Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(2140)
Powieść polska
(1637)
Powieść angielska
(1311)
Literatura dziecięca polska
(1249)
Kobieta
(1243)
Strategia marketingowa
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1014)
Polska
(795)
Przyjaźń
(765)
Miłość
(726)
Rodzina
(712)
Tajemnica
(647)
Relacje międzyludzkie
(532)
Literatura polska
(492)
Poezja polska
(483)
Zwierzęta
(475)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(453)
Romans historyczny
(435)
Uczucia
(417)
Literatura młodzieżowa angielska
(374)
Zabójstwo
(361)
Wojna
(358)
Na faktach
(357)
Kryminał
(348)
Śledztwo i dochodzenie
(342)
Powieść obyczajowa
(327)
Nastolatki
(318)
Pamiętniki polskie
(311)
Trudne sytuacje życiowe
(311)
Literatura dziecięca amerykańska
(310)
Magia
(298)
Literatura dziecięca angielska
(297)
Wielkopolska
(287)
Rodzeństwo
(280)
Dzieci
(261)
Sekrety rodzinne
(251)
Relacja romantyczna
(249)
Literatura
(246)
Nauka czytania
(237)
Dziewczęta
(235)
Powieść francuska
(235)
Małżeństwo
(234)
II wojna światowa (1939-1945)
(228)
Policjanci
(227)
Romans
(227)
Powieść niemiecka
(226)
Wybory życiowe
(217)
Dramat polski
(196)
Lektura szkolna
(196)
Wojsko
(195)
Psy
(189)
Dziecko
(187)
Powieść kanadyjska
(184)
Boże Narodzenie
(180)
Opowiadania polskie
(177)
Historia
(175)
Osoby zaginione
(170)
Przestępczość zorganizowana
(166)
Podróże
(165)
Uczniowie
(145)
Matki i córki
(143)
Wakacje
(141)
Ludzie a zwierzęta
(139)
Zakochanie
(139)
Język polski
(137)
Koty
(135)
Literatura dziecięca niemiecka
(130)
Dziennikarze
(129)
Żydzi
(128)
Uprowadzenie
(126)
Horror
(123)
Chłopcy
(120)
Literatura dziecięca francuska
(120)
Kultura
(118)
Powieść norweska
(118)
Życie codzienne
(117)
Powieść zagadkowo-historyczna
(114)
Władcy
(114)
Biografie
(112)
Ludzie bogaci
(112)
Dziadkowie i wnuki
(111)
Poszukiwania zaginionych
(111)
Powieść australijska
(111)
Miłość (beletr.)
(110)
Powieść historyczna
(109)
Wychowanie w rodzinie
(108)
Arystokracja
(107)
Thriller
(105)
Literatura dziecięca belgijska
(104)
Marzenia
(104)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(102)
Zemsta
(101)
Samotność
(100)
Przyroda
(99)
Mężczyzna
(96)
Druga wojna światowa
(95)
Wsie
(95)
Marksizm-leninizm
(94)
Literatura dziecięca
(92)
Opieka nad zwierzętami
(92)
Pomaganie
(92)
Gatunek
Poradnik
(2)
Publikacje
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej