Jagaciak Konrad
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Jagaciak Konrad
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Cartland Barbara
(194)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(187)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(165)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Будна Наталія
(141)
Domańska Joanna
(140)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Sobczak Tomasz
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Kamieński Jakub
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs na... samodzielne programowanie gier mobilnych Dziś nawet małe dziecko wie, że w umiejętności programowania tkwi moc. Moc kreowania wirtualnego świata, moc wpływania na własną przyszłość, moc współpracy z maszynami, które coraz silniej wkraczają w nasze życie. W przyszłości umiejętności programistyczne zapewnią dzisiejszym dzieciom - tym małym i tym większym - pracę, czyli moc samodzielnego utrzymania się, i to na niezłym poziomie finansowym. Jak wprowadzić najmłodszych w świat informatyki? Pierwsze doświadczenia i oprogramowanie, z jakim dziecko się zetknie, mają niesamowite znaczenie. Mogą zachęcić do podejmowania kolejnych wyzwań, ale mogą też zniechęcić. Mogą zaopatrzyć w solidne i uniwersalne podstawy, lecz mogą również zaśmiecić głowę niepotrzebną wiedzą, której przyszły programista nigdy nie wykorzysta. Najpopularniejszym obecnie narzędziem programistycznej edukacji jest Scratch. Ten prosty wizualny język programowania świetnie się sprawdza jako przewodnik dla najmłodszych adeptów sztuki programistycznej. Uczy, bawiąc, i daje solidne, uniwersalne podstawy do dalszego działania. Właśnie - co dalej? Dzieciom nieco starszym, czyli młodzieży, a także dzieciom młodszym, które Scratcha przerobiły już „wzdłuż i wszerz”, trzeba podsunąć coś nowego, bardziej wyrafinowanego i dającego większe możliwości. Idealny będzie tu App Inventor - świetny pomost między narzędziami stricte edukacyjnymi, do których należy Scratch, a profesjonalnymi językami programowania. Chętnie sięgają po niego nauczyciele informatyki, a jeszcze chętniej opanowujący jej podstawy uczniowie, ponieważ w App Inventorze można samodzielnie zaprojektować to, co tygrysy lubią najbardziej. Grę mobilną. Nasz kurs uczy, jak projektować w App Inventorze różne gry mobilne. Co Cię czeka podczas tego profesjonalnego szkolenia Uczestnik kursu: Szybko opanuje interfejs App Inventora i pozna jego najważniejsze możliwości Dowie się, czym są zmienne, listy, zdarzenia Zrozumie, jak działa instrukcja warunkowa Pozna podstawowe kontrolki GUI Zdobędzie podstawową wiedzę na temat modelu barw RGB Co więcej... Proponowane przez nasz szkolenie uczy przez zabawę. I daje wiele satysfakcji - bo czy może być coś fajniejszego niż samodzielnie zaprojektowana gra na komórkę? Lepsze są tylko cztery gry na komórkę! I właśnie tyle w trakcie kursu razem zaprojektujemy. App Inventor. Kurs video. Stwórz grę mobilną bez kodowania jest przeznaczony dla osób zupełnie początkujących, takich, które nie programowały wcześniej, lub też programujących jedynie w prostych edukacyjnych narzędziach, jak Scratch. Czym jest App Inventor App Inventor to zintegrowane środowisko programistyczne, które służy do projektowania rozmaitych aplikacji internetowych. Pierwotnie stał za nim Google, aktualnie pieczę nad tym narzędziem sprawuje Massachusetts Institute of Technology (MIT). Choć ma spore możliwości - o czym za chwilę - Inventor został pomyślany jako oprogramowanie przeznaczone dla osób stawiających pierwsze kroki w programowaniu. Pozwala tworzyć projekty działające zarówno pod systemem Android, jak i iOS. Wielką zaletą App Inventora jest to, że dostęp do niego pozostaje bezpłatny, udostępniany na licencji open source. Sprawdzi się on w edukacji zarówno osób, które już opanowały Scratcha, jak i całkowitych „informatycznych świeżaków”. W trakcie szkolenia użyjemy App Inventora do projektowania mobilnych gier, ale równie dobrze można za jego pomocą tworzyć rozbudowane aplikacje, na przykład własną przeglądarkę internetową, stoper czy odtwarzacz multimedialny.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Programowanie? To dziecinnie proste! Opanuj podstawy programowania Naucz się korzystać z narzędzi Stwórz własne gry komputerowe Zacznij myśleć jak programista Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego! Podstawy tworzenia algorytmów Zasada działania komputera Korzystanie z narzędzia ScratchJr Tworzenie gry na tablecie Środowisko Kodu Game Lab Tworzenie gry na komputerze Używanie programu Pocket Code Tworzenie gry na smartfonie Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej