie wymaga jednak dogłębnego zrozumienia mechaniki działania algorytmów stosowanych w uczeniu maszynowym. Implementacja tych algorytmów w JavaScripcie jest znakomitym wyborem: język ten stał się dojrzałym, potężnym i wszechstronnym narzędziem do rozwiązywania złożonych problemów. Chcesz nauczyć się implementacji algorytmów uczenia maszynowego bez zbytniego zagłębiania się w niuanse matematyczne? Jeśli dodatkowo znasz język JavaScript, ta książka jest dla Ciebie idealnym wyborem. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób tworzyć własne implementacje, podano też przykłady przydatnych bibliotek. Sporo miejsca poświęcono sieciom neuronowym, ich architekturze i przykładom zastosowania. Przedstawiono takie zagadnienia jak wykrywanie twarzy, filtrowanie spamu, tworzenie systemów rekomendacji, rozpoznawanie znaków oraz przetwarzanie języka naturalnego. Znalazły się tu również wskazówki dotyczące dobierania odpowiednich bibliotek JavaScriptu, takich jak NaturalNode, brain, harthur oraz klasyfikatory, co umożliwia projektowanie bardziej inteligentnych aplikacji. Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce: potencjał JavaScriptu w uczeniu maszynowym algorytmy grupowania, klasyfikacji, reguły kojarzenia algorytmy regresji, przewidywanie wzorców i predykcja sieci neuronowe i głębokie sieci neuronowe uczenie maszynowe w aplikacjach czasu rzeczywistego Uczenie maszynowe - coś dla wyjadaczy JavaScriptu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
JavaServer Faces (JSF) 2.2 jest dziś najważniejszym frameworkiem służącym do budowy internetowych interfejsów użytkownika aplikacji sieciowych i stanowi podstawowy komponent platformy Java Enterprise Edition. W porównaniu z poprzednimi wydaniami JSF 2.2 został wzbogacony o wiele nowych funkcjonalności. Z pewnością przydadzą się one programistom i znacznie podniosą efektywność pracy nad aplikacjami.Niniejsza książka jest skierowana do programistów korzystających z JSF. Przedstawiono w niej wszystkie istotne zagadnienia związane z tworzeniem aplikacji za pomocą JSF 2.2. Czytelnik z pewnością doceni zarówno przejrzyste instrukcje, pozwalające na pełne wykorzystanie możliwości JSF 2.2, jak i liczne ćwiczenia, które będą stanowić doskonałą pomoc w tworzeniu imponujących aplikacji internetowych.W książce omówiono: język wyrażeń (EL) z uwzględnieniem najważniejszych aspektów EL 2.2 oraz EL 3.0 zagadnienia związane z komunikacją w JSF oraz z zasięgami JSF 2.2 artefakty JSF i ich konfigurację język HTML5, technologię AJAX oraz pojęcie stanu widoku JSF tworzenie komponentów niestandardowych i komponentów złożonych tematykę technologii Facelet JavaServer Faces 2.2 — to framework dla mistrzów programowania w Javie! Anghel Leonard jest niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie programowania w Javie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z Javą SE, Javą EE oraz z wieloma frameworkami Javy. Jest autorem kilkudziesięciu książek i artykułów poświęconych różnym technologiom Javy. Ostatnio tworzy świetne aplikacje internetowe na potrzeby systemów GIS.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Python zasłużenie cieszy się ogromną popularnością. To język, który może służyć do wielu celów, szczególnie do szybkiego tworzenia niewielkich, wyspecjalizowanych programów. Projektowanie bardziej rozbudowanego, wyrafinowanego oprogramowania też jest możliwe, wymaga jednak zdobycia kilku ważnych umiejętności. Bardzo dobrym pomysłem okazuje się zastosowanie w programowaniu w Pythonie podejścia zorientowanego obiektowo. Tak tworzony kod jest czytelny, solidny, łatwy w rozbudowie i o wiele efektywniejszy w działaniu. Oto przyjazny przewodnik dla programistów Pythona, wyczerpująco wyjaśniający wiele zagadnień programowania obiektowego, takich jak dziedziczenie, kompozycja, polimorfizm, tworzenie klas i struktur danych. W książce szczegółowo omówiono zagadnienia obsługi wyjątków, testowania kodu i zastosowania technik programowania funkcyjnego. Opisano też dwa potężne zautomatyzowane systemy testowe: unittest i pytest. Zaprezentowano tematykę utrzymania złożonego oprogramowania napisanego w sposób zorientowany obiektowo, a także podano wskazówki odnoszące się do jego rozbudowy. Ważną częścią przewodnika jest omówienie zasad programowania współbieżnego we współczesnym Pythonie. Co ważne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane diagramami UML, czytelnymi przykładami i studiami przypadków. W książce między innymi: kiedy korzystać z technik obiektowych implementacja obiektów i mechanizmu dziedziczenia w Pythonie stosowanie wyjątków, a także tworzenie testów jednostkowych i integracyjnych ważniejsze wzorce projektowe i ich implementacja w Pythonie statyczne typowanie dynamicznego kodu programowanie współbieżne przy użyciu asyncio Chcesz tworzyć solidny kod? Zorientuj się na obiekty!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tworzenie oprogramowania, zwłaszcza dużych i złożonych aplikacji, bywa problemem. Często objawy złego planowania projektu nie mają wiele wspólnego z uwarunkowaniami technicznymi: wysoki poziom stresu, duża rotacja pracowników, wypalenie zawodowe, brak zaufania, niska samoocena, a nawet różnego rodzaju dolegliwości fizyczne. Przyczyny tego stanu rzeczy są podobne: określane w nierealny sposób koszty, terminy i wymagania. Później okazuje się, że wewnętrznej złożoności systemu nikt nie rozumie, nad koniecznymi ciągłymi zmianami nikt nie panuje, a wytworzone oprogramowanie jest niemal niemożliwe do utrzymania. Jak widać, problem jest wielowymiarowy. Wielowymiarowe musi więc też być narzędzie, które umożliwi jego rozwiązanie. W tym praktycznym przewodniku uniwersalne zasady projektowania zostały dostosowane do specyfiki wytwarzania oprogramowania. Znalazł się tu zbiór najważniejszych zasad inżynierii oprogramowania, jak również wyczerpujący zestaw narzędzi i technik do stosowania w projektach programistycznych. Ich zastosowanie sprawi, że gotowy system będzie łatwy do utrzymania, rozszerzalny, nie będzie zbyt kosztowny, a jego wykonanie będzie realne pod względem czasu i ryzyka. Koncepcje opisane w książce stanowią doskonały punkt wyjścia, gdyż pozwalają sporządzić dobry projekt systemu oprogramowania oraz dobry plan budowy tego systemu. Dopiero to umożliwi ukończenie pracy w wyznaczonym terminie i bez przekroczenia założonego budżetu, a wytworzony produkt będzie łatwy w utrzymaniu, możliwy do rozszerzania oraz wielokrotnego użycia. W książce między innymi: koncepcja projektowania systemu i planowania projektu dekompozycja systemu, jego struktura i łączenie komponentów narzędzia i techniki potrzebne w planowaniu i projektowaniu mierzenie i wyliczanie ryzyka projektu i jego wariantów zaawansowane techniki projektowania systemów o wysokiej złożoności Mistrz w projektowaniu oprogramowania rozważa bardzo niewiele opcji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Napisz raz, uruchamiaj wszędzie Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android. W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D. W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych. Najważniejsze zagadnienia: podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem tworzenie symulatora walki w kosmosie korzystanie z niestandardowych narzędzi Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity. Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej