Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(15)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(1)
Autor
Kramer Teodor
(3)
Adamus Lucyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Aldridge Alan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Heath Robert
(1)
Kall Jacek
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Koltler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kędziora Paulina
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Maas Jane
(1)
Michalska-Kobiela Anna
(1)
Prasuła Dorota
(1)
Saunders John
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Trojnar Justyna
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wong Veronica
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
Temat
Powieść amerykańska
(2140)
Powieść polska
(1637)
Powieść angielska
(1311)
Literatura dziecięca polska
(1249)
Kobieta
(1243)
Reklama
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1014)
Polska
(795)
Przyjaźń
(764)
Miłość
(726)
Rodzina
(709)
Tajemnica
(646)
Relacje międzyludzkie
(532)
Literatura polska
(492)
Poezja polska
(483)
Zwierzęta
(474)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(453)
Romans historyczny
(435)
Uczucia
(411)
Literatura młodzieżowa angielska
(374)
Wojna
(358)
Zabójstwo
(358)
Na faktach
(357)
Kryminał
(348)
Śledztwo i dochodzenie
(340)
Powieść obyczajowa
(327)
Nastolatki
(317)
Pamiętniki polskie
(311)
Trudne sytuacje życiowe
(311)
Literatura dziecięca amerykańska
(310)
Literatura dziecięca angielska
(297)
Magia
(297)
Wielkopolska
(287)
Rodzeństwo
(280)
Dzieci
(259)
Sekrety rodzinne
(250)
Relacja romantyczna
(249)
Literatura
(246)
Nauka czytania
(237)
Powieść francuska
(235)
Dziewczęta
(234)
Małżeństwo
(234)
II wojna światowa (1939-1945)
(228)
Romans
(227)
Powieść niemiecka
(226)
Policjanci
(223)
Wybory życiowe
(217)
Dramat polski
(196)
Wojsko
(195)
Lektura szkolna
(194)
Psy
(189)
Dziecko
(187)
Powieść kanadyjska
(184)
Boże Narodzenie
(180)
Opowiadania polskie
(177)
Historia
(175)
Osoby zaginione
(168)
Podróże
(165)
Przestępczość zorganizowana
(165)
Uczniowie
(144)
Matki i córki
(142)
Wakacje
(140)
Zakochanie
(139)
Ludzie a zwierzęta
(138)
Język polski
(137)
Koty
(135)
Literatura dziecięca niemiecka
(130)
Dziennikarze
(129)
Żydzi
(128)
Uprowadzenie
(126)
Horror
(123)
Literatura dziecięca francuska
(120)
Chłopcy
(119)
Kultura
(118)
Powieść norweska
(118)
Życie codzienne
(117)
Powieść zagadkowo-historyczna
(114)
Władcy
(113)
Biografie
(112)
Ludzie bogaci
(112)
Dziadkowie i wnuki
(111)
Powieść australijska
(111)
Miłość (beletr.)
(110)
Poszukiwania zaginionych
(109)
Powieść historyczna
(109)
Wychowanie w rodzinie
(108)
Arystokracja
(107)
Thriller
(105)
Literatura dziecięca belgijska
(104)
Marzenia
(104)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(102)
Zemsta
(100)
Przyroda
(99)
Samotność
(99)
Mężczyzna
(96)
Druga wojna światowa
(95)
Marksizm-leninizm
(94)
Wsie
(94)
Literatura dziecięca
(92)
Powieść szwedzka
(92)
Sztuka
(92)
Temat: czas
1945-1989 r.
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd.1. - Warszawa; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 254,[2] s.,[16] s.tabl. : il.(w tym kolor.),nuty ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przekł. Maciej Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204,[4] s. ; 20 cm.
(Key Concepts)
Książka Alana Aldridgeła jest jasnym zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. Społeczności i klasy społeczne wydają się znajdować w nieuniknionym odwrocie. Wzrasta niepewność na rynku pracy, a coraz mniej ludzi postrzega samą pracę w kategoriach nadawania sensu życia. Zwracają się ku konsumpcji po miejsce w społecznej hierarchii, poczucie tożsamości i osobistego spełnienia. Wydaje się, iż doświadczamy obecnie przejścia od społeczeństwa opartego na produkcji do nowego typu porządku społecznego - społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego nie ma wcale tak wiele dróg ucieczki. Konsumpcja analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnejö. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i produkt placement. Pozycja ta skierowana jest do studentów i badaczy kultury, osób zajmujących się socjologią i tzw. cultural studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nie argumentowć, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd.2. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995. - 207 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 23,[1] s. : tab.,wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
wona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. [smakliter.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisany przez największą Mad Woman tej branży! Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 - letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas - WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą "kobiety sukcesu" i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NF (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 III (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, narzędziowo-operacyjnym, strategicznym. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Wyd.1. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX,[1],613 s. : faks.,fot.,portr.,rys.,tab.,wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej