Zatorska Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(25)
Forma i typ
E-booki
(25)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Zatorska Joanna
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Cartland Barbara
(193)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Kamieński Jakub
(95)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(13)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
25 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
100 praktycznych receptur na rozwijanie aplikacji iOS w programie Flash Professional z użyciem Adobe AIR Środowisko Adobe Flash cieszy się ogromną popularnością. Dzięki niemu użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć atrakcyjne wizualnie aplikacje internetowe. Adobe poszło więc o krok dalej - przygotowało środowisko uruchomieniowe Adobe Air. Dzięki niemu raz napisaną aplikację można uruchamiać na różnych platformach. Teraz do tych platform dołączył iOS. Dla Ciebie oznacza to, że wystarczy opanowanie kilku sprawdzonych receptur, by zacząć błyskawicznie przygotowywać aplikacje na urządzenia mobilne spod szyldu Apple. W książce "Flash iOS Apps Cookbook" bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy. Sprawdź, jak w Adobe Air dla iOS: korzystać z geolokalizacji sterować za pomocą gestów i wykorzystać możliwości multi-touch odtwarzać pliki multimedialne używać wirtualnej klawiatury wyświetlać strony WWW Twórz uniwersalne aplikacje dzięki mobilnemu środowisku Adobe Air!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.W tej książce między innymi: organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4 pisanie gier planszowych tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier! Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Obecnie systemy uniksowe wyposaża się w intuicyjne GUI, a pojawiające się dystrybucje Linuksa stają się coraz łatwiejsze w obsłudze i administracji. Wciąż jednak jednym z najważniejszych narzędzi administratora i użytkownika systemu uniksowego pozostaje opracowana w zeszłym stuleciu powłoka Bourne, czyli bash. Umiejętność pisania i używania skryptów powłoki jest bezcenna: można w ten sposób automatyzować monotonne zadania, monitorować stan i działanie systemu, włączając w to identyfikację problematycznych procesów. Łatwiejsze też stają się operacje na plikach, optymalizacje wydajności czy dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb. Niniejsza książka przyda się zarówno użytkownikom, jak i administratorom systemów uniksowych. Znalazły się tu receptury opisujące wykonywanie prostych czynności, takich jak wyszukiwanie plików, a także złożonych zadań administracyjnych, w tym monitorowania i dostosowywania systemu, obsługi sieci, bezpieczeństwa i korzystania z chmury. Nie zabrakło receptur ułatwiających rozwiązywanie złożonych problemów, takich jak tworzenie kopii zapasowych, kontroli wersji i śledzenie pakietów, a także korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych oraz chmury. Znalazły się tu także receptury przydatne dla programistów, którzy nauczą się analizy aplikacji systemowych i korzystać z takich narzędzi, jak git i fossil. W tej książce: pisanie i debugowanie skryptów oraz konfigurowanie powłoki, sterowanie pracą skryptu i praca z plikami, rozwiązywanie problemów z aplikacjami internetowymi, kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne, analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem, skrypty do korzystania z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury. Skrypty powłoki - najlepsze wsparcie admina! Clif Flynt ma kilkadziesiąt lat doświadczenia jako programista i administrator systemów Linux i Unix. Jego aplikacje były wykorzystywane m.in. przez Marynarkę Wojenną USA. W wolnym czasie gra na gitarze i bawi się z kotami swojej żony. Sarath Lakshman jest programistą w firmie Zynga w Indiach. Entuzjasta systemu GNU/Linux, jest szeroko znany jako jeden z twórców dystrybucji SLYNUX. Jego pasją są skalowalne systemy rozproszone. Shantanu Tushar jest programistą i uczestniczy w projektach związanych z oprogramowaniem KDE. Pracuje też nad projektami Calligra, Gluon i Plasma.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Komputer do pracy potrzebuje liczb i danych. Człowiek chętniej wysnuwa wnioski i wyodrębnia kontekst na podstawie relacji. Te dwa sposoby myślenia są tak odmienne, że komputery do niedawna z trudem wykonywały zadania związane z operowaniem na relacjach. Obecnie może się to zmienić dzięki grafom. Technologie grafowe łączą ludzkie postrzeganie świata i liniową pamięć komputerów. Ich wdrożenie na szerszą skalę będzie stanowić przełom i pozwoli osiągnąć nieznany dziś poziom. Ale najpierw trzeba nauczyć się stosować myślenie grafowe w rozwiązywaniu problemów technicznych. Dzięki tej książce opanujesz podstawy myślenia grafowego. Zapoznasz się z elementarnymi koncepcjami grafowymi: teorią grafów, schematami baz danych, systemami rozproszonymi, a także analizą danych. Dowiesz się również, jak wyglądają typowe wzorce wykorzystania danych grafowych w aplikacjach produkcyjnych. Poznasz sposób, w jaki można te wzorce stosować w praktyce. Pokazano tu, jak używać technik programowania funkcyjnego oraz systemów rozproszonych do tworzenia zapytań i analizowania danych grafowych. Opisano też podstawowe podejścia do proceduralnego przechodzenia przez dane grafowe i ich wykorzystanie za pomocą narzędzi grafowych. W książce: nowy paradygmat rozwiązywania problemów: dane grafowe wzorce wykorzystania danych grafowych przykładowa architektura aplikacji w technologiach relacyjnych i grafowych technologie grafowe a przewidywanie preferencji i zaufania użytkowników filtrowanie kolaboratywne i jego zastosowanie Grafy: przełomowa koncepcja w analizie danych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wydawałoby się, że ze względu na szeroki dostęp do materiałów poświęconych bezpieczeństwu systemów informatycznych, temat ten powinien być świetnie znany każdemu inżynierowi. Mimo to media regularnie donoszą o spektakularnych naruszeniach zabezpieczeń. Następstwem udanych ataków mogą być nie tylko straty finansowe i uszczerbek na wizerunku, ale również zagrożenie bezpieczeństwa narodowego. Zapewnienie wysokiego stopnia bezpieczeństwa systemu informatycznego wymaga ciągłego uczenia się, aktualizowania i systematyzowania swojej wiedzy. Tylko w ten sposób mamy szansę pokonać hakerów w tym niekończącym się wyścigu zbrojeń. Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą ataków hakerskich i technik zabezpieczania przed nimi aplikacji internetowych. Autor dogłębnie opisuje metody ataków na poziomie kodu i architektury systemu. Sporo uwagi poświęca eksperckim technikom prowadzenia rekonesansów, dzięki którym nawet bez wiedzy o strukturze i kodzie aplikacji można samodzielnie zrozumieć sposób jej działania i zidentyfikować wrażliwe punkty systemu. Następnie omawia różne techniki ataków, począwszy od łamania zwykłych zabezpieczeń, a skończywszy na metodach obchodzenia zaawansowanych mechanizmów obronnych. Kolejne rozdziały dotyczą zapobiegania włamaniom do systemu. Jednym z ciekawszych zagadnień jest ocena kompromisu pomiędzy zapewnieniem akceptowalnego poziomu bezpieczeństwa a kosztami i wydajnością użytkowania aplikacji. Poszczególne zagadnienia zostały ujęte w ciekawy sposób i przedstawione z kilku różnych punktów widzenia. W książce między innymi: typowe luki bezpieczeństwa podstawowe techniki atakowania aplikacji niestandardowe metody omijania typowych zabezpieczeń wdrażanie zabezpieczeń aplikacji najlepsze praktyki bezpiecznego kodowania w cyklu programistycznym poprawa poziomu bezpieczeństwa aplikacji internetowych Myśl jak haker - twórz niezawodne zabezpieczenia!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Dreamweaver CC jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i rozbudowywanie serwisu. Aby jednak osiągać założone cele przy korzystaniu z Dreamweavera, trzeba dobrze opanować ten program.Książka, którą trzymasz w dłoni, należy do cyklu najlepszych podręczników opracowywanych przez ekspertów firmy Adobe. Ta niezastąpiona dla wszystkich użytkowników Dreamweavera książka składa się z 14 lekcji. Można tu znaleźć informacje o podstawowych narzędziach i sposobach ich wykorzystania, jak również o zaawansowanych funkcjach programu. Szczególnie cenne są liczne wskazówki i porady dotyczące najnowszych narzędzi i rozwiązań w Adobe Dreamweaver.Najważniejsze zagadnienia ujęte w podręczniku: szybkie rozpoczęcie pracy z Adobe Dreamweaverem korzystanie z technologii HTML5 i CSS projektowanie serwisów i korzystanie z platformy WWW za pomocą Dreamweavera, w tym również zasady projektowania dla urządzeń mobilnych interaktywność aplikacji WWW wykorzystywanie elementów graficznych i animacji w Dreamweaverze publikacja i uruchamianie serwisu Przekonaj się, jak szybko opanujesz Dreamweavera! James J. Maivald jest artystą grafikiem z co najmniej dwudziestoletnim doświadczeniem. Jest również cenionym autorem materiałów szkoleniowych do nauki Adobe Photoshop i CorelDRAW, napisał dziesiątki artykułów dotyczących tworzenia i publikowania dokumentów elektronicznych. Prowadzi liczne seminaria i szkolenia z zakresu obsługi Adobe InDesign i z XML. Ponadto Maivald, jako Adobe Certified Expert (ACE) w zakresie oprogramowania InDesign i Dreamweaver, koordynuje Grupę Użytkowników InDesign w Chicago.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj najlepsze przepisy dla Yii! PHP to jeden z języków programowania najczęściej wybieranych do tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Yii to platforma MVC napisana w języku PHP, która sprawi, że Twój kod będzie bardziej przejrzysty, a osiągnięcie założonych celów - znacznie prostsze. Jeżeli połączysz potencjał PHP ze wsparciem Yii, otrzymasz kombajn, który pozwoli Ci w okamgnieniu poradzić sobie z dowolnym problemem. Książka ta należy do cenionej przez programistów serii „Receptury”. Znajdziesz w niej najczęściej spotykane problemy wraz z ich najlepszymi rozwiązaniami. W trakcie lektury dowiesz się, jak skonfigurować reguły URL, przekazywać wiadomości pomiędzy żądaniami oraz stosować widoki częściowe. Ponadto poznasz najlepsze przepisy na wykorzystanie technologii AJAX oraz biblioteki jQuery wspólnie ze szkieletem Yii. Jeżeli stoisz przed problemem zabezpieczenia aplikacji przed spamem i chciałbyś wykorzystać mechanizm CAPTCHA, to znajdziesz tu szczegółową instrukcję, jak to zrobić. Co jeszcze odkryjesz w tej książce? Najlepsze porady dotyczące wydajności, współpracy z bazą i bezpieczeństwa. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego programisty chcącego wykorzystać możliwości Yii w swojej aplikacji! Dzięki tej książce: zabezpieczysz formularz przy użyciu CAPTCHA wyciśniesz siódme poty ze szkieletu Yii zwiększysz bezpieczeństwo Twojej aplikacji zbudujesz działającą aplikację szybko i bez problemów Poznaj możliwości szkieletu Yii!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
O tym jak tworzyć złożone aplikacje sieciowe z wykorzystaniem Node.jsJavaScript to język programowania rozwijany od 1995 roku. Przez długi czas był kojarzony tylko i wyłącznie ze stronami internetowymi i przeglądarkami, jednak te czasy odchodzą w niepamięć, a JavaScript z powodzeniem jest dziś stosowany po stronie serwera. Jeżeli chcesz sprawdzić, jak to działa, sięgnij po tę książkę i zainstaluj Node.js. Jest to platforma, która zapewnia najwyższą wydajność, ponieważ korzysta z nieblokujących operacji I/O oraz asynchronicznego mechanizmu zdarzeń. Co więcej, została ona oparta na najwydajniejszym silniku wspierającym język JavaScript, czyli na V8. Dzięki tej książce masz niepowtarzalną okazję poznać podstawy działania Node.js, zaznajomić się ze składnią języka JavaScript, a także zacząć korzystać z zaawansowanych mechanizmów autoryzacji, przechowywania danych czy zdarzeń. Ponadto nauczysz się tworzyć aplikacje czasu rzeczywistego z użyciem WebSocket, Socket.IO i DerbyJS oraz zbudujesz superwydajne API REST-owe. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, dla których ważna jest najwyższa wydajność i które chcą poznać nowinki technologiczne. Warto ją mieć!Książka Node.js w praktyce prezentuje: Tworzenie aplikacji sieciowych z wykorzystaniem Express.js 4, MongoDB i silnika szablonów Jade Przetwarzanie danych z poziomu konsoli MongoDB Testowanie usług sieciowych Node.js z wykorzystaniem Mocha, Expect i TravisCI Uwierzytelnianie z wykorzystaniem tokena i oparte na sesji Implementowanie strategii OAuth zewnętrznego dostawcy (Twitter) z wykorzystaniem Everyauth Przygotowanie kodu do produkcji z wykorzystaniem Redis, domen Node.js, biblioteki cluster i inne wskazówki Instalowanie potrzebnych komponentów Node.js w instancji Amazon Web Services (AWS) Poznaj możliwości platformy Node.js! Azat Mardan — przedsiębiorca, inżynier oprogramowania, entuzjasta jogi i diety paleo. Ma ponad 12 lat doświadczenia w wytwarzaniu oprogramowania. Jest autorem dziewięciu książek poświęconych językowi JavaScript oraz platformie Node.js. Aktualnie zajmuje stanowisko starszego inżyniera oprogramowania oraz lidera zespołu w DocuSign. Był współzałożycielem Gizmo (platformy do prowadzenia kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych) oraz członkiem zespołów wytwarzających oprogramowanie dla organizacji rządowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Współczesne firmy, coraz bardziej zależne od technologii i zmuszone do coraz szybszego tempa działania, znacząco zmieniają sposoby tworzenia własnych rozwiązań biznesowych. Wiele z nich rozwiązuje różne problemy za pomocą technologii low-code i no-code, jednak dostępnych jest znacznie więcej możliwości. W tym praktycznym przewodniku zaawansowani użytkownicy i programiści znajdą sposoby rozwiązywania codziennych problemów, poprzez tworzenie kompleksowych rozwiązań z wykorzystaniem platformy Microsoft Power Platform. Autor Jason Rivera, specjalista ds. architektury rozwiązań wykorzystujących platformy SharePoint i Microsoft 365, wyczerpująco opisuje, jak używać platformy Power Platform do tworzenia kompleksowych rozwiązań, spełniających taktyczne wymagania biznesowe. Po zapoznaniu się z kluczowymi komponentami platformy, m. in. z Power Apps, Power Automate i Power BI, będziesz umiał tworzyć aplikacje low-code i no-code, automatyzować powtarzalne procesy biznesowe i tworzyć interaktywne raporty na podstawie dostępnych danych. - Dowiesz się, jak przebiega współpraca między aplikacjami Microsoft Power Platform - Skorzystasz z AI w platformie Power Platform bez zaawansowanej znajomości technik uczenia maszynowego i AI - Utworzysz kompleksowe rozwiązania spełniające taktyczne potrzeby biznesowe, takie jak zbieranie danych, automatyzacja procesów i raportowanie - Zbudujesz rozwiązania oparte na AI, korzystając z technologii Power Virtual Agents i AI Builder "Jason dzieli się praktycznym doświadczeniem przedstawiając koncepcje w prosty sposób i pokazując wartość biznesową platformy. Książka zawiera instrukcje pozwalające na rozpoczęcie pracy w środowiskach testowych, a także opisuje, jak krok po kroku tworzyć działające rozwiązania. Dzięki temu czytelnik od razu zdobędzie praktyczne doświadczenie". -Liz McGlennen Konsultant ds. D365/Power Platform i dyrektor wykonawczy w firmie TechFluent
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wielu zdolnych programistów uczestniczy w nieefektywnych, źle prowadzonych projektach. Inni muszą utrzymywać kod, który właściwie nigdy nie powinien ujrzeć światła dziennego. Źródeł tego rodzaju trudności jest wiele: programowanie samo w sobie jest niełatwym zagadnieniem, a tworzenie funkcjonalnych aplikacji najczęściej wymaga współdziałania wielu osób. Sprawia to, że kod budujący aplikację szybko zwiększa swoją złożoność, staje się niezrozumiały i bardzo trudny w utrzymaniu. Na szczęście te problemy zostały dostrzeżone i obecnie mamy wiele sposobów ich rozwiązywania. Ta książka jest przeznaczona dla doświadczonych programistów, którzy chcą zdobyć lub pogłębić wiedzę o metodologiach i dobrych praktykach tworzenia złożonego oprogramowania. Stanowi interesująco napisany zbiór heurystyk i technik ułożonych w kolejności stosowania podczas rozwijania projektu programistycznego. Omówiono tu między innymi listy kontrolne, TDD, rozdzielenie poleceń i zapytań, Git, złożoność cyklomatyczną, przezroczystość referencyjną, wycinki pionowe, refaktoryzację zastanego kodu czy programowanie typu outside-in. Pokazano również, jak utrzymać właściwe tempo pracy podczas dodawania funkcjonalności, jak rozwiązywać problemy optymalizacji, enkapsulacji, a także projektowania API i testów jednostkowych. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane kodem przykładowego projektu napisanego w C#, zrozumiałego dla każdego, kto zna dowolny język zorientowany obiektowo. Dzięki książce zrozumiesz, jak: wybierać sprawdzone procesy tworzyć listy kontrolne ułatwiające polepszenie wyników unikać "paraliżu analitycznego" przeciwdziałać degradacji kodu i niepotrzebnej złożoności stosować lepsze techniki modyfikacji kodu i rozwiązywania problemów skuteczniej godzić wymogi wydajności i bezpieczeństwa Celem nie jest pisanie kodu. Celem jest funkcjonalne oprogramowanie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie. Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5. Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji. W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5. W tej książce między innymi: Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Django zaskarbił sobie uznanie wielu programistów. Jest to platforma, która udostępnia wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. To również narzędzie pozwalające na sprawne rozpoczęcie pracy i rozwijanie solidnego i bezpiecznego kodu. Aby jednak zapewnić sobie satysfakcję, a tworzonym projektom profesjonalną jakość, trzeba przyswoić koncepcje i zasady pracy z Django. Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi po Django zdobędziesz wiedzę i pewność siebie potrzebne do budowania rzeczywistych aplikacji w Pythonie. W przystępny sposób opisano tu podstawowe koncepcje i funkcje Django, a następnie pokazano poszczególne etapy cyklu rozwoju rzeczywistej aplikacji internetowej. Dla celów dydaktycznych ten dość złożony projekt został podzielony na zbiór mniejszych zadań, dzięki czemu Twoja nauka będzie przebiegała w sposób efektywny i przemyślany. W trakcie wykonywania ćwiczeń zdobędziesz praktyczne umiejętności, niezbędne do budowy przyjemnych w użytkowaniu aplikacji WWW. Przekonasz się, że Django pozwala na efektywne i satysfakcjonujące budowanie nawet bardzo ambitnych projektów! W książce między innymi: konfiguracja projektu Django, szablony HTML i modele danych w Django podstawowe elementy aplikacji internetowej, w tym sesje i uwierzytelnianie dodawanie interfejsów API typu REST do aplikacji Django korzystanie z zewnętrznych bibliotek Django testowanie kodu za pomocą platform testowych Django i Pythona Django ma wszystko, czego wymaga najlepszy projektant aplikacji WWW!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Test penetracyjny jest ostatecznym sprawdzianem mechanizmów obronnych. Umożliwia też ocenę skutków fazy powłamaniowej eksploracji skompromitowanego systemu. Najlepsi pentesterzy korzystają w tym celu z Kali - zaawansowanej dystrybucji systemu Linux przeznaczonej właśnie do przeprowadzania testów penetracyjnych, wykrywania podatności, a także prowadzenia analiz informatyki śledczej i inżynierii wstecznej. Dzięki temu wyczerpującemu przewodnikowi, napisanemu z myślą o początkujących użytkownikach systemu Kali Linux i pentesterach, szybko zdobędziesz potrzebne umiejętności. Najpierw skompletujesz i skonfigurujesz laboratorium, a potem poznasz najważniejsze koncepcje testów penetracyjnych. Skupisz się na zbieraniu informacji i poznasz różne narzędzia do oceny podatności dostępne w systemie Kali Linux. Nauczysz się wykrywać docelowe systemy w sieci, identyfikować błędy i wykorzystywać luki w zabezpieczeniach urządzeń, uzyskiwać dostęp do sieci, konfigurować operacje Command and Control (C2), a także przeprowadzać testy penetracyjne aplikacji internetowych. Opanujesz umiejętności potrzebne, aby włamać się do usługi Active Directory i do sieci korporacyjnych. Wreszcie - poznasz najlepsze praktyki w zakresie prowadzenia zaawansowanych testów penetracyjnych sieci w doskonale zabezpieczonym środowisku. Z książki dowiesz się: czym jest etyczne hakowanie jak przygotować system Kali Linux do pracy jakie są techniki wykrywania zasobów i sieci, a także prowadzenia ocen podatności w jaki sposób wykorzystywać zaufanie w usługach Active Directory Domain Services na czym polega eksploatacja za pomocą operacji C2 jak korzystać z zaawansowanych technik hakowania bezprzewodowego jak wykorzystywać luki w zabezpieczeniach aplikacji internetowych Poznaj Kali Linux - najsilniejszą sojuszniczkę w sieciowych wojnach!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
React jest biblioteką służącą do tworzenia interfejsów użytkownika. Ułatwia pisanie aplikacji internetowych, natywnych aplikacji dla iOS i Androida, oprogramowania dla telewizorów czy też natywnych aplikacji dla komputerów stacjonarnych. Dzięki tej bibliotece można szybko zbudować interfejs, który automatycznie będzie reagował na zmiany stanu aplikacji. Idea polega na użyciu małych, zarządzalnych komponentów do budowy nawet dużych i bardzo złożonych aplikacji. Aby zacząć pracę z Reactem, wystarczy znajomość składni JavaScriptu - i lektura tej książki. Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji! W książce między innymi: przygotowanie Reacta do pracy tworzenie komponentów Reacta i łączenie ich z komponentami DOM składnia JSX i hooki przepływ danych w aplikacji tworzenie aplikacji zapisujących dane po stronie klienta React: naucz się raz, używaj zawsze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Do niedawna utworzenie interfejsu użytkownika było prawdziwym wyzwaniem. Interfejs musi przecież działać w przewidywalny sposób na różnych przeglądarkach i urządzeniach, musi zapewniać adekwatną obsługę wprowadzanych danych oraz umożliwiać płynne i niezawodne komunikowanie się aplikacji z użytkownikiem. Na szczęście dziś programiści mogą skupić się na działaniu aplikacji jako takiej — interfejs użytkownika można szybko, łatwo i przyjemnie zbudować za pomocą React, specjalnej biblioteki służącej do tego celu.Niniejsza książka jest przydatnym przewodnikiem po bibliotece React i jej zastosowaniach w tworzeniu aplikacji internetowych. Z publikacji tej dowiesz się, jak można jednorazowo zdefiniować interfejs, który będzie automatycznie się przebudowywał w reakcji na zmianę stanu aplikacji. Nauczysz się tworzyć rozbudowane aplikacje z wykorzystaniem małych, łatwych w zarządzaniu komponentów. Zapoznasz się również z JSX — technologią świetnie uzupełniającą React. Nauczysz się też korzystać z dodatkowych narzędzi pomocniczych, takich jak Browserify, Jest, ESLint, Flow, Flux czy Immutable.js. Dzięki temu znakomicie wzbogacisz swój warsztat programisty aplikacji WWW!Niektóre zagadnienia omówione w książce: przygotowywanie biblioteki React do pracy komponenty, ich właściwości, stan i cykl życia wykorzystywanie komponentów do budowy UI korzystanie z narzędzi pomocniczych przy budowie aplikacji diagnostyka i testowanie kodu aplikacji React — programowanie może być przyjemne! Stoyan Stefanov jest inżynierem w Facebooku. Wcześniej pracował dla Yahoo!, gdzie stworzył smush.it — narzędzie online służące do optymalizacji obrazów. Brał też udział w tworzeniu narzędzia o nazwie YSlow 2.0, przeznaczonego do pomiaru wydajności aplikacji. Jest autorem i współautorem wielu książek dotyczących programowania i tworzenia aplikacji internetowych. Prowadzi bloga dostępnego pod adresem https://phpied.com. Często zabiera głos na prestiżowych konferencjach, takich jak Velocity, JSConf, Fronteers i wielu innych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj nowoczesne podejście do wytwarzania oprogramowania! W XXI wieku ogromnie wzrosło tempo rozwoju cyfrowych usług. Tradycyjne sposoby wytwarzania oprogramowania nie są już w stanie nadążyć za oczekiwaniami klientów. Dziś nikt nie będzie czekał, aż dopracujesz wszystkie zaplanowane funkcje i wypuścisz produkt na rynek. Konkurencja Cię wyprzedzi! Czy dasz się jej pokonać? Odpowiedzią na to pytanie jest słowo, które robi furorę w branży IT: Agile. Zwinne wytwarzanie oprogramowania to przyszłość — przekonaj się sam!W ramach Agile istnieje wiele podejść do wytwarzania oprogramowania. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, które najlepiej zadziała w Twoim środowisku, trafiłeś na odpowiednią książkę. Znajdziesz w niej omówienie ścieżek takich jak Scrum, Lean, Kanban oraz XP (ang. eXtreme Programming), ale najpierw poczytasz trochę na temat tego, czym jest zwinność i do czego możesz ją wykorzystać. Poznasz zalety i zagrożenia związane z konkretnymi podejściami oraz obszary, w których każde z nich sprawdzi się najlepiej. Ta książka pozwoli Ci zmienić sposób pracy. Dzięki niej masz szansę stworzyć wyjątkowo produktywny zespół, którego nikt nie zatrzyma. Bądź zwinny! Poznaj znaczenie podstawowych wartości i zasad podejścia zwinnego Poznaj najważniejsze aspekty podejścia Scrum — zarządzanie projektem, samoorganizację i wspólne zobowiązanie Skoncentruj się na projektowaniu i architekturze oprogramowania za pomocą technik XP takich jak programowanie sterowane testami i programowanie w parach Wykorzystaj podejście Lean, aby zapewnić zespołowi potrzebne uprawnienia, wyeliminować marnotrawstwo i szybko dostarczać oprogramowanie Zobacz, jak techniki kanbanowe pomagają zarządzać przepływem i dostarczać dzięki temu oprogramowanie wysokiej jakości Wprowadzaj techniki i zasady podejścia zwinnego z pomocą coacha metodyk zwinnych Sprawdź, jak wykorzystać siłę zwinności!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zapewnienie bezpieczeństwa IT przypomina wyścig zbrojeń. Trzeba bezustannie wykrywać zagrożenia i reagować na incydenty bezpieczeństwa, gdyż przeciwnicy wciąż się doskonalą i opracowują nowe metody ataku. Podobnie jak podczas wojny, należy stawiać na szybkość, zwinność, wykorzystywanie okazji, a także precyzję ataku i kontrataku. Okazuje się, że jeśli konieczny jest taki sposób działania, jedyna możliwa opcja to użycie standardowego wiersza poleceń - żaden inny program nie dorówna zwykłemu CLI zwinnością, elastycznością i dostępnością. Ta książka jest praktycznym podręcznikiem dla inżynierów zajmujących się bezpieczeństwem. Znajdziesz w niej wyczerpujące omówienie technik stosowania CLI i powłoki bash do zbierania i analizy danych, do wykrywania włamań, w inżynierii wstecznej i do wykonywania zadań administracyjnych. Dowiesz się, jak prosto rozpocząć analizę dzienników i monitorowanie sieci. Wzbogacisz też swój arsenał pentestera o umiejętność używania funkcji wbudowanych w niemal każdą wersję Linuksa, jednak techniki te można łatwo przenosić również na systemy uniksowe, Windows czy macOS. Zawarta tu wiedza pomoże Ci wyjść obronną ręką z każdej sytuacji, gdy dla zażegnania kryzysu bezpieczeństwa trzeba będzie się wykazać zdolnością błyskawicznej reakcji i dokładnością działań. W książce: wprowadzenie do wiersza poleceń i basha zasady defensywy i ofensywy w cyberbezpieczeństwie analiza danych i szkodliwego oprogramowania oraz monitorowanie dzienników testy penetracyjne tajniki pracy administratora bezpieczeństwa Najmniejszy nawet przeciek należy wykorzystać, najmniejszą korzyść warto osiągnąć Sun Tzu, Sztuka wojny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przeniesienie firmowego systemu do chmury Amazon Web Services bywa sporym wyzwaniem nawet dla osób o dużej wiedzy technicznej. Wysiłek ten jest jednak uzasadniony, gdyż w chmurze AWS można korzystać ze znakomitych rozwiązań, w tym z usług obliczeniowych, magazynu, obsługi sieci i usług zarządzanych. Studiowanie dokumentacji dostępnej w internecie bywa nieefektywne i frustrujące: nader często po kilku wieczorach spędzonych na poszukiwaniach okazuje się, że odnalezione z wysiłkiem instrukcje pochodzą sprzed kilku lat i są już nieprzydatne. Brakuje również wskazówek potrzebnych przy integracji systemów, dotyczących współpracy głównych usług AWS, aspektów sieciowych, mechanizmów skalowania, zabezpieczeń i automatyzacji. Tę lukę wypełnia właśnie ta książka. To praktyczny przewodnik dla inżynierów, którzy chcą planować i wdrażać usługi Amazon Web Services. Przyda się również osobom planującym zdobycie certyfikatu AWS. Przedstawiono tu zasady pracy zgodne z najlepszymi praktykami Well-Architected Framework firmy Amazon, wprowadzono kluczowe koncepcje, a także pieczołowicie wyjaśniono działanie i integrację głównych usług AWS. W książce znalazło się mnóstwo praktycznych, starannie przetestowanych porad dotyczących skalowalności, elastyczności i bezpieczeństwa usług obliczeniowych, magazynu, obsługi sieci oraz usług zarządzanych. Niezwykle cennym uzupełnieniem są przygotowane przez autora materiały wideo prezentujące najważniejsze koncepcje stosowane w chmurze AWS i zawierające szczegółowe instrukcje konfigurowania głównych usług AWS. W tej książce między innymi: rozpoczęcie pracy z Amazon Web Services usługi obliczeniowe oraz usługi sieciowe skalowalność i bezpieczeństwo aplikacji w chmurze AWS bezpieczeństwo przy korzystaniu z Amazon Web Services automatyzacja usług AWS Zostań ekspertem do spraw planowania i wdrażania usług Amazon Web Services!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Illustrator CC to popularny program wykorzystywany do edycji grafiki dla dokumentów drukowanych, projektów multimedialnych i sieci WWW. To doskonałe narzędzie umożliwia tworzenie profesjonalnych projektów zarówno artystom, jak i grafikom czy też twórcom stron WWW. Zanim zaczniesz oceniać efekty swoich prac, poświęć czas na rzetelne opanowanie tego dość złożonego oprogramowania.Książka, którą trzymasz w dłoniach, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych technik udostępnianych przez najnowszą wersję Illustratora CC (wersja 2015.1).W tym podręczniku znajdziesz: instrukcje pozwalające na szybkie zapoznanie się z programem Adobe Illustrator CC i praktycznie natychmiastowe rozpoczęcie pracy, szczegółowe wytyczne pozwalające na realizację projektów krok po kroku, propozycje samodzielnych eksperymentów pozwalających na mistrzowskie opanowanie tajników Illustratora, nowości w wydaniu 2015 — ulepszenia bibliotek CC, symbole dynamiczne, aktywne kształty i wiele innych. Masz w rękach najlepszy podręcznik do nauki Adobe Illustrator CC! Adobe Creative Team — zespół ekspertów, projektantów i redaktorów, którzy ściśle współpracują z zespołami rozwijającymi poszczególne produkty Adobe. Skutecznie pomagają zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom w kreatywnym tworzeniu ambitnych i świetnie wyglądających projektów za pomocą narzędzi Adobe.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Illustrator to jeden z najlepszych programów do tworzenia grafiki wektorowej. Jest niezastąpiony przy projektowaniu między innymi logo, banerów, plakatów czy billboardów. Dzięki temu potężnemu narzędziu można nadać swoim projektom i wizualizacjom absolutnie wyjątkowy charakter. Aby uzyskać spektakularne efekty, trzeba opanować poszczególne funkcje i opcje Illustratora, wiedzieć, gdzie ich szukać i w jaki sposób się nimi posługiwać. Dopiero wtedy można się przekonać, jak świetnym wsparciem dla kreatywnego projektanta jest wszechstronny program graficzny! Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz od podstawowego zapoznania się z aplikacją, następnie przejdziesz do przekształcania elementów graficznych, a potem zapoznasz się z metodami tworzenia gradientów swobodnych, warstw i dynamicznych symboli oraz technikami eksportowania materiałów na potrzeby aplikacji mobilnych i stron internetowych. W tym podręczniku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zdobycia umiejętności tworzenia precyzyjnych ilustracji i ekspresyjnych malunków. Twoje projekty zaczną przykuwać uwagę i wywoływać zachwyt! Dowiedz się, jak: zacząć pracę w Illustratorze i nauczyć się zasad pracy z grafiką wektorową pracować z kształtami, ze ścieżkami i z narzędziami do rysowania wykorzystywać gradienty, efekty i style graficzne przekształcać ilustracje i modyfikować obiekty łączyć projekty Illustratora i Photoshopa tworzyć ilustracje z dokładnością co do piksela Ucz się mądrze - z najlepszych podręczników!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej