Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(42)
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
E-booki
(42)
Książki
(9)
Proza
(7)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(6)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Danowski Bartosz
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Melé Antonio
(2)
Modzelewska Weronika
(2)
Schulz Bruno
(2)
Białas Katarzyna Pośpiech
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bortnowska Małgorzata
(1)
Bott Ed
(1)
Bąk Adam
(1)
Błasiak Anna
(1)
Cisek Tomasz
(1)
Dobrzyński Sebastian
(1)
Domański Tomasz
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Galanciak Jacek
(1)
Gałka Dominika
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grzegorka Olka
(1)
Grześkowiak Patrycja
(1)
Guzowski Michał
(1)
Górczyński Robert
(1)
Głąb Paweł
(1)
Handl Michał
(1)
Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena
(1)
Jaskólski Maciej
(1)
Jańczak Kinga
(1)
Jednoróg Justyna
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karwatka Piotr
(1)
King Ashley
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Kępa Leszek
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Likness Jeremy
(1)
Madycki Rafał
(1)
Meryk Radosław
(1)
Mikołajczyk Kamila
(1)
Monicz Kamil
(1)
Nawojczyk Dariusz
(1)
Nerda Dorwij
(1)
Nowacki Paweł
(1)
Olszewska Paulina
(1)
Palak Tomasz
(1)
Palikowski Krzysztof
(1)
Pichalski Dariusz
(1)
Pilch Piotr
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Rajca Piotr
(1)
Remington Laurel
(1)
Rusnak Marcin
(1)
Schulz Bruno (1892-1942)
(1)
Siechert Carl
(1)
Sieniawska Joanna
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Steele Marcie
(1)
Stinson Craig
(1)
Stolarski Marek
(1)
Sypnik-Pogorzelska Ewa
(1)
Szarańska Joanna
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Tomasik Paweł
(1)
Umansky Kaye
(1)
Walulik Agnieszka
(1)
Wenz Christian
(1)
Willman Anna
(1)
Witek Rafał (1971- )
(1)
Wrotek Witold
(1)
Zasada Kamil
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Łużecki Piotr
(1)
Żmudziński Marcin
(1)
Żyliński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Dzieci
(4)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Licea
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(3)
Temat
Sklepy
(6)
Przyjaźń
(2)
Babcie
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chłopcy
(1)
Chłopiec
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziewczęta
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Literatura polska
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Matki i córki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauka czytania
(1)
Odzież używana
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Ozdoby bożonarodzeniowe
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Postawy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Schulz, Bruno (1892-1942)
(1)
Sklep
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Szydzenie
(1)
Towary
(1)
Uczniowie
(1)
Wakacje
(1)
Zaklęcia i czary
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Sklepy cynamonowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Powieść obyczajowa
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Fantastyka
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Opowiadania dziecięce
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadania polskie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść angielska
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
51 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Na początku było słowo… słowo INTERNET

Genesis

Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzył podstawy języka HTML i pierwszą stronę internetową. Dwa lata później powstała pionierska graficzna przeglądarka WWW o nazwie Mosaic. Polska dołączyła do krajów zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaś już rok później dostęp do niego uzyskała pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiać zaczęły się kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez których nie wyobrażamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012.

Świadectwo

Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl — te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawały? Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy internetu? Kim są ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem piętnastu wywiadów przeprowadzonych ze świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju.

Seria z AK74 #1 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Seria z AK74 #2 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Poznasz między innymi:

  • Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl
  • Arjana Bakkera, który założył Allegro.pl
  • Łukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl
  • Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego)

Zajrzyj na stronę E-wangelistów »


To bardzo ważna i pożyteczna książka. Zebrany w niej unikalny materiał stanowi nie tylko źródło historycznej wiedzy na temat tego, jak się rodził polski internet, ale dla wielu może stać się życiową i biznesową inspiracją. E-wangelistów polecam nie tylko adeptom sztuki wirtualnej, ale również szerszemu gronu czytelników funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości, która dziś tak silnie przeplata się ze światem realnym.
Maciej Wielkopolan,
prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Trzymacie Państwo w rękach książkę, w której twórcy Allegro, Wirtualnej Polski, Onetu, Merlina, Gadu-Gadu, Money.pl i wielu innych wszystkim nam dobrze znanych projektów internetowych w sposób otwarty — często wręcz zaskakująco szczery — w rozmowach z Tomaszem Ciskiem opowiedzieli o swoich sukcesach i klęskach, w zdystansowany sposób przeanalizowali swoje błędy i wskazali kierunki, w których szli (bądź powinni pójść), aby ich uniknąć. Kim są e-wangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem wywiadów ze świadkami powstawania i rozkwitu nowej, wirtualnej rzeczywistości w naszym kraju. Z całym przekonaniem polecam!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny magazynu "Media i Marketing Polska"


Patroni medialni:


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2022. - 176 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jak nie wywalić się o paragraf

Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.

Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW?

Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Internet. Dla seniorów / Bartosz Danowski. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 208 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Obsługa komputera to nic trudnego!

  • Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka
  • Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe
  • Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe
  • Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera

Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście — dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty — człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami.

"Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień — od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice — a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie.

  • Sprzęt i oprogramowanie
  • Pierwsze połączenie z internetem
  • Internet, strony WWW oraz wyszukiwarki
  • Znajdowanie informacji
  • Pobieranie plików i ich publikacja w sieci
  • Poczta e-mail, społeczności internetowe i komunikatory
  • Umieszczanie w sieci własnych zdjęć i komentarzy
  • Zakupy w internecie
  • Bankowość elektroniczna
  • Zagrożenia w sieci

Poczuj przyjemność buszowania w internecie!


Partnerem wydania jest:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Co oznacza E300? Czy amarant jest szkodliwy? Czy syrop glukozowo-fruktozowy to też cukier?

Etykiety umieszczane na opakowaniach produktów spożywczych mają funkcję nie tylko marketingową, lecz także - a może przede wszystkim - informacyjną. Umiejętność ich czytania pomoże ci w dokonywaniu właściwych wyborów żywieniowych, ponieważ wskazują m.in., jaką kaloryczność ma produkt, jaki jest jego skład, jakie substancje odżywcze zawiera, czy ma dużo soli lub cukru. Informacje te są szczególnie ważne dla osób, które cierpią na różnego rodzaju schorzenia, np. na cukrzycę, nadciśnienie, alergie czy zespół jelita drażliwego.

Z książki dowiesz się:

  • jak rozszyfrować informacje zawarte na etykietach,
  • jak unikać pułapek zastawianych na nas przez producentów żywności,
  • jakie produkty wybierać, a z jakich zrezygnować.

Znajdziesz tu także przepisy na podstawowe produkty takie jak masło, jogurt, twaróg czy pieczywo, które możesz przygotować w domu bez użycia konserwantów, barwników i sztucznych dodatków.

Dietosfera to poradnia dietetyczna działająca od 2007 roku. Jej założycielki - Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska i Ewa Sypnik-Pogorzelska - są dyplomowanymi dietetyczkami. Zajmują się też edukacją żywieniową - prowadzą warsztaty i wykłady dla firm, szkół, przedszkoli, angażują się w kampanie edukacyjne i występują w mediach jako ekspertki.

Patroni medialni:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Jak Zostać Czarownicą w Tydzień ; t. 3)
Mimo że trwa lato, w Moście Małym jak zwykle nie dzieje się absolutnie nic ekscytującego. Jego mieszkańcy nie przepadają za ekscytującymi zajęciami. Wolą spędzać czas na plotkach. Najczęstszym tematem ich pogaduszek jest ostatnio Eliza Kiszonka, która niedawno odkryła w sobie czarodziejskie zdolności. Sytuacja się zmienia, gdy Magenta Nagła, znudzona prowadzeniem wysyłkowej sprzedaży zaklęć, otwiera tymczasowo magiczny sklepik tuż obok Emporium Kiszonków. W krótkim czasie miasteczko wypełnia się czarownicami, co bardzo irytuje nienawidzących magii mieszkańców. Ale może to właśnie odrobina magii okaże się tym, czego najbardziej potrzeba ludziom z Małego Mostu? [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf II (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Obierz kurs na... solidne opanowanie języka JavaScript

JavaScript jest językiem programowania, bez którego nie mogłyby istnieć używane dziś strony internetowe i aplikacje. Za przeważającą większością z nich bowiem stoi kod pisany właśnie w tym języku. Jego skrypty służą najczęściej do zapewniania interakcji. Reagują one na zdarzenia, walidują dane wprowadzane w formularzach, tworzą – czasem bardzo skomplikowane – efekty wizualne. Można więc powiedzieć, że tym, co czyni strony i aplikacje „żywymi”, interaktywnymi, współpracującymi z użytkownikiem, jest właśnie skryptowy język programowania JavaScript. Dlatego też jego dobra znajomość jest niezbędna każdemu programiście, który projektuje witryny internetowe i aplikacje. Czyli w praktyce... tak, prawie każdemu!

Nasz kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą rozpocząć pracę z JavaScriptem. Stanowi doskonały wstęp do nauki języka i poznania jego najważniejszych bibliotek i frameworków. Zapoznaje z niezbędnymi pojęciami, takimi jak zmienne, typy, metody, instrukcje warunkowe, zdarzenia, i ich zastosowaniem. Objaśnia, czym jest DOM i obiekt Math, a także uczy tworzenia w JavaScripcie HTML-a i CSS-a. Krótko mówiąc, szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego radzenia sobie z JS, co znacznie wzbogaci Twoje projekty, strony czy sklepy internetowe i otworzy przed Tobą nowe możliwości znalezienia dobrze płatnej pracy w branży IT.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W ramach proponowanego przez nas kursu:

  • Opanujesz najważniejsze zagadnienia języka
  • Poznasz zmienne i typy danych
  • Przyjrzysz się metodom tablic i instrukcjom warunkowym
  • Będziesz operować na pętlach i funkcjach
  • Dowiesz się, czym jest Document Object Model (DOM)
  • Poćwiczysz obsługę zdarzeń
  • Zrozumiesz, czym są funkcje związane z czasem w JavaScripcie

Co więcej...

  • Będziesz trenować w praktyce, realizując 10 ciekawych projektów w języku JavaScript!

JavaScript. Kurs video. 10 projektów, które rozwiną Twoje umiejętności zakończysz na poziomie podstawowym, zdobywając solidne podstawy języka JavaScript. Do osiągnięcia biegłości w tym zakresie będziesz potrzebować oczywiście także praktyki własnej.
Programista JavaScript

Zdobyte podczas naszego szkolenia umiejętności są niezbędne programiście, który pracuje przy tworzeniu stron internetowych, e-sklepów, aplikacji desktopowych i mobilnych. Jeśli działasz w zespołach realizujących tego typu zlecenia albo myślisz o tym, by zawodowo rozwijać się właśnie w tym kierunku, nasz kurs pozwoli Ci rozpocząć i (lub) poćwiczyć pracę w JavaScripcie, jak również poszerzyć portfolio, co może okazać się pomocne w zdobyciu pracy związanej z web developmentem i budową serwisów opartych na CMS.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
W pewien listopadowy poranek w urokliwym miasteczku swoje podwoje otwiera sklepik ze świątecznymi dekoracjami o intrygującej nazwie Kraina Zeszłorocznych Choinek. Sklep jest wyjątkowy; nie ma w nim dwóch takich samych ozdób, nie ma też cen. Jego wnętrze wypełnia atmosfera ciepła i miłości, a każdy z klientów znajduje w nim nie tylko idealną choinkową dekorację, bombkę czy aniołka, ale coś jeszcze… To właśnie tutaj splatają się drogi i losy mieszkańców miasteczka oraz przyjezdnych. Powracają wspomnienia dawnych uczuć i strat, nawiązują się nowe miłości i przyjaźnie. Czy wszystkie relacje uda się naprawić przed wigilijnym wieczorem? Skąd wzięła się nazwa sklepu? I jak wiele wspólnego ma z miejscem, do którego odchodzą choinki, kiedy kończy się Gwiazdka?
Kontynuacja przygód bohaterów w powieści pt. : Anioł na śniegu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspaniała powieść, nie tylko dla miłośników mody! O tym, że zmiana stylu oznacza o wiele więcej, niż tylko zmianę garderoby, a powierzchowne zmiany mogą sięgać dużo głębiej… Wspaniała powieść bestsellerowej Laurel Remington o akceptowaniu siebie i przezwyciężaniu własnych słabości. Koniec z mundurkami szkolnymi – na taką informację czekają wszyscy uczniowie. Ale nie Andy, która dzień zniesienia mundurków w jej szkole uznała za jeden z najgorszych w życiu. Wszystko przez sklep jej mamy. To butik, w którym można zaopatrzyć się w używane ubrania. Andy marzy tylko o tym, by wyglądać i ubierać się jak każda inna dziewczynka w jej wieku, jednak stroje dostarczane przez jej mamę z pewnością takie nie są. Pewnego dnia wszystko się zmienia. Andy znajduje w sklepie niezwykłą torbę… [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PS III (1 egz.)
E-book
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerzone - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2018. - 240 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!


Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Otwieramy sklepik! / Rafał Witek ; zilustrowała Olka Grzegorka. - Warszawa : HarperKids, copyright 2022. - 47, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Czytam Sobie. Poziom 2, Składam Zdania)
(Czytam sobie. 10 lat)
Ela, Hela i Mela to koleżanki z placu zabaw. Ich głowy są pełne wspaniałych pomysłów, a ręce – pełne roboty! Gdy postanawiają otworzyć sklepik, praca wre – jest tyle rzeczy do zrobienia! Nazwa, szyld i logo, lada, kasa i towar… Za to zabawa jest znakomita! Składam zdania, drugi poziom „Czytam sobie” to propozycja dla dzieci, które rozpoczęły już swoja przygodę z czytaniem. Zdania są tu dłuższe, a w tekście jest więcej dialogów. Duża czcionka ułatwia czytanie, a wyrazy w ramkach pomagają w ćwiczeniu sylabizowania. Ciekawe, zabawne historie pióra wybitnych polskich autorów i ilustracje autorstwa najlepszych polskich ilustratorów sprawią, że czas spędzony na czytaniu, będzie czasem świetnej zabawy. Zgodne z zaleceniami metodyków. [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ncz (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na bezpieczną stronę internetową

Strona internetowa to podstawowa forma „istnienia” w internecie. Własną witrynę chce mieć każda firma, organizacja, a także osoby prywatne, które robią coś, czym chcą dzielić się ze światem. Sklepy online powoli wypierają stacjonarne. Zapotrzebowanie na developerów potrafiących szybko i sprawnie napisać prostą stronę WWW stale rośnie. Nic dziwnego, że wielu młodych informatyków stara się samodzielnie, bazując na poradnikach dostępnych w sieci, tworzyć kolejne tego typu witryny dla siebie i pierwszych klientów. Niestety, większość poradników, choć często są bardzo dobrze przygotowane pod kątem dbałości o funkcjonalność strony WWW, pomija jeden niezwykle istotny aspekt: jej bezpieczeństwo.

Dlatego myślą przewodnią tego kursu video jest nauczenie jego uczestnika budowy prostej, ale bezpiecznej strony o charakterze e-commerce’owym. Szkolenie prezentuje proces tworzenia sklepu online wraz z systemem użytkowników oraz sesji logowań z nimi powiązanych. Kod, który tu zaproponowano, może zostać z łatwością zaadaptowany do napisania forum, czatu czy bloga. Obsługę płatności przy użyciu systemu PayPal także można później wykorzystać na innych typach stron i zmonetyzować niektóre z ich funkcjonalności. Przykładowo: płatne rangi na forum lub czacie, posty premium na blogu — wszystko zależy od potrzeb uczestnika kursu i jego pomysłu na biznes. Co najważniejsze, prezentując kolejne etapy budowania strony e-commerce, autor szkolenia przedstawia popularne zagrożenia, jakie czekają na webdevelopera (XSS, SQL injection, boty), i prezentuje sprawdzone metody zabezpieczania się przed nimi (na przykład Google reCAPTCHA — zabezpieczenie przeciwko botom poprzez wypełnienie popularnej CAPTCHA).

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

W trakcie pracy z kursem video nauczysz się:

  • samodzielne tworzyć dynamiczne strony internetowe w języku PHP,
  • zarządzać bazami danych MySQL poprzez zapytania SQL oraz interfejs phpMyAdmin,
  • przetwarzać płatności internetowe przy użyciu serwisu PayPal,
  • dobrych praktyk z zakresu bezpieczeństwa stron WWW.

Co więcej...

  • uczestnictwo w kursie da Ci bazową wiedzę z dziedziny webdevelopmentu i będzie stanowiło świetny punkt startowy do kariery w tym kierunku.

PHP 7.3. Kurs video. Tworzenie bezpiecznej strony typu e-commerce kończy się na poziomie podstawowym, jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą programowania w języku PHP i zasad tworzenia bezpiecznych stron internetowych. Przetwarzanie płatności przy użyciu systemu PayPal oraz implementacja usługi Google reCAPTCHA, chroniącego stronę przed różnorakimi botami, zostały omówione w szkoleniu aż do poziomu średnio zaawansowanego.

Język e-commerce

Głównym językiem omawianym w tym kursie jest PHP (pobocznie: SQL). Dlaczego? Z kilku powodów. Po pierwsze, PHP umożliwia dość proste generowanie dynamicznych stron WWW, które mogą zmieniać swój wygląd i funkcjonalności w zależności od tego, czy użytkownik jest zalogowany, czy też nie. Druga kwestia — pliki źródłowe języka PHP w dużym stopniu przypominają zwykłe pliki .html z dodatkowymi tagami , dzięki czemu łatwo jest go zaimplementować na stronach, które poprzednio korzystały tylko z plików statycznych o rozszerzeniu .html. Zatem to idealny język do nauki dla osób, które właśnie ukończyły naukę HTML-a i zamierzają tworzyć strony dynamiczne. I wreszcie — PHP to język powszechnie dostępny na Linuxie, Windowsie i Macu, a zatem uniwersalny.

Różne oblicza wroga

Na podstawie popularnych seriali na ten temat, doniesień medialnych i propagandy szeptanej można przypuszczać, że pomysłowość hakerów nie zna granic. W rzeczywistości większość wrogich ataków na strony WWW odbywa się z wykorzystaniem kilku podstawowych sposobów. I tak atak XSS (cross-site scripting) polega na wstrzyknięciu kodu (zazwyczaj JavaScript) do podatnej strony, czego rezultatem jest wykonanie akcji z poziomu użytkownika wyświetlającego witrynę. Może to być choćby pobranie ciasteczek służących do weryfikacji i przesłanie ich do atakującego, co umożliwi mu dostęp do konta bez potrzeby wpisywania adresu e-mail lub hasła. Atak SQL injection bazuje na wstrzyknięciu kodu do zapytania SQL. Wynikiem tego jest całkowita lub częściowa kontrola nad bazą danych. W efekcie może nastąpić wyciek danych (hasła, loginy, zamówienia) lub ich permanentne usunięcie — zależy od intencji hakera. Kolejnym negatywnym zjawiskiem są boty, czyli w pełni zautomatyzowane, proste programy, których głównym celem jest rozsyłanie spamu i sianie zamętu na podatnych stronach. Pamiętać także należy o CSRF (cross-site request forgery) — ten atak rozpoczyna się od nieświadomego otworzenia specjalnie zaprojektowanej „fałszywej” strony przez jednego z użytkowników serwisu. Atak ten miewa na celu na przykład przejęcie konta użytkownika (wówczas atakującemu będzie chodziło o zmianę adresu e-mail na podany przez niego).

Zabezpieczenia strony internetowej powinny być numerem jeden na liście priorytetów. Osoby korzystające z danego serwisu powierzają mu swoje dane, w tym loginy i hasła. Myślenie „kto by hakował moją stronę” potrafi być zaskakująco złudne, a w pewnym momencie może być już po prostu za późno.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Przydatny kod zawsze pod ręką!

PHP i MySQL to niewątpliwie najpopularniejszy duet do tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych. Jego popularność jest wynikiem połączenia ogromnych możliwości, przystępności oraz bezpłatnego dostępu do obu narzędzi. PHP i MySQL sprawdzą się w wielu zastosowaniach - od prostych skryptów, przez systemy do zarządzania treścią na stronach WWW, aż po sklepy internetowe oraz zaawansowane serwisy.

W tej książce znajdziesz dziesiątki przykładowych fragmentów kodu, które możesz od ręki wykorzystać do swoich potrzeb. Operacje na ciągach znaków i tablicach, formatowanie dat czy przetwarzanie formularzy to tylko niektóre z poruszanych tu obszarów. Ponadto Twoją ciekawość powinien wzbudzić rozdział poświęcony programowaniu obiektowemu, korzystaniu z sesji oraz nawigowaniu po systemie plików na serwerze. W każdym z poruszanych tematów znajdziesz odwołania do repozytorium PEAR, którego zawartość pomoże Ci wiele problemów rozwiązać znacznie lepiej i szybciej. Tę książkę każdy programista PHP powinien mieć zawsze pod ręką!

Dzięki niej:

  • błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy z PHP i MySQL
  • będziesz mieć pod ręką przydatne i gotowe do użycia fragmenty kodu
  • sprawdzisz, jak zawartość repozytorium PEAR może Ci pomóc

Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Wywiad z Piotrem Kantorowskim - współautorem książki >> PRZECZYTAJ

Jak zabezpieczyć swój majątek przy prowadzeniu działalności gospodarczej? >> POSŁUCHAJ

Znaki towarowe, a SEO i SEM, czyli jeden prosty trik, który pozwoli Ci przechytrzyć konkurencję >> PRZECZYTAJ

Czy Shopify jest zgodny z RODO? >> PRZECZYTAJ

Artur Pajkert recenzuje książkę! >> ZOBACZ

Dziennik Budowy Firmy >> POSŁUCHAJ


By Twój e-biznes był prowadzony legalnie

Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń. Kolejne precedensy i związane z nimi sprawy mnożą listę pytań i wątpliwości. Coraz więcej jest mało zrozumiałych dla przeciętnego Kowalskiego przepisów, w których jednak musi on nauczyć się poruszać, jeśli nie chce przepaść na e-rynku wskutek kar finansowych.

Nie sposób wiedzieć wszystkiego na temat legalnej strony biznesu online. Nie ma też konieczności recytowania kolejnych wyjątków z praw, które dotyczą e-przedsiębiorców. Z takiego założenia wyszli zresztą autorzy tej książki. Przyjęli, że jej czytelnik będzie chciał dowiedzieć się z niej przede wszystkim tego, co najważniejsze dla jego firmy, bez czego nie da się jej prowadzić legalnie, a tym samym - bezpiecznie. Publikacja jest dość obszerna, ponieważ zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek oraz wzorów dokumentów, do wykorzystania 1:1 w biznesie prowadzonym w sieci. Skonstruowana została jednak prosto, z czytelnym spisem treści, który ułatwia natychmiastowe dotarcie do tych zagadnień, które są aktualnie w obszarze zainteresowania odbiorcy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie

Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie zmierza w kierunku większej ochrony konsumentów, a jednocześnie zwiększa wymogi wobec e-przedsiębiorców. Tym ostatnim trudno nadążyć za nowymi przepisami. W dodatku muszą bronić się przed zarzutami coraz liczniejszych organizacji „polujących” na ich błędy...
Oto pierwsza w Polsce kompleksowa publikacja książkowa, prezentująca najnowsze aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w internecie. Dowiesz się z niej m.in.:
  • które formy prawne działalności w internecie są najbardziej optymalne;
  • jak powinien wyglądać wzorowy i bezpieczny regulamin sprzedaży;
  • co różni gwarancję od rękojmi oraz od prawa do odstąpienia od umowy;
  • dlaczego należy unikać tzw. klauzul abuzywnych i co za nie grozi;
  • jak legalnie i mądrze zmniejszyć liczbę przypadków zwrotów towaru;
  • co wolno na Allegro i dlaczego mniej niż we własnym e-sklepie;
  • o co chodzi z wszechobecnymi plikami cookies oraz jak nie narazić się Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych;
  • jak prowadzić e-mail marketing, by nie narazić siebie ani klientów na spam;
  • czy można skutecznie chronić swoje oferty przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją;
  • w jaki sposób bezpiecznie importować towary z Chin lub prowadzić spółkę w Wielkiej Brytanii;
  • dlaczego warto w swoim e-biznesie wdrożyć płatność bitcoinami i na co zwrócić uwagę.
Książkę napisali eksperci specjalizujący się w poszczególnych obszarach prawa e-commerce. Jednak tworzący ją fachowcy pamiętali, że e-sprzedawca nie jest prawnikiem. Dzięki temu poradnik tłumaczy skomplikowane kwestie w przystępny sposób, odpowiada na praktyczne pytania oraz omawia zagadnienia, z którymi e-sprzedawca styka się każdego dnia.

Książka uwzględnia przepisy najnowszej ustawy o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej