Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(31)
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
E-booki
(31)
Książki
(27)
Proza
(18)
Audiobooki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(17)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(10)
Autor
Żukowski Marcin
(5)
Doktorowicz Krystyna
(2)
Modzelewska Weronika
(2)
Moss Marcel
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Seager Charlotte
(2)
Stratten Scott
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Bennett Ronnie
(1)
Berry Lucinda
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bocheński Artur
(1)
Boczkowska M
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Celej P
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Davis Katie
(1)
Dudek K
(1)
Enge Eric
(1)
Ford Sam
(1)
Garrod Beth
(1)
Green Joshua
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jenkins Henry
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Klassen Mikhail
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Koszembar-Wiklik M
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Alison
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Leksy Karina
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Levy Steven
(1)
Lovett John
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McManus Karen M
(1)
McStay Andrew
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk
(1)
Mladjenovic Paul
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Pochłódka-Wątorek Anna
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Rusiecka Anna
(1)
Russell Matthew A
(1)
Shah Reshma
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Spencer Stephan
(1)
Stricchiola Jessie
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Sudol Ted
(1)
Taper Agnieszka
(1)
Thomson Laura
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Turner Jamie
(1)
Urbaniak Monika (ilustrator)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Watson Sue (1966- )
(1)
Wawrzyniak Michał
(1)
Welling Luke
(1)
Winter Tamsin
(1)
Wiszniewski Maksymilian
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
14-17 lat
(7)
Młodzież
(7)
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(6)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(23)
Internet
(7)
Nastolatki
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Dzieci
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Edukacja medialna
(2)
Gry komputerowe
(2)
Influencerzy
(2)
Instagram
(2)
Komputery
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Tajemnica
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Wakacje
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Analiza danych
(1)
Blogerzy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Córki
(1)
Depresja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dorastanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Dziewictwo
(1)
Ezoteryka
(1)
Facebook
(1)
Geje
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hejt
(1)
Informatyka
(1)
Jutuberzy
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Małżeństwo
(1)
Media
(1)
Media elektroniczne
(1)
Miłość
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Netflix (serwis streamingowy)
(1)
Netykieta
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Ojcowie
(1)
Osoby zaginione
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Popularność w grupie rówieśniczej
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Problemy małżeńskie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Reklama
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Rówieśnicy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Sharenting
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Smartfon
(1)
Szkoła
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Toksyczne związki
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wsie
(1)
Wyjazd za granicę
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zajęcia komputerowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(16)
Kryminał
(6)
Powieść obyczajowa
(6)
Thriller
(6)
Wydawnictwa popularne
(5)
Publikacje
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradnik
(3)
Romans
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść polska
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Broszura
(1)
Komedia
(1)
Literatura polska
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Opowidanie polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Listy pisane szeptem / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Gdańsk : Flow Wydawnictwo, 2022. - 355, [5] stron ; 21 cm.
"Listy pisane szeptem" to opowieść o miłości. O miłości nieco zapomnianej, takiej, którą przez lata przykrył kurz niedopowiedzeń, smutki i milczenia. Aż trudno poznać, co pięknego kryje się pod nim... Karolina i Sławek są ze sobą tak długo, że już nie pamiętają tego dnia, w którym po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Nie pamiętają również uczucia, które ich wtedy łączyło. Zapomnieli nawet o tym, by ze sobą rozmawiać. Ich dzieci wyjechały na studia, a brak czasu dla siebie jest wyłącznie wymówką. Oboje pod byle pretekstem spędzają wieczory przed komputerem i zanurzają się w wirtualnym, pozornie lepszym świecie. To tam znajdują kogoś, kto ich zawsze wysłucha, kto ich zawsze zrozumie i wesprze dobrym słowem. Piszą listy. W sekrecie. Listy pisane szeptem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Nie trać czasu na próby i błędy. Nasza książka nauczy Cię zarabiania online krok po kroku.

Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.

Dzięki książce:

  • dowiesz się, jak odkryć swoją niszę i przeprowadzić badanie słów kluczowych;
  • poznasz narzędzia pozwalające zaoszczędzić czas i nakłady pracy;
  • odkryjesz zaawansowane strategie osiągania większych zysków;
  • nauczysz się unikać potencjalnych pułapek.

Partner Wydania:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększeniu udziału w rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
wona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. [smakliter.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.

Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.

Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu,
czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki,
które – stosowane konsekwentnie – mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.

W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść
w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne.
W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które – jak wynika z rankingów – radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy – ukazywanie, „że się da i że się opłaca”.

Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych
w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.

Autorka książki
Iwona Lupa


Sylwetka autorki:

Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM
– jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów społecznościowych. Na zlecenie klientów prywatnych
i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej główne zainteresowania dotyczą mediów społecznościowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpływu na działalność przedsiębiorstw.
Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: https://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwałtownej zmiany społecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywności w sieci wymusza na badaczach podjęcie tematyki mediów społecznościowych w kontekście wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazując zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla współczesnej komunikacji społecznej." (fragment Wstępu)

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Miłość z TikToka / Magdalena Pioruńska. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2023. - 311, [6] stron ; 21 cm.
Bazyl nie jest najsympatyczniejszą osobą w szkole. Zawsze mówi to, co myśli, bywa oschły, nie zależy mu też na tym, aby ktoś go lubił czy się w nim zakochał. Należy jednak do najpopularniejszej licealnej grupy, która rządzi na TikToku i stwarza pozory idealnego życia. Maks gardzi ich sławą. Zwłaszcza, że jego myśli zaprząta teraz młody polonista. To jemu chce zaimponować. Nie może więc odmówić, gdy dostaje do napisania pracę na temat social mediów. Na swoje nieszczęście musi zbliżyć się do Bazyla i jego znajomych. Na jaw wychodzą wtedy tajemnice szkolnych tiktokerów: udawane związki, zdrady i intrygi, publiczne cancele oraz mroczne kulisy bycia influencerami. A w tym wszystkim pojawia się uczucie, z którym nie można walczyć… Nieoczekiwanie Maks i Bazyl muszą zmierzyć się z czymś, co wydaje się ich przerastać. Pod maską niedostępności i zblazowania ukrywają najprostsze pragnienie, żeby ktoś ich pokochał i zaakceptował. Nikt w grupie nie jest tym, za kogo się podaje. Czy z różnych światów, do których należą, Będą potrafili stworzyć jeden wspólny? Powyższy opis pochodzi od wydawcy. [www.empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. MD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na youtubie? Lilyloves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie - zarówno w necie, jak i w realu - jest warte każdej ceny? [okładka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PS IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie krzycz / Marcel Moss. - Poznań : Wydawnictwo Filia, copyright 2020. - 366, [1] strona ; 21 cm.
(Trylogia Hejterska / Marcel Moss ; t. 3)
Thriller, kontynuacja powieści „Nie patrz”. Pogrążona w długach Anita zarabia na życie jako anonimowa hejterka. Kobieta za pieniądze wypisuje obraźliwe komentarze pod adresem znanych osób. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie zhejtowania jednego z polityków. Krótko potem na jej prywatną skrzynkę zaczynają przychodzić agresywne maile. To jednak początek koszmaru. Kto i dlaczego się na nią uwziął? Gnębiony przez żonę Michał zaczyna wierzyć, że już nigdy się od niej nie uwolni. Wkrótce mężczyzna otrzymuje nieoczekiwaną pomoc i staje przed szansą wyrównania rachunków z demoniczną Agatą. Nie wie jednak, że godząc się na walkę z żoną, staje się częścią perfidnej gry, która ostatecznie prowadzi do tragedii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TH (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
(Trylogia Hejterska / Marcel Moss ; t. 1)
"Żałuję, że przeczytałam tę wiadomość... To okrutne, ale żywię się cierpieniem innych ludzi. Cudze nieszczęście dodaje mi otuchy i uzmysławia, że świat nie zmówił się przeciwko mnie. Nie tylko ja mam pod górkę." Czy możesz wierzyć ludziom, których poznajesz w internecie? Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [lubimy czytać.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TH (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Pedagogika medialna to jeden z tzw. palących problemów pedagogiki współczesnej ? nie bez powodu. Już w połowie XX w. filozofowie i socjolodzy przestrzegali przed złożonością świata współczesnego i wyzwaniami, jakie ze sobą niesie. Nie bez przyczyny najmłodsze pokolenie określane jest mianem ?cyfrowych tubylców? ? bez najnowszych zdobyczy cywilizacyjnych ich codzienność jest już nie do pomyślenia. Poza oczywistymi korzyściami, niesie to ze sobą szereg niebezpieczeństw i zagrożeń, od uzależnienia ...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.

Zawartość DVD:

Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor.


Sebastian Kończak — pasjonat grafiki komputerowej z kilkunastoletnim stażem. Poprzez swój blog https://blog.psboy.pl, szkolenia wideo i artykuły w prasie fachowej tłumaczy, jak wykorzystać programy graficzne do tworzenia wspaniałych rzeczy. Dzięki niemu wielu internautów ma okazję doskonalić swoje umiejętności pracy z Photoshopem, Illustratorem lub InDesignem. Jego zaangażowanie w propagowanie grafiki komputerowej zostało docenione przez firmę Adobe, która zaprosiła go do grona uczestników programów Adobe Influencers i Adobe Community Profe
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język PHP i serwer bazy danych MySQL to niezwykle popularne narzędzia o otwartym kodzie źródłowym. Wiele świetnych, dynamicznych stron WWW powstało właśnie dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi. Ogromne możliwości PHP oraz elastyczność i szybkość MySQL, bezustanne rozwijanie tych technologii, a także niezawodna i chętna do pomocy społeczność sprawiają, że tworzenie profesjonalnych, interaktywnych witryn WWW z wykorzystaniem synergii PHP i MySQL jest pracą przyjemną, efektywną i satysfakcjonującą!

Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.

Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce to:

  • podstawowe konstrukcje PHP i ich poprawne stosowanie
  • projektowanie, tworzenie i utrzymywanie bazy danych SQL jako elementu aplikacji WWW
  • zaawansowane techniki PHP i funkcje MySQL
  • usuwanie błędów i ich rejestrowanie w pliku dziennika
  • korzystanie z frameworka Laravel
  • integracja aplikacji z mediami społecznościowymi

PHP i MySQL —klasyczne rozwiązanie dla niezawodnych, dynamicznych witryn!


Laura Thomson — jest dyrektorem ds. technicznych w Mozilla Corporation. Wcześniej była prezesem firm OmniTI i Tangled Web Design. W wolnych chwilach jeździ konno lub dyskutuje o idei wolnego oprogramowania.

Luke Welling — jest architektem oprogramowania i bywalcem konferencji poświęconych programowaniu aplikacji internetowych. Jakiś czas temu wykładał inżynierię oprogramowania na Uniwersytecie Melbourne w Australii. W wolnym czasie zajmuje się propagowaniem zalet wolnego oprogramowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, co możesz ściągać, a czego nie i dlaczego, jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.
Wyrażamy nadzieję, że szerokie spectrum zamieszczonych w monografii publikacji pozwoli odbiorcom reprezentującym różnorodne dyscypliny naukowe na uzupełnienie i pogłębienie wiedzy z zakresu problematyki konwergencji mediów oraz będzie przyczynkiem do debaty nad stanem mediów tradycyjnych i elektronicznych w ramach wzajemnego ich przenikania. Autorzy, których zaprosiliśmy do poniższego tomu, reprezentują bowiem różnorodne dyscypliny naukowe, takie jak m.in.: medioznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o zarządzaniu, socjologię, politologię czy językoznawstwo. Stąd w Problemach konwergencji mediów II znajdują się pogłębione analizy dotyczące na przykład telewizji publicznej, funkcjonowania serwisu YouTube, polityki multimedialnej, opowieści transmedialnych, zawodu dziennikarza czy serwisów społecznościowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.

Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.”

Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
  • wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
  • projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
  • algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
  • własne badania i analizy dla potrzeb SEO

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej