Zatorska Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(25)
Forma i typ
E-booki
(25)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(987)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(693)
Zatorska Joanna
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Mickiewicz Adam
(408)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(383)
Krzyżanowski Julian
(356)
Słowacki Juliusz
(322)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Orzeszkowa Eliza
(308)
Sienkiewicz Henryk
(296)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Czechowicz Józef
(242)
May Karol
(237)
Prus Bolesław
(226)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Żeromski Stefan
(205)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Cartland Barbara
(193)
Bogucka Masza
(187)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Fabianowska Małgorzata
(169)
Masiak Wojciech
(165)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Ławnicki Lucjan
(152)
Conrad Joseph
(148)
Andersen Hans Christian
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(141)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Shakespeare William
(132)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Zarawska Patrycja
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Montgomery Lucy Maud
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Rodziewiczówna Maria
(122)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Sobczak Tomasz
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(103)
Napierski Stefan
(101)
Popławska Anna
(101)
Stanecka Zofia
(101)
Wiedemann Adam
(100)
Ryźlak Anna
(98)
Steel Danielle
(98)
Czechow Anton
(97)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(95)
Grimm Wilhelm
(93)
Górczyński Robert
(93)
Kamieński Jakub
(93)
Wells Herbert George
(93)
Chłabko Emil
(92)
Wilczek Piotr
(91)
Беденко Марко
(91)
Astley Neville
(90)
Szlengel Władysław
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(13)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
25 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Sprawdź, co nowego kryje wersja CS6! Rynek programów do obróbki grafiki wektorowej jest polem wieloletniej, zaciętej walki. Wśród rywali na szczególną uwagę i wyróżnienie zasługuje Adobe Illustrator. Kolejna wersja CS6 wprowadza nowości i przybliża ten program do zwycięstwa. Zastanawiasz się, co sprawia, że ten program cieszy się taką popularnością wśród grafików? Perfekcyjny system zarządzania kolorami, bogata lista efektów specjalnych oraz rozbudowane narzędzia rysunkowe to tylko niektóre z jego atutów. Niniejsza książka to najlepszy podręcznik do nauki obsługi programu Illustrator CS6. Opracowana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, stanowi najbardziej kompetentne źródło informacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak szybko rozpocząć pracę z Illustratorem oraz zorganizować przestrzeń roboczą w taki sposób, aby wszystko mieć zawsze pod ręką. Kolejne rozdziały poświęcone zostały zadaniom wykonywanym podczas codziennej pracy: tworzeniu i edycji kształtów, pracy z elementami tekstowymi, wykorzystaniu warstw oraz technikom przygotowania prac do wydruku. Książka zawiera opis wszystkich nowości z wersji CS6, a wśród nich informacje o jeszcze większych możliwościach gradientów, przesunięciach ścieżek, wygładzaniu tekstu oraz tworzeniu grafik dla internetu. Podręcznik pozwoli Ci w pełni opanować najnowszą wersję Illustratora CS6! Sięgnij po tę książkę i poznaj: podstawy pracy z Illustratorem nowości w wersji CS6 zasady organizacji przestrzeni roboczej sposoby przygotowania grafik dla internetu metody publikacji dokumentów Najlepszy podręcznik do nauki Adobe Illustrator CS6! Patron medialny:
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe InDesign CC jest doskonałym narzędziem do projektowania publikacji przeznaczonych do wydruku za pomocą drukarek komputerowych, naświetlarek i maszyn drukarskich. Program pozwala również na eksportowanie dokumentów do wielu formatów, w tym PDF, HTML czy EPUB, dedykowanych różnym urządzeniom elektronicznym.Książka, którą trzymasz w dłoni, jest częścią serii Oficjalny podręcznik. Tytuły do niej należące są uznawane za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Podręcznik ten składa się z szesnastu lekcji, w których przystępnie objaśniono podstawową obsługę i korzystanie z zaawansowanych funkcji InDesigna. Szczegółowe instrukcje, propozycje dodatkowych ćwiczeń i udostępnione pliki z materiałami do ćwiczeń pozwalają na bezproblemowe, szybkie i efektywne opanowanie programu.Dowiedz się, jak: rozpocząć pracę z InDesignem i jak wygląda jego przestrzeń robocza na czym polega podstawowa i zaawansowana edycja i konfigurowanie dokumentów pracować z obiektami i warstwami oraz sterować przepływem tekstu manewrować kolorami i elementami graficznymi przygotować projekt do wydruku i eksportować dokumenty w różnych formatach wykorzystać nowe możliwości Adobe InDesign InDesign — zaprojektuj, opublikuj, wydrukuj! Kelly Kordes Anton — autorka wielu książek dotyczących programu InDesign.John Cruise od ponad dwudziestu lat zajmuje się pisaniem o tworzeniu układów stron. Jest autorem i współautorem wielu książek i artykułów; na co dzień — wykładowcą akademickim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe InDesign jest niesamowitym narzędziem, które umożliwia przygotowanie wysokiej klasy dokumentów i drukowanie ich na różnych urządzeniach. Służy także do składania publikacji elektronicznych w wielu formatach - między innymi PDF, HTML czy EPUB. Oprogramowanie to zapewnia precyzję, pełną kontrolę nad przebiegiem projektowania oraz doskonałą współpracę z innymi programami Adobe. InDesign jest wyjątkowo złożonym narzędziem, ale kto pozna jego imponujące możliwości, bez trudu uzyska równie imponujące efekty! To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, najskuteczniejszej pomocy do nauki InDesigna. Składa się z 15 lekcji, zawierających solidne podstawy typografii, projektowania układu strony i tworzenia dokumentów. Adepci InDesigna będą mogli uczyć się na praktycznych projektach i stopniowo zapoznawać się z technikami o rosnącym poziomie trudności. Doświadczeni użytkownicy przyswoją najlepsze metody pracy i odkryją wyjątkowo przydatne funkcje, takie jak inteligentne rozmieszczanie obrazów w ramkach czy dynamiczny podgląd krojów pisma. Wszystkim natomiast przydadzą się niezliczone wskazówki i techniki ułatwiające efektywne posługiwanie się InDesignem. Dowiedz się, jak: zacząć pracę w InDesignie i nauczyć się zasad składu publikacji korzystać z obiektów, ramek i ze stylów pracować z tekstem i stosować reguły typografii importować i przetwarzać grafikę przygotować pracę do druku i tworzyć pliki PDF z interaktywnymi formularzami Wszystko o InDesignie w najlepszym podręczniku!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania. Co istotne, wdrożenie metodologii zwinnych ułatwia realistyczne podejście do kierowania projektami czy doskonalenia zespołów i zarządzania nimi. Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu. W książce omówiono: kluczowe cechy modeli zarządzania 1.0 i 2.0, podstawy teorii systemów złożonych, wpływ złożoności systemów na organizację, utrzymywanie aktywności, kreatywności, innowacyjności i motywacji pracowników, ideę kultury rzemiosła programistycznego, ciągłe doskonalenie się w ramach organizacji, ideę przywództwa ukierunkowanego na cel. Zarządzanie 3.0 to droga do prawdziwego sukcesu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Express i Node stały się kluczowymi narzędziami do tworzenia dynamicznych, wielostronicowych i hybrydowych aplikacji internetowych. Dzięki nim można dowolnie kształtować architekturę swojej aplikacji. Projektowanie za pomocą Node jest bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem dla programistów, którzy doceniają dostępność i elastyczność języka JavaScript. W rzeczy samej, JavaScript ewoluował z techniki prostego ozdabiania stron internetowych, aby stać się dojrzałym, wszechstronnym, pełnoprawnym i wyjątkowo obiecującym językiem programowania. Korzystanie z niego jest o wiele bardziej satysfakcjonujące przy zastosowaniu platformy Express. To praktyczny przewodnik dla programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje internetowe z wykorzystaniem platform React, Angular lub Vue oraz API typu REST albo ich kombinacji za pomocą języka JavaScript, Node i Express. Zawarto tu wprowadzenie do Node, Express oraz innych przydatnych narzędzi. Szczegółowo przedstawiono koncepcję oprogramowania pośredniczącego oraz zagadnienia bezpieczeństwa środowiska produkcyjnego. Nie zabrakło wskazówek dotyczących tworzenia API za pomocą Express. Ciekawym elementem książki są szczegóły integracji z takimi usługami jak Twitter, Google Maps i US National Weather Service. Poszczególne rozdziały przedstawiają etapy budowy przykładowej w pełni funkcjonalnej aplikacji internetowej, którą łatwo będzie wykorzystać jako szablon do tworzenia innych, własnych, bardziej wyrafinowanych projektów! W książce między innymi: renderowanie danych dynamicznych za pomocą systemu szablonów używanie obiektów żądań i odpowiedzi, oprogramowania pośredniczącego oraz trasowania testowanie, debugowanie i wdrażanie aplikacji korzystanie z baz danych, takich jak MongoDB i PostgreSQL integracja aplikacji z innymi serwisami plan publikowania i utrzymywania aplikacji JavaScript: oczekuj tego, co najlepsze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
100 praktycznych receptur na rozwijanie aplikacji iOS w programie Flash Professional z użyciem Adobe AIR Środowisko Adobe Flash cieszy się ogromną popularnością. Dzięki niemu użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć atrakcyjne wizualnie aplikacje internetowe. Adobe poszło więc o krok dalej - przygotowało środowisko uruchomieniowe Adobe Air. Dzięki niemu raz napisaną aplikację można uruchamiać na różnych platformach. Teraz do tych platform dołączył iOS. Dla Ciebie oznacza to, że wystarczy opanowanie kilku sprawdzonych receptur, by zacząć błyskawicznie przygotowywać aplikacje na urządzenia mobilne spod szyldu Apple. W książce "Flash iOS Apps Cookbook" bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy. Sprawdź, jak w Adobe Air dla iOS: korzystać z geolokalizacji sterować za pomocą gestów i wykorzystać możliwości multi-touch odtwarzać pliki multimedialne używać wirtualnej klawiatury wyświetlać strony WWW Twórz uniwersalne aplikacje dzięki mobilnemu środowisku Adobe Air!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.W tej książce między innymi: organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4 pisanie gier planszowych tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier! Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Obecnie systemy uniksowe wyposaża się w intuicyjne GUI, a pojawiające się dystrybucje Linuksa stają się coraz łatwiejsze w obsłudze i administracji. Wciąż jednak jednym z najważniejszych narzędzi administratora i użytkownika systemu uniksowego pozostaje opracowana w zeszłym stuleciu powłoka Bourne, czyli bash. Umiejętność pisania i używania skryptów powłoki jest bezcenna: można w ten sposób automatyzować monotonne zadania, monitorować stan i działanie systemu, włączając w to identyfikację problematycznych procesów. Łatwiejsze też stają się operacje na plikach, optymalizacje wydajności czy dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb. Niniejsza książka przyda się zarówno użytkownikom, jak i administratorom systemów uniksowych. Znalazły się tu receptury opisujące wykonywanie prostych czynności, takich jak wyszukiwanie plików, a także złożonych zadań administracyjnych, w tym monitorowania i dostosowywania systemu, obsługi sieci, bezpieczeństwa i korzystania z chmury. Nie zabrakło receptur ułatwiających rozwiązywanie złożonych problemów, takich jak tworzenie kopii zapasowych, kontroli wersji i śledzenie pakietów, a także korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych oraz chmury. Znalazły się tu także receptury przydatne dla programistów, którzy nauczą się analizy aplikacji systemowych i korzystać z takich narzędzi, jak git i fossil. W tej książce: pisanie i debugowanie skryptów oraz konfigurowanie powłoki, sterowanie pracą skryptu i praca z plikami, rozwiązywanie problemów z aplikacjami internetowymi, kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne, analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem, skrypty do korzystania z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury. Skrypty powłoki - najlepsze wsparcie admina! Clif Flynt ma kilkadziesiąt lat doświadczenia jako programista i administrator systemów Linux i Unix. Jego aplikacje były wykorzystywane m.in. przez Marynarkę Wojenną USA. W wolnym czasie gra na gitarze i bawi się z kotami swojej żony. Sarath Lakshman jest programistą w firmie Zynga w Indiach. Entuzjasta systemu GNU/Linux, jest szeroko znany jako jeden z twórców dystrybucji SLYNUX. Jego pasją są skalowalne systemy rozproszone. Shantanu Tushar jest programistą i uczestniczy w projektach związanych z oprogramowaniem KDE. Pracuje też nad projektami Calligra, Gluon i Plasma.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Komputer do pracy potrzebuje liczb i danych. Człowiek chętniej wysnuwa wnioski i wyodrębnia kontekst na podstawie relacji. Te dwa sposoby myślenia są tak odmienne, że komputery do niedawna z trudem wykonywały zadania związane z operowaniem na relacjach. Obecnie może się to zmienić dzięki grafom. Technologie grafowe łączą ludzkie postrzeganie świata i liniową pamięć komputerów. Ich wdrożenie na szerszą skalę będzie stanowić przełom i pozwoli osiągnąć nieznany dziś poziom. Ale najpierw trzeba nauczyć się stosować myślenie grafowe w rozwiązywaniu problemów technicznych. Dzięki tej książce opanujesz podstawy myślenia grafowego. Zapoznasz się z elementarnymi koncepcjami grafowymi: teorią grafów, schematami baz danych, systemami rozproszonymi, a także analizą danych. Dowiesz się również, jak wyglądają typowe wzorce wykorzystania danych grafowych w aplikacjach produkcyjnych. Poznasz sposób, w jaki można te wzorce stosować w praktyce. Pokazano tu, jak używać technik programowania funkcyjnego oraz systemów rozproszonych do tworzenia zapytań i analizowania danych grafowych. Opisano też podstawowe podejścia do proceduralnego przechodzenia przez dane grafowe i ich wykorzystanie za pomocą narzędzi grafowych. W książce: nowy paradygmat rozwiązywania problemów: dane grafowe wzorce wykorzystania danych grafowych przykładowa architektura aplikacji w technologiach relacyjnych i grafowych technologie grafowe a przewidywanie preferencji i zaufania użytkowników filtrowanie kolaboratywne i jego zastosowanie Grafy: przełomowa koncepcja w analizie danych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wydawałoby się, że ze względu na szeroki dostęp do materiałów poświęconych bezpieczeństwu systemów informatycznych, temat ten powinien być świetnie znany każdemu inżynierowi. Mimo to media regularnie donoszą o spektakularnych naruszeniach zabezpieczeń. Następstwem udanych ataków mogą być nie tylko straty finansowe i uszczerbek na wizerunku, ale również zagrożenie bezpieczeństwa narodowego. Zapewnienie wysokiego stopnia bezpieczeństwa systemu informatycznego wymaga ciągłego uczenia się, aktualizowania i systematyzowania swojej wiedzy. Tylko w ten sposób mamy szansę pokonać hakerów w tym niekończącym się wyścigu zbrojeń. Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą ataków hakerskich i technik zabezpieczania przed nimi aplikacji internetowych. Autor dogłębnie opisuje metody ataków na poziomie kodu i architektury systemu. Sporo uwagi poświęca eksperckim technikom prowadzenia rekonesansów, dzięki którym nawet bez wiedzy o strukturze i kodzie aplikacji można samodzielnie zrozumieć sposób jej działania i zidentyfikować wrażliwe punkty systemu. Następnie omawia różne techniki ataków, począwszy od łamania zwykłych zabezpieczeń, a skończywszy na metodach obchodzenia zaawansowanych mechanizmów obronnych. Kolejne rozdziały dotyczą zapobiegania włamaniom do systemu. Jednym z ciekawszych zagadnień jest ocena kompromisu pomiędzy zapewnieniem akceptowalnego poziomu bezpieczeństwa a kosztami i wydajnością użytkowania aplikacji. Poszczególne zagadnienia zostały ujęte w ciekawy sposób i przedstawione z kilku różnych punktów widzenia. W książce między innymi: typowe luki bezpieczeństwa podstawowe techniki atakowania aplikacji niestandardowe metody omijania typowych zabezpieczeń wdrażanie zabezpieczeń aplikacji najlepsze praktyki bezpiecznego kodowania w cyklu programistycznym poprawa poziomu bezpieczeństwa aplikacji internetowych Myśl jak haker - twórz niezawodne zabezpieczenia!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Dreamweaver CC jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i rozbudowywanie serwisu. Aby jednak osiągać założone cele przy korzystaniu z Dreamweavera, trzeba dobrze opanować ten program.Książka, którą trzymasz w dłoni, należy do cyklu najlepszych podręczników opracowywanych przez ekspertów firmy Adobe. Ta niezastąpiona dla wszystkich użytkowników Dreamweavera książka składa się z 14 lekcji. Można tu znaleźć informacje o podstawowych narzędziach i sposobach ich wykorzystania, jak również o zaawansowanych funkcjach programu. Szczególnie cenne są liczne wskazówki i porady dotyczące najnowszych narzędzi i rozwiązań w Adobe Dreamweaver.Najważniejsze zagadnienia ujęte w podręczniku: szybkie rozpoczęcie pracy z Adobe Dreamweaverem korzystanie z technologii HTML5 i CSS projektowanie serwisów i korzystanie z platformy WWW za pomocą Dreamweavera, w tym również zasady projektowania dla urządzeń mobilnych interaktywność aplikacji WWW wykorzystywanie elementów graficznych i animacji w Dreamweaverze publikacja i uruchamianie serwisu Przekonaj się, jak szybko opanujesz Dreamweavera! James J. Maivald jest artystą grafikiem z co najmniej dwudziestoletnim doświadczeniem. Jest również cenionym autorem materiałów szkoleniowych do nauki Adobe Photoshop i CorelDRAW, napisał dziesiątki artykułów dotyczących tworzenia i publikowania dokumentów elektronicznych. Prowadzi liczne seminaria i szkolenia z zakresu obsługi Adobe InDesign i z XML. Ponadto Maivald, jako Adobe Certified Expert (ACE) w zakresie oprogramowania InDesign i Dreamweaver, koordynuje Grupę Użytkowników InDesign w Chicago.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj najlepsze przepisy dla Yii! PHP to jeden z języków programowania najczęściej wybieranych do tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Yii to platforma MVC napisana w języku PHP, która sprawi, że Twój kod będzie bardziej przejrzysty, a osiągnięcie założonych celów - znacznie prostsze. Jeżeli połączysz potencjał PHP ze wsparciem Yii, otrzymasz kombajn, który pozwoli Ci w okamgnieniu poradzić sobie z dowolnym problemem. Książka ta należy do cenionej przez programistów serii „Receptury”. Znajdziesz w niej najczęściej spotykane problemy wraz z ich najlepszymi rozwiązaniami. W trakcie lektury dowiesz się, jak skonfigurować reguły URL, przekazywać wiadomości pomiędzy żądaniami oraz stosować widoki częściowe. Ponadto poznasz najlepsze przepisy na wykorzystanie technologii AJAX oraz biblioteki jQuery wspólnie ze szkieletem Yii. Jeżeli stoisz przed problemem zabezpieczenia aplikacji przed spamem i chciałbyś wykorzystać mechanizm CAPTCHA, to znajdziesz tu szczegółową instrukcję, jak to zrobić. Co jeszcze odkryjesz w tej książce? Najlepsze porady dotyczące wydajności, współpracy z bazą i bezpieczeństwa. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego programisty chcącego wykorzystać możliwości Yii w swojej aplikacji! Dzięki tej książce: zabezpieczysz formularz przy użyciu CAPTCHA wyciśniesz siódme poty ze szkieletu Yii zwiększysz bezpieczeństwo Twojej aplikacji zbudujesz działającą aplikację szybko i bez problemów Poznaj możliwości szkieletu Yii!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
O tym jak tworzyć złożone aplikacje sieciowe z wykorzystaniem Node.jsJavaScript to język programowania rozwijany od 1995 roku. Przez długi czas był kojarzony tylko i wyłącznie ze stronami internetowymi i przeglądarkami, jednak te czasy odchodzą w niepamięć, a JavaScript z powodzeniem jest dziś stosowany po stronie serwera. Jeżeli chcesz sprawdzić, jak to działa, sięgnij po tę książkę i zainstaluj Node.js. Jest to platforma, która zapewnia najwyższą wydajność, ponieważ korzysta z nieblokujących operacji I/O oraz asynchronicznego mechanizmu zdarzeń. Co więcej, została ona oparta na najwydajniejszym silniku wspierającym język JavaScript, czyli na V8. Dzięki tej książce masz niepowtarzalną okazję poznać podstawy działania Node.js, zaznajomić się ze składnią języka JavaScript, a także zacząć korzystać z zaawansowanych mechanizmów autoryzacji, przechowywania danych czy zdarzeń. Ponadto nauczysz się tworzyć aplikacje czasu rzeczywistego z użyciem WebSocket, Socket.IO i DerbyJS oraz zbudujesz superwydajne API REST-owe. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, dla których ważna jest najwyższa wydajność i które chcą poznać nowinki technologiczne. Warto ją mieć!Książka Node.js w praktyce prezentuje: Tworzenie aplikacji sieciowych z wykorzystaniem Express.js 4, MongoDB i silnika szablonów Jade Przetwarzanie danych z poziomu konsoli MongoDB Testowanie usług sieciowych Node.js z wykorzystaniem Mocha, Expect i TravisCI Uwierzytelnianie z wykorzystaniem tokena i oparte na sesji Implementowanie strategii OAuth zewnętrznego dostawcy (Twitter) z wykorzystaniem Everyauth Przygotowanie kodu do produkcji z wykorzystaniem Redis, domen Node.js, biblioteki cluster i inne wskazówki Instalowanie potrzebnych komponentów Node.js w instancji Amazon Web Services (AWS) Poznaj możliwości platformy Node.js! Azat Mardan — przedsiębiorca, inżynier oprogramowania, entuzjasta jogi i diety paleo. Ma ponad 12 lat doświadczenia w wytwarzaniu oprogramowania. Jest autorem dziewięciu książek poświęconych językowi JavaScript oraz platformie Node.js. Aktualnie zajmuje stanowisko starszego inżyniera oprogramowania oraz lidera zespołu w DocuSign. Był współzałożycielem Gizmo (platformy do prowadzenia kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych) oraz członkiem zespołów wytwarzających oprogramowanie dla organizacji rządowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Współczesne firmy, coraz bardziej zależne od technologii i zmuszone do coraz szybszego tempa działania, znacząco zmieniają sposoby tworzenia własnych rozwiązań biznesowych. Wiele z nich rozwiązuje różne problemy za pomocą technologii low-code i no-code, jednak dostępnych jest znacznie więcej możliwości. W tym praktycznym przewodniku zaawansowani użytkownicy i programiści znajdą sposoby rozwiązywania codziennych problemów, poprzez tworzenie kompleksowych rozwiązań z wykorzystaniem platformy Microsoft Power Platform. Autor Jason Rivera, specjalista ds. architektury rozwiązań wykorzystujących platformy SharePoint i Microsoft 365, wyczerpująco opisuje, jak używać platformy Power Platform do tworzenia kompleksowych rozwiązań, spełniających taktyczne wymagania biznesowe. Po zapoznaniu się z kluczowymi komponentami platformy, m. in. z Power Apps, Power Automate i Power BI, będziesz umiał tworzyć aplikacje low-code i no-code, automatyzować powtarzalne procesy biznesowe i tworzyć interaktywne raporty na podstawie dostępnych danych. - Dowiesz się, jak przebiega współpraca między aplikacjami Microsoft Power Platform - Skorzystasz z AI w platformie Power Platform bez zaawansowanej znajomości technik uczenia maszynowego i AI - Utworzysz kompleksowe rozwiązania spełniające taktyczne potrzeby biznesowe, takie jak zbieranie danych, automatyzacja procesów i raportowanie - Zbudujesz rozwiązania oparte na AI, korzystając z technologii Power Virtual Agents i AI Builder "Jason dzieli się praktycznym doświadczeniem przedstawiając koncepcje w prosty sposób i pokazując wartość biznesową platformy. Książka zawiera instrukcje pozwalające na rozpoczęcie pracy w środowiskach testowych, a także opisuje, jak krok po kroku tworzyć działające rozwiązania. Dzięki temu czytelnik od razu zdobędzie praktyczne doświadczenie". -Liz McGlennen Konsultant ds. D365/Power Platform i dyrektor wykonawczy w firmie TechFluent
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wielu zdolnych programistów uczestniczy w nieefektywnych, źle prowadzonych projektach. Inni muszą utrzymywać kod, który właściwie nigdy nie powinien ujrzeć światła dziennego. Źródeł tego rodzaju trudności jest wiele: programowanie samo w sobie jest niełatwym zagadnieniem, a tworzenie funkcjonalnych aplikacji najczęściej wymaga współdziałania wielu osób. Sprawia to, że kod budujący aplikację szybko zwiększa swoją złożoność, staje się niezrozumiały i bardzo trudny w utrzymaniu. Na szczęście te problemy zostały dostrzeżone i obecnie mamy wiele sposobów ich rozwiązywania. Ta książka jest przeznaczona dla doświadczonych programistów, którzy chcą zdobyć lub pogłębić wiedzę o metodologiach i dobrych praktykach tworzenia złożonego oprogramowania. Stanowi interesująco napisany zbiór heurystyk i technik ułożonych w kolejności stosowania podczas rozwijania projektu programistycznego. Omówiono tu między innymi listy kontrolne, TDD, rozdzielenie poleceń i zapytań, Git, złożoność cyklomatyczną, przezroczystość referencyjną, wycinki pionowe, refaktoryzację zastanego kodu czy programowanie typu outside-in. Pokazano również, jak utrzymać właściwe tempo pracy podczas dodawania funkcjonalności, jak rozwiązywać problemy optymalizacji, enkapsulacji, a także projektowania API i testów jednostkowych. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane kodem przykładowego projektu napisanego w C#, zrozumiałego dla każdego, kto zna dowolny język zorientowany obiektowo. Dzięki książce zrozumiesz, jak: wybierać sprawdzone procesy tworzyć listy kontrolne ułatwiające polepszenie wyników unikać "paraliżu analitycznego" przeciwdziałać degradacji kodu i niepotrzebnej złożoności stosować lepsze techniki modyfikacji kodu i rozwiązywania problemów skuteczniej godzić wymogi wydajności i bezpieczeństwa Celem nie jest pisanie kodu. Celem jest funkcjonalne oprogramowanie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie. Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5. Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji. W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5. W tej książce między innymi: Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Django zaskarbił sobie uznanie wielu programistów. Jest to platforma, która udostępnia wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. To również narzędzie pozwalające na sprawne rozpoczęcie pracy i rozwijanie solidnego i bezpiecznego kodu. Aby jednak zapewnić sobie satysfakcję, a tworzonym projektom profesjonalną jakość, trzeba przyswoić koncepcje i zasady pracy z Django. Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi po Django zdobędziesz wiedzę i pewność siebie potrzebne do budowania rzeczywistych aplikacji w Pythonie. W przystępny sposób opisano tu podstawowe koncepcje i funkcje Django, a następnie pokazano poszczególne etapy cyklu rozwoju rzeczywistej aplikacji internetowej. Dla celów dydaktycznych ten dość złożony projekt został podzielony na zbiór mniejszych zadań, dzięki czemu Twoja nauka będzie przebiegała w sposób efektywny i przemyślany. W trakcie wykonywania ćwiczeń zdobędziesz praktyczne umiejętności, niezbędne do budowy przyjemnych w użytkowaniu aplikacji WWW. Przekonasz się, że Django pozwala na efektywne i satysfakcjonujące budowanie nawet bardzo ambitnych projektów! W książce między innymi: konfiguracja projektu Django, szablony HTML i modele danych w Django podstawowe elementy aplikacji internetowej, w tym sesje i uwierzytelnianie dodawanie interfejsów API typu REST do aplikacji Django korzystanie z zewnętrznych bibliotek Django testowanie kodu za pomocą platform testowych Django i Pythona Django ma wszystko, czego wymaga najlepszy projektant aplikacji WWW!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Test penetracyjny jest ostatecznym sprawdzianem mechanizmów obronnych. Umożliwia też ocenę skutków fazy powłamaniowej eksploracji skompromitowanego systemu. Najlepsi pentesterzy korzystają w tym celu z Kali - zaawansowanej dystrybucji systemu Linux przeznaczonej właśnie do przeprowadzania testów penetracyjnych, wykrywania podatności, a także prowadzenia analiz informatyki śledczej i inżynierii wstecznej. Dzięki temu wyczerpującemu przewodnikowi, napisanemu z myślą o początkujących użytkownikach systemu Kali Linux i pentesterach, szybko zdobędziesz potrzebne umiejętności. Najpierw skompletujesz i skonfigurujesz laboratorium, a potem poznasz najważniejsze koncepcje testów penetracyjnych. Skupisz się na zbieraniu informacji i poznasz różne narzędzia do oceny podatności dostępne w systemie Kali Linux. Nauczysz się wykrywać docelowe systemy w sieci, identyfikować błędy i wykorzystywać luki w zabezpieczeniach urządzeń, uzyskiwać dostęp do sieci, konfigurować operacje Command and Control (C2), a także przeprowadzać testy penetracyjne aplikacji internetowych. Opanujesz umiejętności potrzebne, aby włamać się do usługi Active Directory i do sieci korporacyjnych. Wreszcie - poznasz najlepsze praktyki w zakresie prowadzenia zaawansowanych testów penetracyjnych sieci w doskonale zabezpieczonym środowisku. Z książki dowiesz się: czym jest etyczne hakowanie jak przygotować system Kali Linux do pracy jakie są techniki wykrywania zasobów i sieci, a także prowadzenia ocen podatności w jaki sposób wykorzystywać zaufanie w usługach Active Directory Domain Services na czym polega eksploatacja za pomocą operacji C2 jak korzystać z zaawansowanych technik hakowania bezprzewodowego jak wykorzystywać luki w zabezpieczeniach aplikacji internetowych Poznaj Kali Linux - najsilniejszą sojuszniczkę w sieciowych wojnach!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
React jest biblioteką służącą do tworzenia interfejsów użytkownika. Ułatwia pisanie aplikacji internetowych, natywnych aplikacji dla iOS i Androida, oprogramowania dla telewizorów czy też natywnych aplikacji dla komputerów stacjonarnych. Dzięki tej bibliotece można szybko zbudować interfejs, który automatycznie będzie reagował na zmiany stanu aplikacji. Idea polega na użyciu małych, zarządzalnych komponentów do budowy nawet dużych i bardzo złożonych aplikacji. Aby zacząć pracę z Reactem, wystarczy znajomość składni JavaScriptu - i lektura tej książki. Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji! W książce między innymi: przygotowanie Reacta do pracy tworzenie komponentów Reacta i łączenie ich z komponentami DOM składnia JSX i hooki przepływ danych w aplikacji tworzenie aplikacji zapisujących dane po stronie klienta React: naucz się raz, używaj zawsze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Do niedawna utworzenie interfejsu użytkownika było prawdziwym wyzwaniem. Interfejs musi przecież działać w przewidywalny sposób na różnych przeglądarkach i urządzeniach, musi zapewniać adekwatną obsługę wprowadzanych danych oraz umożliwiać płynne i niezawodne komunikowanie się aplikacji z użytkownikiem. Na szczęście dziś programiści mogą skupić się na działaniu aplikacji jako takiej — interfejs użytkownika można szybko, łatwo i przyjemnie zbudować za pomocą React, specjalnej biblioteki służącej do tego celu.Niniejsza książka jest przydatnym przewodnikiem po bibliotece React i jej zastosowaniach w tworzeniu aplikacji internetowych. Z publikacji tej dowiesz się, jak można jednorazowo zdefiniować interfejs, który będzie automatycznie się przebudowywał w reakcji na zmianę stanu aplikacji. Nauczysz się tworzyć rozbudowane aplikacje z wykorzystaniem małych, łatwych w zarządzaniu komponentów. Zapoznasz się również z JSX — technologią świetnie uzupełniającą React. Nauczysz się też korzystać z dodatkowych narzędzi pomocniczych, takich jak Browserify, Jest, ESLint, Flow, Flux czy Immutable.js. Dzięki temu znakomicie wzbogacisz swój warsztat programisty aplikacji WWW!Niektóre zagadnienia omówione w książce: przygotowywanie biblioteki React do pracy komponenty, ich właściwości, stan i cykl życia wykorzystywanie komponentów do budowy UI korzystanie z narzędzi pomocniczych przy budowie aplikacji diagnostyka i testowanie kodu aplikacji React — programowanie może być przyjemne! Stoyan Stefanov jest inżynierem w Facebooku. Wcześniej pracował dla Yahoo!, gdzie stworzył smush.it — narzędzie online służące do optymalizacji obrazów. Brał też udział w tworzeniu narzędzia o nazwie YSlow 2.0, przeznaczonego do pomiaru wydajności aplikacji. Jest autorem i współautorem wielu książek dotyczących programowania i tworzenia aplikacji internetowych. Prowadzi bloga dostępnego pod adresem https://phpied.com. Często zabiera głos na prestiżowych konferencjach, takich jak Velocity, JSConf, Fronteers i wielu innych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej