Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(31)
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
E-booki
(31)
Książki
(27)
Proza
(18)
Audiobooki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(17)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(10)
Autor
Żukowski Marcin
(5)
Doktorowicz Krystyna
(2)
Modzelewska Weronika
(2)
Moss Marcel
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Seager Charlotte
(2)
Stratten Scott
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Bennett Ronnie
(1)
Berry Lucinda
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bocheński Artur
(1)
Boczkowska M
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Celej P
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Davis Katie
(1)
Dudek K
(1)
Enge Eric
(1)
Ford Sam
(1)
Garrod Beth
(1)
Green Joshua
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jenkins Henry
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Klassen Mikhail
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Koszembar-Wiklik M
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Alison
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Leksy Karina
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Levy Steven
(1)
Lovett John
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McManus Karen M
(1)
McStay Andrew
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk
(1)
Mladjenovic Paul
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Pochłódka-Wątorek Anna
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Rusiecka Anna
(1)
Russell Matthew A
(1)
Shah Reshma
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Spencer Stephan
(1)
Stricchiola Jessie
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Sudol Ted
(1)
Taper Agnieszka
(1)
Thomson Laura
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Turner Jamie
(1)
Urbaniak Monika (ilustrator)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Watson Sue (1966- )
(1)
Wawrzyniak Michał
(1)
Welling Luke
(1)
Winter Tamsin
(1)
Wiszniewski Maksymilian
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
14-17 lat
(7)
Młodzież
(7)
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(6)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(23)
Internet
(7)
Nastolatki
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Dzieci
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Edukacja medialna
(2)
Gry komputerowe
(2)
Influencerzy
(2)
Instagram
(2)
Komputery
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Tajemnica
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Wakacje
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Analiza danych
(1)
Blogerzy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Córki
(1)
Depresja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dorastanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Dziewictwo
(1)
Ezoteryka
(1)
Facebook
(1)
Geje
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hejt
(1)
Informatyka
(1)
Jutuberzy
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Małżeństwo
(1)
Media
(1)
Media elektroniczne
(1)
Miłość
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Netflix (serwis streamingowy)
(1)
Netykieta
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Ojcowie
(1)
Osoby zaginione
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Popularność w grupie rówieśniczej
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Problemy małżeńskie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Reklama
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Rówieśnicy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Sharenting
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Smartfon
(1)
Szkoła
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Toksyczne związki
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wsie
(1)
Wyjazd za granicę
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zajęcia komputerowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(16)
Kryminał
(6)
Powieść obyczajowa
(6)
Thriller
(6)
Wydawnictwa popularne
(5)
Publikacje
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradnik
(3)
Romans
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść polska
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Broszura
(1)
Komedia
(1)
Literatura polska
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Opowidanie polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
58 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
  • wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
  • projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
  • algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
  • własne badania i analizy dla potrzeb SEO

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Tata Oli)
(:Dwukropek (Wydawnictwo Juka-91))
Tata Oli poznaje świat social mediów i postanawia zostać jutuberem. Żeby zdobyć sławę, robi pranki, wymyśla głupie czelendże i wrzuca krindżowe filmiki, czym irytuje całą rodzinę. Niestety, mimo desperackich prób zrobienia kariery, jego kanał na You Tubie obserwują tylko trzy osoby. Czy bycie jutuberem to na pewno dobry pomysł na sukces?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teenage dirtbag / Ronnie Bennett ; tłumaczenie Fleanr. - Kraków : Flow Books, 2023. - 474, [6] stron ; 21 cm.
(Teenage Dirtbag ; t. 1)
Absolutny klasyk Wattpada! Poznaj wakacyjną historię, którą pokochały tysiące użytkowniczek Wattpada Dla szesnastoletniej Renee Delilah Parker mają to być kolejne nudne wakacje spędzone na skrolowaniu Instagrama. Wszystko zmienia się, gdy matka wysyła ją do Mullingar, aby spędziła lato ze wścibską babcią, zrzędliwym dziadkiem i puszczalską kuzynką. Renee nie spodziewa się przeżycia niczego ekscytującego w tej dziurze… Dopóki nie poznaje Nate’a Harrisa, chłopaka z sąsiedztwa, przed którym już pierwszego dnia ostrzega ją babcia. Nate jest zbuntowanym nastolatkiem, jeździ na motocyklu, dużo imprezuje i nieustannie łamie zasady. Wytatuowany blondyn może mieć każdą, a jednak to właśnie Renee zawróci mu w głowie. Rey i Nate stanowią absolutne przeciwieństwa. On – zbuntowany przystojniak, ona – ułożona świętoszka. Dzięki tej zakazanej znajomości wakacje okażą się pełne niezapomnianych imprez, koncertów i wypadów nad jezioro, ale… Co wydarzy się, gdy lato dobiegnie końca i Rey będzie musiała wrócić do Londynu? Czy to, co się między nimi zrodziło, to tylko wakacyjne zauroczenie? [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RM IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.


Eryk Mistewicz — buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polską edycją „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. Wcześniej wydał w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. www.ErykMistewicz.pl

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy

Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!

Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Książka w mediach:
Tomzynska Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Internet jest wszędzie – zajrzyj, poznaj wirtualny świat młodych i pytaj o wszystko! Obowiązkowa lektura dla rodziców dzieci w każdym wieku! Bo wszyscy jesteśmy online. Codziennie każdy z nas, niezależnie od wieku, spędza wiele czasu w Internecie. Młodzi ludzie dużo szybciej i sprawniej w nim buszują, a my – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – potrzebujemy narzędzi, by mądrze im towarzyszyć, dostrzegać ewentualne zagrożenia i szybko działać. Jak reagować na cyberprzemoc – niezależnie od tego, czy jesteśmy jej świadkami, ofiarami czy… rodzicami jej twórców? Gdzie szukać dobrych i rzetelnych informacji na temat otaczającego nas świata i w jaki sposób unikać fake newsów? Jak zadbać o to, by maksymalnie ograniczać dostęp do pornografii, pedofilii, ruchów pro-ana i wszelkich oszustw? Dzieci i nastolatki bardziej ufają internetowi niż dorosłym i to w sieci szukają informacji na temat otaczającego ich świata. Ten poradnik pomoże choć trochę zmienić tę tendencję. Znajdziesz w nim dużą dawkę wiedzy, wiele ciekawych profili, linków i rad, dzięki którym pokierujesz aktywnością dziecka online. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 P (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz

Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.

Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.

Książka w mediach:
Tomzynska- Bookstagram
ataga_el Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Poznajcie Tolę, dziewczynkę, która chce dostawać lajki. Mnóstwo lajków. W tej historii będzie też dużo wiewiórek i jedna piła mechaniczna. Pojawi się również król Hugon, piękne księżniczki i bardzo rozkojarzony krawiec. "Wiewiórczy z@kątek" to opowieść o mediach społecznościowych. O tym, jak dzięki nim można zmieniać świat na lepszy, ale i o tym, jak poprzez nieumiejętne korzystanie z nich można wpaść w poważne kłopoty. "Wiewiórczy z@kątek" to lektura obowiązkowa przed pierwszym zalogowaniem się do jakiegokolwiek serwisu społecznościowego! [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!”

Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów.
Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.
Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wizjer / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2021. - 381, [1] strona ; 21 cm.
Kliknięcie to zaproszenie ukrytego zła. Każdy z nas prawdopodobnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale da się je przewidzieć, zaplanować i kontrolować? I można robić to z perspektywy jednego niewiele znaczącego człowieka? [WAB 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(#S.O.S.)
(Edukacja Emocjonalna w Szkole i w Domu)
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego warto być sobą? Bohaterka tej książki stara się zrobić perfekcyjne selfie, ale wciąż jest niezadowolona z efektu końcowego! W dodatku w mediach społnecznościowych udaje kogoś, kim tak naprawdę nie jest! Brzmi znajomo? No włąśnie, pora działać! Przeczytajcie tę histrię i powiedzcie STOP choremu perfekcjonizmowi! Nie wierz we wszystko, co widzisz w internecie! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złe uczynki / Lucinda Berry ; przełożyła Elżbieta Pawlik. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2021. - 398, [1] strona ; 21 cm.
(Filia Mroczna Strona)
Uważaj, co publikujesz w sieci. Twój kolejny post może go zaprowadzić prosto do ciebie… Giną młode kobiety. Morderca namierza je, śledząc ich profile w mediach społecznościowych. Spośród wielu uprowadzonych, tylko Sarah i Elli mają tyle szczęścia, że udaje im się ujść z życiem. Po ucieczce, obie trafiają do szpitala. Agenci FBI, zrobią wszystko, by znaleźć tego zwyrodnialca. Kobiety są kluczem do ich śledztwa, ale Sarah coś ukrywa. Już wkrótce Ella przekona się, że jej koszmar jeszcze się nie skończył.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TH (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwierdzających m.in., że dla ok. 30-40% młodych dorosłych media społecznościowe stanowią przestrzeń, która w istotny sposób wpływa na postawy względem własnego ciała. Są one bowiem miejscem kreowania własnego wizerunku, źródłem motywacji do podejmowania zachowań ukierunkowanych na poprawę wyglądu ciała i dbania o jego prezencję, ale także przestrzenią społecznych porównań odnoszących się do wyglądu własnego ciała. W konkluzji Autorka podkreśla znaczenie kształtowania silnego "Ja cielesnego" oraz wewnętrznego umiejscowienia kontroli, potrzebę profilaktyki zaburzeń związanych z zaburzeniami wizerunku ciała, interwencji psychoedukacyjnych oraz roli edukacji zdrowotnej w kontekście podjętej w opracowaniu problematyki badawczej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Znam twój sekret / Sue Watson ; przełożyła Anna Pochłódka-Wątorek. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2021. - 379, [4] strony ; 21 cm.
(Filia Mroczna Strona)
Porywający i wciągający thriller psychologiczny autorki Naszych małych kłamstw. "– Nie sądzisz chyba, że Jamie i ja mamy przed sobą tajemnice? Rozmawiamy ze sobą o wszystkim. – Uśmiechnęła się. – Także o twoim wstydliwym sekreciku. Myślę sobie więc, że mogłabyś być dla mnie nieco milsza… " Clare ma dość. Ma za sobą trudny rok i marzy tylko o tym, by trochę odetchnąć. Cała rodzina zjeżdża na wakacje do willi we Włoszech, najwyższy czas, by mąż też dla odmiany kiwnął palcem. W końcu jest jej to winien… Dan stracił wprawdzie głowę dla kogoś innego, ale opamiętał się, wrócił i zapewnia, że na dobre. Clare może mu przecież zaufać… Gdy ich syn przybywa do willi, okazuje się, że nie jest sam – towarzyszy mu żona, której wcześniej nie spotkali. Ella to zupełne przeciwieństwo Clare. Olśniewająca. Młoda. Wpływowa. I zna tajemnicę Clare, która może zniszczyć całą rodzinę… Jest jednak ktoś, kto zrobi wszystko, by ten głęboko skrywany sekret nigdy nie wyszedł na jaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TH (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej