Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(21)
Autor
Dąbrowski Grzegorz
(2)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Garliński Wiktor
(2)
Henson Mike
(2)
Meyer Eric A
(2)
Myles Darcy
(2)
Wainewright Max
(2)
Westwood Ben
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Bailey Gerry
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Davey Joey
(1)
Drogowski Alojzy
(1)
Folholc Przemysław
(1)
Frier Sarah
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harris Blake J
(1)
Harvey Jamie
(1)
Hennig Marta (1993- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jones Dennis
(1)
Korbecki Marek
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kępa Marta
(1)
Langa Sebastian
(1)
Lewandowska Aleksandra (1988- )
(1)
Lewandowski Karol (1988- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Machay Magdalena
(1)
Majaski Christina
(1)
Mazurek Maria (1987- )
(1)
Michalec Bogusław (1972- )
(1)
Moch Wojciech
(1)
Niemira Karolina
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Okoniewski Marcin
(1)
Olszowik Paweł
(1)
Pełka Piotr
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Sawczuk Kinga (2001- )
(1)
Sawicka Katarzyna (youtuberka)
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Siwiec Marek
(1)
Spitzer Manfred (1958- )
(1)
Stanley Juliet
(1)
Studziński Adam
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Sławik Mirosław
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Turner Jake
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Way Steve
(1)
Wicherek Kacper
(1)
Wierzchowski Marcin
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Zalewska Amelia (youtuberka)
(1)
Zalewska Julia (youtuberka)
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
9-13 lat
(16)
Dzieci
(15)
6-8 lat
(13)
Młodzież
(10)
14-17 lat
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(1)
Temat
Internet
(7)
Minecraft
(7)
Programowanie (informatyka)
(5)
Komputery
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Film
(2)
Gry
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry online
(2)
Informatyzacja
(2)
Instagram
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Scratch
(2)
Technika
(2)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyber bezpieczeństwa
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberpsychologia
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dinozaury
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Ekologiczny styl życia
(1)
Europa - polityka
(1)
Fonoholizm
(1)
Historia
(1)
Influencerzy
(1)
Informatyka
(1)
Internauci
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kształcenie
(1)
Kulinaria
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Media
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mikroprodukcja
(1)
Motoryzacja
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Na faktach
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Nauka czytania
(1)
Netykieta
(1)
Podręcznik szkolny
(1)
Poradniki
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pory roku
(1)
Potwory
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Rośliny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Siwiec Marek (1955- )
(1)
Skype
(1)
Smartfon
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Start-up
(1)
Strony WWW
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telefon komórkowy
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
YouTube
(1)
YouTuberzy
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zawody
(1)
Zero Waste
(1)
Zwierzęta
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Pokemon Go away
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(14)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(7)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Gry komputerowe
(4)
Opracowanie
(4)
Publikacje
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Wydawnictwa dla młodzieży
(2)
Encyklopedia dla dzieci
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne dla młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(531)
Edukacja i pedagogika
(516)
Medycyna i zdrowie
(302)
Psychologia
(253)
Religia i duchowość
(190)
Informatyka i technologie informacyjne
(33)
Literaturoznawstwo
(177)
Rozwój osobisty
(172)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(152)
Kulinaria
(149)
Hobby i czas wolny
(144)
Biologia
(138)
Podróże i turystyka
(104)
Socjologia i społeczeństwo
(102)
Kultura i sztuka
(90)
Geografia i nauki o Ziemi
(89)
Nauka i badania
(77)
Styl życia, moda i uroda
(77)
Językoznawstwo
(71)
Kultura fizyczna i sport
(63)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(63)
Archeologia
(62)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(58)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(56)
Praca, kariera, pieniądze
(54)
Filozofia i etyka
(36)
Fizyka i astronomia
(35)
Etnologia i antropologia kulturowa
(34)
Ochrona środowiska
(31)
Inżynieria i technika
(27)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(25)
Transport i logistyka
(21)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Architektura i budownictwo
(18)
Zarządzanie i marketing
(17)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Dom i ogród
(14)
Chemia
(5)
Matematyka
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Hobby i wolny czas
(2)
Medycyna
(1)
Polityka
(1)
Praca,kariera,finanse,rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Wiek: 4+
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wielka księga youtubera to poradnik dla wszystkich, którzy kochają YouTube’a! To idealna książka dla osoby, która chce rozpocząć karierę w sieci, interesuje się i lubi youtuberów. Książka odpowiada na między innymi takie pytania: Jak zostać youtuberem? Co youtuber powinien pokazywać na swoim kanale? Jakie są cechy dobrego youtubera? Gdzie nagrywać filmy? Od czego zacząć? W książce znajdziesz opisy kanałów na YouTubie, słownik YouTuba i wiele, wiele innych zagadnień. [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet złych rzeczy / Julia Chmielecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, copyright 2017. - 319, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #happyslapping #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking To tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Są na Facebooku, Snapchacie czy Twitterze. Są w pokoju obok, w twoim biurze, w komputerze, w smartfonie twojego dziecka… Jak często akceptujesz regulaminy nawet ich nie czytając? Jak często ustawiasz to samo hasło do wielu kont? Jak często wrzucasz do sieci zdjęcia swoich dzieci, oznaczasz się na Facebooku czy Instagramie, pokazując całemu światu gdzie jesteś i co robisz? By paść ofiarą cyberprzestępców, wystarczy naprawdę niewiele. A nasza anonimowość w sieci jest iluzją. Hejt, szantaż, dręczenie, stalking – tam gdzie jest internet, tam też są złe rzeczy. Nie unikniemy ich. Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę z ich istnienia. Tylko świadomość i wiedza mogą nas ochronić. „Złe rzeczy”, które dzieją się w internecie, dzieją się w całej sieci, nie tylko w sieci TOR. „Złe rzeczy” dzieją się w pokoju obok, w komputerze twojego dziecka, które trolluje kogoś lub samo jest nękane przez rówieśników na portalu społecznościowym. „Złe rzeczy” dzieją się też w twoim komputerze, gdy po raz kolejny wpisujesz to samo hasło do każdego serwisu albo klikasz bezmyślnie „zgadzam się” na warunki, których nigdy nie przeczytałeś, bo nikt tego nie robi. Tkwimy w iluzji, że „złe rzeczy” nie są naszą winą i nie chcemy wziąć odpowiedzialności za „złe rzeczy”, które nam się przytrafiły.”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Jakub Danowski, Bartosz Danowski. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 255 stron, [1] karta tablic złożona luzem : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Minecraft)
Minecraft to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wdarła się na rynek i w bardzo krótkim czasie podbiła serca milinów użytkowników komputerów, smartfonów i konsol. Minecraft zawdzięcza swoją popularność między innymi powszechnej dostępności na różnych platformach systemowych, najważniejszymi i najbardziej docenianymi jej cechami są ponadprzeciętna grywalność, niemal całkowity brak ograniczeń narzucanych przez środowisko oraz niesamowita elastyczność zabawy, którą bez trudu można odpowiednio dopasować do wieku, predyspozycji i preferencji gracza. Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po książkę "Minecraft. Podręcznik gracza". Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat najpopularniejszej gry ostatnich lat, przedstawiając sposoby prowadzenia rozgrywki, od podstaw ucząc budowania własnego świata, przedstawiając przydatne skróty i wskazówki oraz doradzając, jak rozbudować środowisko za pomocą modyfikacji, skórek i zasobów. Lektura pomoże Ci rozwinąć Twoje umiejętności, zdobyć niezbędne doświadczenie i zaangażować się w zaawansowane rozgrywki z innymi użytkownikami. Jeśli chcesz zostać świadomym graczem, trudno o lepszy wybór!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezależny i nieoficjalny Minecraft)
(Minecraft)
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana Minecraftu do użycia wyobraźni! [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, co możesz ściągać, a czego nie i dlaczego, jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj potęgę nowoczesnego medium komunikacyjnego, które jest największtm osiągnięciem od czasów wynalezienia telewizji...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Encyklopedia dla dzieci / [autor Marta Kępa]. - Warszawa : Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Arystoteles, 2020. - 219, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Choć świat widziany oczami dziecka jest kolorowy, przyjazny i zaskakujący, skrywa w sobie wiele tajemnic i zagadek, które należy stopniowo odkrywać. W końcu na tym polega uczenie się. Pytanie, jak zachęcić dziecko do nauki. Jak wytłumaczyć mu skomplikowane zjawiska? W jaki sposób zainteresować go tematyką, której nie poświęcało dotąd żadnej uwagi? Z pomocą przychodzi niniejsza Encyklopedia. Pozycja ta z pewnością nauczy, rozbawi, zaspokoi ciekawość. Poszerzy zdobytą już wiedzę, rozwinie zainteresowania, zaskoczy, aktywuje kreatywność i dziecięcą fantazję. Odpowie na najczęściej zadawane przez najmłodszych pytania: „dlaczego?”, „kto?”, „jak?”, „kiedy?” i „gdzie?”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szalona historia komputerów / Marcin Kozioł. - Warszawa : Prószyński Media, 2017. - 159 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Docent Pięć Procent i…)
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (?es). Obaj dali się wessać i z wnętrza komputera (sieci komputerowej) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też gier, internetu itd. "Bo jak się jest w środku komputera - wie się o nim wszystko". Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz "kanciastą" oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bitowych komputerów, z którymi sentymentalnie związane jest całe pokolenie 30/40-letnich tatusiów oraz 50/60-letnich dziadków. Zarówno forma graficzna, jak i sposób narracji są na tyle uniwersalne, że z pewnością urzekną nie tylko sześciolatków, ale i dorosłych czytelników tej książki. Dzięki niezwykle lekkiej, ale bardzo rzetelnej, jeśli chodzi o wiedzę, i fachowo skonsultowanej opowieści "Szalona historia komputerów" może być też wykorzystywana w różnorodnych działaniach edukacyjnych, m.in. w szkole. Uwaga! Książka zawiera wiele "ukrytych" dodatków multimedialnych (wpisanie kodów z książki na www.docent5procent.pl będzie powodowało otworzenie filmów youtube i stron www).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne narzędzia, naucz się języka Lua i rozwiń swoje umiejętności programistyczne. Sprawdź, ile satysfakcji daje tworzenie. Dowiedz się, jak osiągnąć najlepsze efekty. Pokaż światu, na co Cię stać. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieoficjalny poradnik do Robloxa / Christina Majaski ; przełożył Michał Zacharzewski. - Warszawa : Jaguar, copyright 2019. - 157 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie Roblox czy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry Roblox. Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych. Zmaksymalizuj swoją zabawę, ucząc się, jak: bezpiecznie instalować i odtwarzać Roblox na komputerze PC, Mac, iOS, Android, Oculus i Xbox, tworzyć i udostępniać własne światy 3D oraz gry innym użytkownikom, tworzyć przedmioty i zasoby, zbierać, handlować i walczyć, dostosować swój awatar i zaprojektować wygląd, wstąpić do Builders Club, aby uzyskać specjalne przywileje, zarabiać, wydawać i korzystać z Roblox, cieszyć się szeroką gamą gier Roblox od Tycoons do Shootersów po RPG i wiele więcej. Przewodnik pomaga rozwinąć znajomość tego wirtualnego placu zabaw i dołączyć do milionów innych fanów rewolucji w grach, jaką jest Roblox. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
CSS / Eric A. Meyer ; tłumaczenie z angielskiego Łukasz Schmidt. - Gliwice : Helion, copyright 2007. - 162 strony : ilustracje ; 17 cm.
(Leksykon Kieszonkowy / Helion)
CSS3 zawsze pod ręką!Jak dołączyć arkusz stylów do dokumentu HTML?Jak pozycjonować elementy?Co nowego w CSS3?Kaskadowe arkusze stylów liczą sobie już dobre paręnaście lat - ich pierwsza wersja została opublikowana w roku 1996. Dzięki wprowadzeniu tego pomysłowego rozwiązania udało się w końcu uporządkować kod stron internetowych. Co prawda, zajęło to sporo czasu, ale obecnie większość witryn poprawnie oddziela warstwę prezentacji od zawartości strony. Pozwala to na większą elastyczność, dopasowanie stron WWW do urządzeń, na których są oglądane, oraz łatwiejszy dostęp do informacji dla osób z dysfunkcjami. Obecnie do przeglądarek odważnie wchodzi trzecia wersja CSS.Ten niezwykle użyteczny leksykon kieszonkowy poświęcony CSS zawiera wszystkie informacje na temat dostępnych właściwości oraz atrybutów kaskadowych arkuszy stylów. Jego najnowsze wydanie uwzględnia wiele poprawek dotyczących zauważonych niezgodności. Zostało też rozszerzone o nowości, które pojawiły się wraz z CSS3. Dzięki tej książce możesz mieć zawsze pod ręką kompletny zbiór informacji na temat formatowania tekstu, pozycjonowania elementów, tworzenia układów, wykorzystania selektorów i kontenerów. Niezależnie od miejsca i czasu błyskawicznie sprawdzisz, jak ustawić kolor elementu, dziedziczyć właściwości oraz sterować wysokością wierszy. Jest to idealna pozycja dla każdego szanującego swój czas webmastera!Dodawanie arkuszy stylów do dokumentów HTML/XHTMLStruktura regułKomentowanie arkusza CSSDziedziczenie właściwościKlasyfikacja elementówPozycjonowanie elementówDostępne właściwości i atrybutySelektoryPseudoklasyWykaz właściwościCSS3 - prosty, efektowny i wydajny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CSS według Erica Meyera : kolejna odsłona / Eric A. Meyer ; tłumaczenie Wojciech Moch. - Wydanie 1. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2005. - 271 stron : ilustracje ; 26 cm.
Technologia kaskadowych arkuszy stylów (CSS) stopniowo wypiera inne metody definiowania układu i wyglądu witryn WWW. Uniwersalność i elastyczność stylów CSS sprawiają, że zmiana kolorystyki, liternictwa i konstrukcji strony sprowadza się do zmodyfikowania arkusza definiującego wygląd określonych elementów. W książce "CSS według Erica Meyera. Sztuka projektowania stron WWW" autor -- prawdziwy guru projektantów witryn WWW -- przedstawił czytelnikom zasady poprawnego stosowania stylów w projektach. Nadszedł czas na wykorzystanie wiedzy w praktyce. "CSS według Erica Meyera. Kolejna odsłona" to doskonała pozycja dla wszystkich, którzy chcą poznać technologię CSS na praktycznych przykładach. Czytając ją i wykonując opisane w niej projekty, przekonasz się, jakim ułatwieniem dla projektanta stron WWW są kaskadowe arkusze stylów. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o konwertowaniu "starych" stron WWW na dokumenty oparte o CSS, wykorzystywaniu stylów do formatowania witryn WWW i projektowaniu z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii definiowania wyglądu i układu strony. Poznasz sposoby przygotowywania atrakcyjnych i uniwersalnych witryn WWW, które zostaną prawidłowo wyświetlone we wszystkich przeglądarkach i na różnych urządzeniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Informatycy i my / Bogusław Michalec. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, 2023. - 32 strony : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Duże Litery)
(Wyrazy i Zdania do Nauki Czytania)
Ile ważył legendarny Eniac i kiedy pojawił się pierwszy laptop Gdzie szukać praprzodków popularnego Atari Świat skomplikowanych obliczeń, maszyn cyfrowych, komputerów wielkich, nieco mniejszych i tych całkiem małych. Intrygujące tematy opisanie wielkimi literami - licencja na czytanie! [źródło opisu: www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ncz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpsychologia : media - użytkownicy - zastosowania / Agnieszka Ogonowska. - Wydanie I. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021. - 197, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka prezentuje potencjał nowej transdyscypliny przy zastosowaniu różnych perspektyw badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest całościowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach. Obejmuje ono do całe środowisko szkolne: uczniów, nauczycieli, rodziców i kadrę zarządzającą. Książka opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkola w Dobie Cyfryzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Skype dla każdego / Mirosław Sławik. - Katowice : "Videograf Edukacja", 2008. - 87 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Dla Każdego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej