Chrustowski Konrad
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Chrustowski Konrad
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cartland Barbara
(194)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(187)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(165)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Будна Наталія
(141)
Domańska Joanna
(140)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Sobczak Tomasz
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Kamieński Jakub
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs na projektowanie gier komputerowych Spacewar! to pierwsza gra komputerowa, która została wydana komercyjnie. Jej wielki sukces stał się inspiracją dla kolejnych twórców i nadał kierunek całej branży gier wideo. Teraz, sześćdziesiąt lat później, produkcja gier przynosi ogromne zyski i jest rozrywką dla coraz bardziej wymagających graczy. By zadbać o każdy detal przy produkcji, zatrudnia się cały sztab wykwalifikowanych specjalistów, a sam proces może trwać nawet kilka lat. Ten kurs nie będzie poświęcony programowaniu ani grafice. Zagłębimy się w świat game designu, czyli szerokiej dziedziny projektowania gier, skupiającej się na mechanice i wrażeniach wizualnych. Osoba na stanowisku game designera odpowiada za tworzenie koncepcji gry, scenariuszy, poziomów i mechanik. Projektanci są obecni w przedsięwzięciu od początku do końca; ich praca zaczyna się od pomysłu i trwa na etapie postprodukcji, obejmującym testowanie i udoskonalanie produktu. Przy dużych produkcjach, głównie w sektorze gier AAA, zapotrzebowanie na wyspecjalizowanych designerów jest coraz większe. W ramach tego kursu poznasz podstawowe koncepty game designu i zobaczysz, jak wygląda dzień z życia designera, w zależności od wybranej specjalizacji. Przekonaj się, która ścieżka rozwoju jest dla Ciebie, i postaw pierwsze kroki w gamedevie! W trakcie naszego profesjonalnego szkolenia: Dowiesz się, czym się zajmuje i jaką funkcję w zespole pełni: o Game designer o Level designer o Environmental designer o Narrative designer o UI designer o Art designer o Sound designer Poznasz profesjonalne, branżowe słownictwo, między innymi terminy: pacing, game loop, flow, rubber banding, slippery slope, krzywa zainteresowania Nauczysz się rozpoznawać typy graczy Dowiesz się, jak zoptymalizować kategorię gry pod dany typ gracza Poznasz persony protagonisty i antagonisty Zrozumiesz, jak ważna jest dostępność cyfrowa w projektowaniu gier Dowiesz się, jakie są najpopularniejsze silniki gier i narzędzia graficzne Poznasz metody zarządzania projektami i przeznaczone do tego narzędzia Co więcej... Dowiesz się, dlaczego należy sporządzać dokumentacje GDD i TDD Poznasz zalety korzystania z arkuszy kalkulacyjnych podczas tworzenia gier Po zakończeniu szkolenia będziesz posiadać elementarną wiedzę teoretyczną z zakresu projektowania gier wideo. Nauczysz się operować terminologią powszechnie stosowaną w świecie gamedevu. W drugim rozdziale zapoznasz się z rolami i obowiązkami designerów w zespole deweloperskim, z podziałem na wykonywane specjalizacje. Dzięki takiemu podejściu możesz porównać zadania i obowiązki poszczególnych designerów i stwierdzić, która specjalizacja jest dla Ciebie najbardziej interesująca. Wiedzę zdobytą w trakcie kursu możesz w pełni wykorzystać w praktyce. Dobre przygotowanie teoretyczne jest niezwykle pomocne - wręcz wymagane - aby znaleźć pracę w gamedevie. Zespoły projektowe są nastawione na współpracę między osobami na różnych stanowiskach, zatem znajomość podstaw designu pomaga nie tylko designerom, ale też programistom, grafikom czy testerom w codziennym odnajdywaniu się w swojej pracy. Dla kogo jest ten kurs? Game design. Kurs video. Przewodnik początkującego projektanta gier jest skierowany zarówno do początkujących designerów, jak i całkowitych nowicjuszy, dopiero zainteresowanych zawodem game designera. Adresatami szkolenia są również gracze i wszystkie osoby, które chcą zgłębić tajemnice produkcji gier i bliżej poznać świat gamedevu. Game designer Osoba na stanowisku game designera powinna mieć szerokie rozeznanie w tematyce gier wideo - zarówno w ujęciu technicznym, jak i kreatywnym. Idealny kandydat na tę posadę ma na co dzień styczność z różnymi rodzajami gier i posiada wiedzę ogólną z obszarów sztuki i popkultury. Ponadto powinien być zaznajomiony z zasadami projektowania graficznego, tworzeniem fabuły i oprawy dźwiękowej. Przydatna jest również dobra znajomość narzędzi i języków programowania, zwłaszcza C++.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej